mulla vain tuo yksi tsihiNom! Mulla mozzarellapizza ja minttukrokanttisuklaata + yks tsih.
pikkutölökki vain
mulla vain tuo yksi tsihiNom! Mulla mozzarellapizza ja minttukrokanttisuklaata + yks tsih.
Höh,no en mut meinasin vaan et ei tässä nyt enen kesälomia minnekkään reissuihin voi lähteä,suunnitella voi mutta ei sekään kiva ole,aikatauluttaa ennen lomaa oman lomansa ja miettiä millon menee minnekkin. Pikku breikki täs nyt onneks tulee kohtapuolin,saa pienen väliaika loman ennen kesälomiaMeinaatko että nopeammin pitäisi tahatua muutoksia?
Silloin lähdet jonnekkin liikekannalleHöh,no en mut meinasin vaan et ei tässä nyt enen kesälomia minnekkään reissuihin voi lähteä,suunnitella voi mutta ei sekään kiva ole,aikatauluttaa ennen lomaa oman lomansa ja miettiä millon menee minnekkin. Pikku breikki täs nyt onneks tulee kohtapuolin,saa pienen väliaika loman ennen kesälomia
No näkee sitten,ehkä sitä nyt jossain sit käy,en nyt liikaa suunnittele sitäkää.Lähteminen on aina niin pirun vaikeeta mut sit kun päässy liikkeelle niin ei haluis takas tulla,kummallista.Silloin lähdet jonnekkin liikekannalle
vetäsit purkitetun rommikaakaon?Oho, mikä mua vaivaa. Puolikas tsihiriitti täyttämään himoni :O Paitsi suklaanhimoa..
Niin pitäs...Mentävä nukkumaan, öitä. :kiss:
Ounou! mitäs sille pitäs sit tehä?Oho, mikä mua vaivaa. Puolikas tsihiriitti täyttämään himoni :O Paitsi suklaanhimoa..
Näinhän se on, hieman kirpaisi lähteä pohjoisesta takasin kotia ajelemaan.No näkee sitten,ehkä sitä nyt jossain sit käy,en nyt liikaa suunnittele sitäkää.Lähteminen on aina niin pirun vaikeeta mut sit kun päässy liikkeelle niin ei haluis takas tulla,kummallista.
ai fiil joor pein, pratörNäinhän se on, hieman kirpaisi lähteä pohjoisesta takasin kotia ajelemaan.
Näh, sidukkaa. Golden capin lemon sodan.vetäsit purkitetun rommikaakaon?
: /Näinhän se on, hieman kirpaisi lähteä pohjoisesta takasin kotia ajelemaan.
Eiköhän sitä kohta vähän pidemmäksikin aikaa..: /
Sitten vaan pian uudelleen takasin.
Meikän viikonloppusuunnitelmat meni plörinäksi.. Niin auttelen sitten mp.tä järjestelemään uutta kotiaan. Ja koitan saaha tän omanki asumuksen kuntoon. Häätys peräkärryä lainailla joku pv että saisin yhen vitriinin haettua tuosta naapurista.ite henkkoht meinaan olla vappuun asti seuraavat pyhänajat tunturissa
mihis märkään lihaan se aries nyt viittaaEihän se sama ole kuin "märkä liha" mutta suolaiselta maistuu
kumpi, pitsa vai tsihiMöö, epistä..
olikos hyvää?Näh, sidukkaa. Golden capin lemon sodan.
Ai jaa,kesäasukiksi vai?Eiköhän sitä kohta vähän pidemmäksikin aikaa..
mitäpä luulet?mihis märkään lihaan se aries nyt viittaa
famil rupee taas mielikuvitus laukkaamaan:xmas:mihis märkään lihaan se aries nyt viittaa
...oikeaan suuntaan :heart:famil rupee taas mielikuvitus laukkaamaan:xmas: