Yle ja Game of Thrones esitysajat!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja !!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

!!!

Vieras
Mitä helvettiä!! Tänään tulee taas yks GoT jakso, ja jossain tässä välissä on esitetty ilmeisesti kaksi jaksoa jotka mulla on jääny kokonaan näkemättä?!? Joo, tiedän, ne on yle areenassa, mutta kun haluan kattoa ne telkusta isolta ruudulta!
Miten näitä nyt oikein esitetään, useemmin kun kerran viikossa?

Joko täällä on 3s kauden aloituksesta päästy nauttimaan? Ei ollenkaan huono alku :D

Meidän maksukanavilla se näkyy tänään kello 21:00 tai niin on käsittänyt. Jännityksellä odotetaan. Paras sarja koskaan, mutta en viitti spoilata jos jotkut haluu kattoa Ylen tahtiin. Itekkin katon yleensä sarjoja vasta vuosia perästä, mutta tää on ainoo sarja jota haluan kattoa HETI.

Meidän maksukanavilla se näkyy tänään kello 21:00 tai niin on käsittänyt. Jännityksellä odotetaan. Paras sarja koskaan, mutta en viitti spoilata jos jotkut haluu kattoa Ylen tahtiin. Itekkin katon yleensä sarjoja vasta vuosia perästä, mutta tää on ainoo sarja jota haluan kattoa HETI.

Miltä maksukanavalta, mä katsoin että näkyisi kolmannen kauden ykkösjakso vasta klo 04.00.

[QUOTE="vieras";28277171]Miltä maksukanavalta, mä katsoin että näkyisi kolmannen kauden ykkösjakso vasta klo 04.00.[/QUOTE]

Voi olla että olen erehtynyt, mutta käsitin että kello 21:00 tulee C-morelta.

[QUOTE="vieras";28277171]Miltä maksukanavalta, mä katsoin että näkyisi kolmannen kauden ykkösjakso vasta klo 04.00.[/QUOTE]

Uusintoja tulee sitten kyllä, mutta kyllä se "ensi-ilta" on mun mielestä 21:00 tänään. Olis aika hassu juttu että ensi-ilta tulis neljältä aamulla :)

Sunkaltaisten ihmisten takia paskoja sarjoja tehdään. Kun ei makseta laadusta vaan otetaan se ilmaiseksi, jossain todetaan, että ei kannata enää tehdä laatua vaan paskaa. Toisaalta emmä viitti moralisoida, koska onhan noi kalliita noi kanavat. Että jos oot köyhä niin katon sormien välistä.

En pidä itseäni köyhänä ja telkkarista näkyy n, 70 eri kanavaa.

Yhteistyössä