Saksalaisprofessori: Euro tuhoaa Euroopan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Euro on menestystarina..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ulkona on todella upea ilma. Mitäs jos apukoululainen pistäisi ison nokkansa ikkunasta ulos ja edes vetäisi kevään tuoksua keuhkoihinsa.

Voisi vähän aivotoimintakin saada tarvitsemaansa lepoa. Se yksi ainoa aivosolu kun on ollut aika tiukoilla viime vuodet.

:D

[QUOTE="vieras";28271426]Ulkona on todella upea ilma. Mitäs jos apukoululainen pistäisi ison nokkansa ikkunasta ulos ja edes vetäisi kevään tuoksua keuhkoihinsa.

Voisi vähän aivotoimintakin saada tarvitsemaansa lepoa. Se yksi ainoa aivosolu kun on ollut aika tiukoilla viime vuodet.

:D[/QUOTE]

Sulla se vasta on ollut rankkaa kun olet joutunut päivystämään 2plussalla 24/7/365 perSSujen takia ja silti mitään asiallista asiaa et ole koskaan kirjoittanut.:D

Sulla se vasta on ollut rankkaa kun olet joutunut päivystämään 2plussalla 24/7/365 perSSujen takia ja silti mitään asiallista asiaa et ole koskaan kirjoittanut.:D

Täyttä asiaahan minä kirjoitan sekä apukoululaisesta että SS-puolueesta. Että sillee..

Ehkä sinä et vain osaa lukea tai tulkita oikein, taito ei vielä riitä.

Sinun kirjoituksesi ovat aina olleet pelkkää potaskaa. Miten siihen voi vastata asiallisesti. Stupido!

[QUOTE="vieras";28271563]Täyttä asiaahan minä kirjoitan sekä apukoululaisesta että SS-puolueesta. Että sillee..

Ehkä sinä et vain osaa lukea tai tulkita oikein, taito ei vielä riitä.

Sinun kirjoituksesi ovat aina olleet pelkkää potaskaa. Miten siihen voi vastata asiallisesti. Stupido![/QUOTE]

Mitä mieltä olet linkin saksalaisproffan kirjoituksesta: asiaa vai onko hänkin perSSu?

Otsikkoon tekee mieli sanoa: TOIVOTTAVASTI! Sitä en tiedä että mitä sen jälkeen, toivottavasti ei liittovaltio.

Tai siis en mä Euroopalle tuhoa toivo mutta EU:lle kyllä.

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
[QUOTE="vieras";28272498]Liittovaltiotahan bryssät yrittävät rakentaa, mut saas nähdä sortuuko korttitalo ennen sitä vai sen jälkeen.[/QUOTE]

Relaa nyt jo vähän. Nyt on sentään pääsiäinen. Ilmeisesti sen merkitys on sinulle täysin tuntematon. Ei ole tarkoitettu SS pönkittämiseen.