ääh, siitä näkee kauas että on merenneitoMusta Catelyn Stark on kans hot. Viime aikoina jotenki viehättäny tuommoinen hieman kypsempi naiskauneus.
ääh, siitä näkee kauas että on merenneitoMusta Catelyn Stark on kans hot. Viime aikoina jotenki viehättäny tuommoinen hieman kypsempi naiskauneus.
Uskon että saisin sen vaahtoamaan tarvittaessaääh, siitä näkee kauas että on merenneito
Panisin niitä lohikäärmeitä :|Musta Catelyn Stark on kans hot. Viime aikoina jotenki viehättäny tuommoinen hieman kypsempi naiskauneus.
vain uhkaamalla sen lasten henkeä tai terveyttä, silleen sen saa lämpöseksiUskon että saisin sen vaahtoamaan tarvittaessa
Elä sano, mulla on kaikenlaisia taitoja :xmas:vain uhkaamalla sen lasten henkeä tai terveyttä, silleen sen saa lämpöseksi
Ne on alaikäsiä :attn:Panisin niitä lohikäärmeitä :|
Mutta silti niin kuumia!Ne on alaikäsiä :attn:
mäkin pilkin mutta ihan silmilläPääsiäinen vietetty lasten kanssa uuden mökin lämmössä, kelkkailtua ja pilkittyä tuli koko rahan edestä
Tottakai odotan, että ne kasvaa. Mitä oikein minusta ajattelit? |ONe on alaikäsiä :attn:
sekametelisopankanssapaootte molemmat väärässä, riisipuuro maistuu hyvälle vain ja ainoastaan hillasopan kanssa
voita pannaan kaura- tai talakkunapuuroon
sama juttu täälläAi jaa,sitte en ymmärrä yhtikäs mitään en oo seuraanut sarjaa ja olen aina ihan ulapalla kun puhutte siitä.
mä juon pari tsihiä ja menen sitten koittaan untaja mä lähden nyt pilkkimään höyhensaarten edustalle
ötyä :kiss:
No en ajatellu pahuuksia. Mut eiksne kasva sit ikuisesti isommaksi, et onko siinä vaan semmoinen lyhyehkö "window of opportunity" et ne on sopivia?Tottakai odotan, että ne kasvaa. Mitä oikein minusta ajattelit? |O
Oi nam. Ja mustikkasopan, ja mustaviinimarjasopan, ja rusinasopan mutta ei vadelmasopan.sekametelisopankanssapa
Teenage dream?No en ajatellu pahuuksia. Mut eiksne kasva sit ikuisesti isommaksi, et onko siinä vaan semmoinen lyhyehkö "window of opportunity" et ne on sopivia?
Ai niin niistä tulee aika isoja opcorn:No en ajatellu pahuuksia. Mut eiksne kasva sit ikuisesti isommaksi, et onko siinä vaan semmoinen lyhyehkö "window of opportunity" et ne on sopivia?
Nii ajattelin vaan et voi muodostua ongelmaksi jossain kohtaaAi niin niistä tulee aika isoja opcorn:
En tiiä miten nää teini-ikäasiat menee lohvareilla, mut kyllä ne nyt on selkeesti lapsia vielä, justhan ne kuoriutu.Teenage dream?
just näinOi nam. Ja mustikkasopan, ja mustaviinimarjasopan, ja rusinasopan mutta ei vadelmasopan.