Mistä löytää fiksuja, nuoria äitiystäviä Espoosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vinkkejä kehiin:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vinkkejä kehiin:)

Vieras
Ollaan asuttu jo jonkin aikaa Espoossa enkä oo saanu ketään täältä lähistöltä kaveriksi. Oon lasten kans päivät kotona, käydään jumpassa, kirjastossa, puistoissa, shoppailemassa mut tosiaan ketään ei oo tullu vastaan jonka kanssa tulis juttuun. Oon nuorempi kuin muut lähistön äidit. Eikä se ikäkään haittaa mut oon sit vähän erilainen vissiin kun en meinaa sopeutua. Missä täällä oikein tapaillaan? Onko jotain suosittua paikkaa Espossa, jossa olis nuorempiakin äitejä?

Ootko kattonut MLL:n perhekahvilat. Ne tosin pyörivät vain kerran viikossa, mutta siellä voisi tavata ja tutustua.

http://uudenmaanpiiri.mll.fi/toiminta/perhekahvilat/perhekahvilat_uudenmaan_alueella/

Muutama vuosi sitten näitä toimi Mankkaalla, Otaniemessä ja Tapiolassa, mutta nyt näytti tämäkin vaihtoehto heikolta. Mutta ilman vapaaehtoisia, ei kahvilatkaan pyöri.

Olihan niitä, katsoin väärin:

Tiistaisin klo 9.15-11.15 Haukilahden perhekahvila, Avoin päiväkoti Kaislikko, Toppelundintie 1

Keskiviikkoisin klo 9.30-11.30 Otaniemen perhekahvila, Otaniemen kappeli, Jämeräntaival 8 A

Maanantaisin klo 9.30-11.30 Laajalahden perhekahvila, Laajalahden kirjaston alakerta, Kurkijoentie 24 (sisäänkäynti takapihalta, vasemmanpuoleinen ovi)

Keskiviikkoisin klo 9.30-11.30 Mankkaan perhekahvila, Mankkaan asukaspuisto, Vanhan-Mankkaankuja 2 A (Alepan takana)

Kevät kun tulee niin puistoissakin on enempi porukkaa. Sisäänpäinlämpeäviä tietty jotkut porukat voi ollakin mutta on siellä aina muitakin. Tapiolassa joo varmasti on vähän vanhempia ne äidit.

Kiitos infoista! Johonkin sitä on lähdettävä tutustumaan. Pää hajoo itsekseen ollessa. Kevättä ja kesää odotellaan jo kovasti, että päästään ulkoilee mukavammin.

Isossa Omenassa on seurakunnan perhekahvila joka arkipäivä klo 9.30-12.00 2.kerroksessa Hiljaisuuden kappelin takana (vähän niinkuin castapäätä elokuvateatteria, aukion toisella puolen). Se on tosi kiva paikka. Kaikenikäisiä äitejä ja lapsia käy ja koska porukkaa on paljon ja eri päivinä eri ihmiset, niin ei ole niin tiiviitä ryhmiä. Minusta sinne oli helppo mennä mukaan.

Yhteistyössä