The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Miulla taas kurkku tuntuu nyt paremmalle, oon saanut siivottuakin vähän ja sit piti alkaa ruuanlaittoon välillä. Nyt vähän vajutellaan mahaa ja sit loppusiivous..jos jaksaa :)

Kyllä nyt oon tyytyväinen itteeni kun jaksoin olkkaristakin hinkata pölyt yms. tahrat mitä oon jo hetken katellu mut en oo jaksanu mitään tehdä..muu perhe ei oo varmaan ees huomannut. Ja tein oikeestaan kaks ruokaa kun ei lapset osanneet päättää, perunat+jauhelihakastike ja makaroonisörsseli..lisäks porkkanaraastetta :p
Katotaan saako mies noista kunnollista annosta itelleen kun lapset söikin molemmat pari lautasellista enkä kovin paljoa viittiny tehdä kun niitä jää aina yli vanhenemaan.

Miulla taas kurkku tuntuu nyt paremmalle, oon saanut siivottuakin vähän ja sit piti alkaa ruuanlaittoon välillä. Nyt vähän vajutellaan mahaa ja sit loppusiivous..jos jaksaa :)

Kyllä nyt oon tyytyväinen itteeni kun jaksoin olkkaristakin hinkata pölyt yms. tahrat mitä oon jo hetken katellu mut en oo jaksanu mitään tehdä..muu perhe ei oo varmaan ees huomannut. Ja tein oikeestaan kaks ruokaa kun ei lapset osanneet päättää, perunat+jauhelihakastike ja makaroonisörsseli..lisäks porkkanaraastetta :p
Katotaan saako mies noista kunnollista annosta itelleen kun lapset söikin molemmat pari lautasellista enkä kovin paljoa viittiny tehdä kun niitä jää aina yli vanhenemaan.
Hyvä, että siellä jo vähän parempi olo. Mulla oli eilen kurkku kipeenä, nyt on vähän parempi jo :)

IhanaValo
Raivostuttaa nuo lapset..puol päivää oon pyytänyt, käskenyt, uhkaillut ja lahjonut lapsia siivoomaan ees oman huoneensa lattian niin että pääsis imuroimaan..mutta ei. Nyt sitten kuopusta tuli kaveri pyytää pihalle niin lupautu menemään ennen ku ehdin mitään sanoa. Melkeinpä yksin sain senkin siivota, nyt esikko tuli vähän auttaa kun sanoin ettei tuu lauantaikarkkeja jos ei mitenkään auta. :headwall:
Huoh, nyt tartteis vielä imuroida se huone kun se on lopultakin siinä kunnossa että vois mut voimat on jo finito.

kahvikirahvi
Hälöy! Nyt on tälle päivälle kylästelty ja kaikkee, vielä ois tiskausta ja pakkausta odotettavissa, ku huomenna on mp.n muutto.

Vähän kyl laiskoittais. Ei jaksais tiskata. Yhyy :'(

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä