The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Elä nyt hermostu:kiss:
mut kyl rivien välistä on sokeekin huomannut et joku sulla on.Mutta eihän se meijän asia ole. Ite henk.koh sitä mieltä et pitäs olla yksin eron jälkeen eikä heti uuteen juttuun mut se on vaan mun mielipide. nyt pidän suuni kiinni.
asiota vaan tapahtuu, ei voi mitään :(

ja mistä minä tiedän missä tilenteessa olen vaikka 1 tai 2 kuukauden päästä
katson ja kuulostelen

ja kotona olen ihan yksin kaikki illat ja yöt ollut jos jotain sekin kiinnostaa tietää

Aries 78
[QUOTE="Milli";28283767]Kotiseutua tää pohjoinen on mulleki. Semmonen paikka on hyvä asua, jossa kyläläiset tietää sun asiat paremmin ko sinä itse. Ei tarvi turhaan omaa päätä asioillaan vaivata :D[/QUOTE]

Tuo on kyllä tuttua, etelään nähden se ero että pohjoisessa tullaan kysymään että pitääkö se paikkaansa, täällä kalajoella missä mie nyt asun lasten kanssa niin se mitä kyliltä kuullaan on 110% totuus ja jos ite siihen menet jotain kommentoimaan niin olet väärässä :D

No,minäpä en sano mitään jokanen tehköön niiko tekee ja silleen. Vaikee sanoa mitään kun ite olen se jätetty osapuoli ja niin pois päin,eipä se asia palstalle niin kuulu. Mut se oli sit jättäjä tai jätetty tai wat evör niin mun mielestä pitäs kyetä olee oma aikansa yksin ja miettiä ne asiat läpi ja antaa itelle aikaa. Mutta tää on sit taasen vaan se mun ajatus asiasta.
mä olen mennyt noita asioita mielessäni läpi jo monta kuukautta
henkisesti eronnut jo puoli vuotta sitten

lasten takia yritin mutta kun ei niin ei
kai sitä onnellinenkin pitää edes yrittää elämässään olla

vanhempien kuolemien jälkeen alkoi miettiin elämää ihan eri tavalla
ja äidin viimeisten sanojen jälkeen :heart:

"Milli"
Tuo on kyllä tuttua, etelään nähden se ero että pohjoisessa tullaan kysymään että pitääkö se paikkaansa, täällä kalajoella missä mie nyt asun lasten kanssa niin se mitä kyliltä kuullaan on 110% totuus ja jos ite siihen menet jotain kommentoimaan niin olet väärässä :D

Ou jea. Se on kyllä jännää. Mut sille pitää oppia vaan nauramaan. Jos kaiken ottais itteensä nii vois pälli olla koetuksella. :)

"vieras"
niin tai näin, nainen ei koskaan hyppää tieten tahtoen tyhjän päälle
Taidat olla aikamoinen juntti.
En tunne yhtäkään naista joka olis jonkun miehen vuoksi eronnut, kaikki ovat eronneet siksi etteivät halua olla sen ukon kanssa enää jonka kanssa ovat olleet.
Taisit sekottaa sukupuolet keskenään, miehet kun eivät eroa ota ellei ole uus nainen valmiina. Tuollasia esimerkkejä tietäsin heti.

lol
niin tai näin, nainen ei koskaan hyppää tieten tahtoen tyhjän päälle
:LOL: :LOL: kalapuikkoviiksinen misogynisti se onkin paras tietämään miksi naiset eroaa ja miten.

Täällä yksi "tyhjän päälle hyppääjä"... mä en kyllä koskaan onneks ehtinyt tajuta, että mies oli mun maailmani universumin keskipiste, enkä nyt onneksi huomaa olevani "tyhjän päällä". V**tu mitä paskaa. :D

Aries 78
[QUOTE="Milli";28283792]Sodankylän tienoot on mulle ihan outoa seutua kaikkinensa. Minä kuljen tuntureissa. Paljon kivempia ko tasamaat :)[/QUOTE]

Meinaat että kun kuusiraja loppuu niin olet kotonas?

"vieras"
eläpäs yleistä:stick: ehkä sit jos nainen on se joka eron ottaa...mutta ei sittenkään mikään satavarma juttu.

on niitä ihan miehilläkin.
Miehet ei eroa otakaan, ne vaan pettää ja tapailee toista parisuhteensa aikana.
Halventavaa käytöstä toista kohtaan.
Sitten jos ero tulee, ihmetellään kun nainen on katkera tai vihainen.

• Tykkää
Reactions: famipala
"vieras"
[QUOTE="vieras";28283828]Miehet ei eroa otakaan, ne vaan pettää ja tapailee toista parisuhteensa aikana.
Halventavaa käytöstä toista kohtaan.
Sitten jos ero tulee, ihmetellään kun nainen on katkera tai vihainen.[/QUOTE]

Ja itsellä tällaisesta kokemusta jo parin tyypin kanssa.
Osaa tässä nyt sitten luottaa enää miehiin.
Tietysti poikkeuksiakin löytyy, itsellä vaan käynyt paska säkä tai osunut vääränlainen mies kohdalle.

"vieras"
Elä nyt hermostu:kiss:
mut kyl rivien välistä on sokeekin huomannut et joku sulla on.Mutta eihän se meijän asia ole. Ite henk.koh sitä mieltä et pitäs olla yksin eron jälkeen eikä heti uuteen juttuun mut se on vaan mun mielipide. nyt pidän suuni kiinni.
Ehkä sun kohdalle ei ole osunut sellaista jalat alta vievää tyyppiä.
Ei se katso aikaa eikä elämäntilannetta.

• Tykkää
"vieras"
Ei sillä, mie ite kun erosin niin ei mennyt kuin kuukausi niin oli uusi kaveri.. Se tosin oli todella suuri virhe ainakin omasta mielestä! Ei ollut henkisesti siihen kypsä, mutta ehkä se että 13-vuotta oli suhdetta takana niin ei muka olisi osannut olla yksin.
Jollain voi olla vaikka 10-15v suhteessa 2,3, tai vaikka jo 5 vuotta ero mielessä
Silloin voi olla jo valmis aloittaan uuden suhteen. Onhan tässäkin ketjussa kirjoitettu kuinka ollaan vain kämppiksiä tai kavereita eikä mitään muuta suhteessa ole.
Eiköhän silloin osaa jo yksinkin olla eikä se tarkoita sitä että haetaan "laastarisuhdetta".

Parisuhteita on niin monenlaisia.

• Tykkää
Aries 78
[QUOTE="vieras";28283853]Jollain voi olla vaikka 10-15v suhteessa 2,3, tai vaikka jo 5 vuotta ero mielessä
Silloin voi olla jo valmis aloittaan uuden suhteen. Onhan tässäkin ketjussa kirjoitettu kuinka ollaan vain kämppiksiä tai kavereita eikä mitään muuta suhteessa ole.
Eiköhän silloin osaa jo yksinkin olla eikä se tarkoita sitä että haetaan "laastarisuhdetta".

Parisuhteita on niin monenlaisia.[/QUOTE]

Eroahan mekin tehtiin vuosia, mutta nyt kun pari vuotta ollut yksin lasten kansa, niin voisi vakavampaa harkita. Nyt vasta siihen olisi paremmat edellytykset kun itellä oma arki ja asiat hoidettu kuntoon sen osalta että voisi uuden ihmisen ottaa mukaan arkeen.

• Tykkää
"vieras"
Eroahan mekin tehtiin vuosia, mutta nyt kun pari vuotta ollut yksin lasten kansa, niin voisi vakavampaa harkita. Nyt vasta siihen olisi paremmat edellytykset kun itellä oma arki ja asiat hoidettu kuntoon sen osalta että voisi uuden ihmisen ottaa mukaan arkeen.
Siinä uudessakin arjessa tai suhteessa saattaa olla monia juttuja mitä ei saakaan sitä onnistuun.
Tarkoitan että kun on lapsia mukana kuvioissa. Toisella tai molemmilla. Sitä saattaa nähdä todella harvoin kun tuskin moni vie heti lapsille uutta näytille.
Tietysti nuo asiat saattaa vaan vahvistaakin sitä uutta juttua.

Mulla itsellä nousee aina karvat pystyyn pettämisestä. Arvostan heitä jotka pystyy lopettaan suhteen ennen pettämistä. Mitään puolustusta tuollaiselle ei voi olla.
Miksi sellaista yleensä pitää tehdä?
Onko ihmiset niin nynnyjä ettei pystytä eroamaan jos tuntuu että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella ja halutaan kokeilla jotain muuta ja oma ei riitä?
Kai sekin kertoo jotain suhteen laadusta tai tilanteesta jos voi hairahtua johonkin toiseen.

• Tykkää
Aries 78
[QUOTE="vieras";28283877]Siinä uudessakin arjessa tai suhteessa saattaa olla monia juttuja mitä ei saakaan sitä onnistuun.
Tarkoitan että kun on lapsia mukana kuvioissa. Toisella tai molemmilla. Sitä saattaa nähdä todella harvoin kun tuskin moni vie heti lapsille uutta näytille.
Tietysti nuo asiat saattaa vaan vahvistaakin sitä uutta juttua.

Mulla itsellä nousee aina karvat pystyyn pettämisestä. Arvostan heitä jotka pystyy lopettaan suhteen ennen pettämistä. Mitään puolustusta tuollaiselle ei voi olla.
Miksi sellaista yleensä pitää tehdä?
Onko ihmiset niin nynnyjä ettei pystytä eroamaan jos tuntuu että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella ja halutaan kokeilla jotain muuta ja oma ei riitä?
Kai sekin kertoo jotain suhteen laadusta tai tilanteesta jos voi hairahtua johonkin toiseen.[/QUOTE]

Kyllähän lapset pitäisi olla keitä ensimmäisenä ajatellaan uutta suhdeta luodessa, tokihan on ettei asiat heti loksahda yhteen mutta se vaatii sitä että jokainen on valmis puhumaan ja keskustelemaan asioista.
Ite en pettämistä hyväksy ollenkaan, minusta siiihen ei ole. Mutta hyvin ymmärrän sen että jos on huonossa suhteessa ollut jo vuosia, sitten tapaa sen (pelimiehen) joka haistaa se heikkouden ja kehuu sinut maast taivaasen ja osoitta olevansa se ritari valkealla ratsulla niin äkkiäkös häneen ihastuu ja hänen mukaan lähtee! Se vain voi olla eri asia mitä tulevaisuus tuo tullessan, todella usein tämä ritari on naimisissa oleva mies taikka asumuserossa joka vielä jahkaa vaimonsa perään ja anoo uutta tlaisuuttaa exänsä kanssa nayttäen sen ulkopuolelle siltä että hän on se joka jätti ja exä häntä vielä haluaa muttei hän exää..

Kyllähän lapset pitäisi olla keitä ensimmäisenä ajatellaan uutta suhdeta luodessa, tokihan on ettei asiat heti loksahda yhteen mutta se vaatii sitä että jokainen on valmis puhumaan ja keskustelemaan asioista.
Ite en pettämistä hyväksy ollenkaan, minusta siiihen ei ole. Mutta hyvin ymmärrän sen että jos on huonossa suhteessa ollut jo vuosia, sitten tapaa sen (pelimiehen) joka haistaa se heikkouden ja kehuu sinut maast taivaasen ja osoitta olevansa se ritari valkealla ratsulla niin äkkiäkös häneen ihastuu ja hänen mukaan lähtee! Se vain voi olla eri asia mitä tulevaisuus tuo tullessan, todella usein tämä ritari on naimisissa oleva mies taikka asumuserossa joka vielä jahkaa vaimonsa perään ja anoo uutta tlaisuuttaa exänsä kanssa nayttäen sen ulkopuolelle siltä että hän on se joka jätti ja exä häntä vielä haluaa muttei hän exää..
näinhän tuo juuri on :flower:

siltikin vaikka menisi huonosti pitäis saada se vanha suhde päätökseen
toiset sen tekee, toiset ei
ja toiset jatkaa sitä pettämistä pitkäänkin toisen selän takana tai tekee sitä yhden tai useammankin kanssa silloin tällöin, silloin ei pahemmin arvosteta sitä omaa

pettämistä on aina ollut ja aina tulee olemaan, niinhän se vain on : /

IhanaValo
Huomenta!

Juu, se verran palaan tuohon teijän yölliseen keskusteluun että eron tullessa, voihan se olla joissain tapauksissa että on jommalla kummalla se "varakumppani" oottamassa jo, mut uskon kyllä että ei kaikilla niin ole vaikka oliskin se jättävä osapuoli.
Itse en alkais mitään sen kummempaa peliä muiden kans kun yhdessä suhteessa jo olen, ja vaikka ero tuliskin niin en usko ketään ees tilalle löytäväni.

Alkoipas tää vakavasti..no, kovinkaan paljoa ei piristä sekään että taas on kurkku kipeempi...taitaa lääkityksen saanti siirtyä jälleen.: /

• Tykkää
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä