Painan 130kg ja meinaan lihota paaaljon lisää,Kysyttävää?

  • Viestiketjun aloittaja IhQ Nainen
  • Ensimmäinen viesti
IhQ Nainen
Päätettiin isännän kanssa että mä saan lihota oikein kunnolla koska minä tykkään syödä ja hän pitää pyöreistä naisista,sopii mulle oikein hyvin :)
Nyt painoa on vasta tosiaan 130kg ja pituutta 170 mutta kyllä se tästä pikkuhiljaa nousee.
 
IhQ Nainen
Mitä te oikein höpötätte :)
Tarkoitus on kyllä ihan luomuna lihottaa eikä mitään ihme poppaskonsteilla saada massa.
Olen todella notkea ja meinaan jatkaa notkeus treeniä että paikat pysyy kunnossa samalla kuin tulee lisää painoa.
 
IhQ Nainen
Alkuperäinen kirjoittaja ihmetyttää;28300324:
Ei siinä sinun aikomuksiasi kysellä, kun elimistö pettää alta. Tervemenoa ennenaikaiseen hautaa. Voiko joku oikeasti olla noin tyhmä vai onko tämä viikonlopun provo?
Ei elimistö petä kun sitä valmentaa tulevaan.
Tarkoitus ei ole päivässä saada 5kg lisää vaan pikkuhiljaa.
 
IhQ Nainen
Alkuperäinen kirjoittaja ihmetyttää;28300344:
Rasva tukkii suonet yhtälailla, tulipa se nopeasti tai hitaasti. Aivohalvaus tai sydänkohtaus odottaa sinua ihan nurkan takana. Kuulut jo nyt riskiryhmään.
Höpsis,kun oman kehon oppii oikeasti tuntemaan niin mikään ei tule yllättäen,ei tässä soitellen sotaan olla lähdössä.
 
"vieras"
Bmi:si lähentelee jo pilviä. Mua niin säälittää, kun hankit huomiota hengenvaarallisella tavalla ja miehesi ei kyllä sinusta välitä yhtään. Sulla on varmasti todella matala itsetunto, kun olet saanut läskittelyä osaksesi ja haluat pitää miehesi keinolla millä hyvänsä, mutta ymmärrä, että sinulla on vain yksi elämä. Älä heitä sitä hukkaan lihottamalla itseäsi ennenaikaiseen hautaan. Kukaan mies ei ole sen arvoinen, eikä mikään seksuaalinen huomio ole sen arvoista.
 
IhQ Nainen
En ole hankkimassa huomiota,teen tämän omaksi iloksi,ja kivaa että mieskin siitä tykkää.
Paljon mukavempi lihottaa kuin laihduttaa sillä laihduttaessa vaan hikoillaan ja syödään huonosti kun taas nyt saan syödä mitä haluan ja kuinka paljon tahansa eikä tarvitse juuri hikoilla,vain pientä lihas kuntoilua jne.
 
"vieras"
Sulla on ihan väärä käsitys. Mietipä, onko mukavaa olla superlihava, kun ei jaksa mitään. Et jaksa hikoilla, varmaan kävelykin ottaa koville, tai kengän nauhojen solmiminen, varpaan kynsien leikkaaminen jne. Tyydytys tulee siitä, kun on terveet elämäntavat. Kun tietää, että tekee hyvää itselleen ja se tuntuu hyvältä, kun syö terveellisesti ja liikkuu. Ei tarvitse tuntea huonoa omatuntoa, että sairastuttaa itseään. Laihduttaminen tai terveelliset elämäntavat ei ole mikään suuri ponnistus. Pian opit, miten valmistaa terveellistä ruokaa, kuntoilusta tulee luonnollinen osa päivääsi.

Et sinä omaksi iloksesi tuota tee, vaan turmioksesi.
 
Tiedoksi vain että penniäkään en ole valtiolta saanut/hakenut eikä jatkossakaan ole tarvetta sillä rahaa kyllä on !
Et ole käynyt peruskoulua? Sinulla ei ole lapsia etkä ole synnyttänyt, saanut lapsilisää? Et ole saanut ammattia etkä opintotukea? Et käynyt lukiota? Et ole koskaan sairastanut etkä käynyt kunnallisella tai yksityisellä? Käyttänyt julkista liikennettä?
 
"murmur"
Mua ihan huvittaa miten ihmiset täällä uskoo aivan mitä vaan :D!!! Ap:n ensimmäisistä kommenteista jo huomas että vitsillä laittaa:). Jotku terveyshidalgot rupeaa heti vääntään virttä jostain tyydyttyneistä rasvoista ja kakkostyypin diabeteksesta :D. Mulla pituutta 181cm ja painoa 41kg ja aijon vielä laihduttaa...ihan tosi...mun mies tykkää hoikista naisista ja sehän mulle passaa!
 
IhQ Nainen
Et ole käynyt peruskoulua? Sinulla ei ole lapsia etkä ole synnyttänyt, saanut lapsilisää? Et ole saanut ammattia etkä opintotukea? Et käynyt lukiota? Et ole koskaan sairastanut etkä käynyt kunnallisella tai yksityisellä? Käyttänyt julkista liikennettä?
peruskoulusta en saanut rahaa,vanhemmat maksoi veromarkoistaan,en huolinut lapsilisää,opintotukeen liian kovat tulot vanhemmilla,en käytä julkisia.
mitä oikein yrität?
 

Yhteistyössä