Pitäisikö silloin erota, kun ei ole enää seksiä tai seksuaalisia haluja kumppaniaan kohtaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Been there, done that! Totta on, että mies ei aina vaihtamalla parane, mutta miesvalinta vaikuttaa niihin omiinkin ominaisuuksiin joko kielteisesti tai myönteisesti. Minulla ja nykyisellä miehelläni seksi toimii vielä 10 v yhteiselon jälkeen enkä ole raahannut edellisen suhtee ongelmia nykyiseen suhteeseen koska eip oo tarvinnu :)

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Ei kuulosta suhteelta, jossa minä tuhlaisin aikaani. Intohimo on yksi tärkeimpiä suhteen peruspilareita. Minulle ainakin.
Riitaisuus on toinen mikä saisi minut nostamaan kytkintä, kyllä rakkaansa kanssa kuuluu tulla toimeen ilman suurempia ponnisteluja tai yhteenottoja.

Mietin vaan että vähästäpä ihmiset tätä nykyä heittävät avioliittonsa hukkaan ja eroavat. Jos ennen vanhaan on kestetty pahempiakin ongelmia eikä olla erottu, niin miksi nykyään ei kunnioiteta Jumalan edessä vannottua valaa?

[QUOTE="vieras";28319365]Entä jos kyseessä olisi avioliitto?[/QUOTE]

Juurikin avioliitostani puhun. En minä sitä jatkaisi jos mies olisi kuin kämppäkaveri, jonka kanssa vieläpä pitäisi jatkuvaan riidellä....

Onneksi nykyajan ihmiset kuitenkin toivovat ja haluavat elämältään enemmän.

Minulla on suht' pitkä, onnellinen ja intohimoinen avioliitto, joten tämä asia ei ole mitenkään ajankohtainen ja toivon ettei sellaiseksi tulekaan. Mutta en näe mitään järkeä hukata ja tuhlata elämäänsä riitaisassa, seksittömässä liitossa.

• Tykkää
Reactions: suskijaperhe
[QUOTE="vieras";28319411]Miks te yleensä menitte yhteen? Oliko sillon kipinää ja voisko sitä samaa kipinää löytää vielä?[/QUOTE]

Meillä oli yhdessä mukavaa. Seksiä oli aluksi, mutta alkujaankaan mies ei ollut tyypillinen ihannemieheni. En siis ole koskaan ollut häneen sillä tavalla hullaantunut.

Mies lähti saunaan, enkä edes voisi kuvitella meneväni sinne yhtä aikaa hänen kanssaan. Ei tunnu enää lainkaan luonnolliselta näyttäytyä alasti hänen edessään. :(

[QUOTE="vieras";28319789]Meillä oli yhdessä mukavaa. Seksiä oli aluksi, mutta alkujaankaan mies ei ollut tyypillinen ihannemieheni. En siis ole koskaan ollut häneen sillä tavalla hullaantunut.

Mies lähti saunaan, enkä edes voisi kuvitella meneväni sinne yhtä aikaa hänen kanssaan. Ei tunnu enää lainkaan luonnolliselta näyttäytyä alasti hänen edessään. :([/QUOTE]

Tuo ei kyllä todellakaan ole milläänlailla normaalia jos teillä kuitenkin ennen seksiä on ollut normaalisti.... Onko jotain vakavaa tapahtunut tuossa välissä, pettämistä tms?

Miksi hukkaat aikaasi jos et edes rakasta?

Yhteistyössä