?
?????
Vieras
enpä ole ennen nähnyt rivitaloa, jossa ois rappuset![]()
no ei meillä yläkertaan liaanillakaan kuljeta :O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei mun miehellä ole vaikeuksia nukkua yötyöläisenä päivällä ilman korvatulppia, tosin mies ei nuku päivällä, vaan nuo "yöunet" on aamulla työvuorosta tultua ja on ihan hereillä jo 11-12.00 aikaan.Eikä häntä häiritse kotona olevan taaperon touhut ja äänetkään.
No en usko että kaksikerroksisen rivitalon portaista sais niin hirveän metelin aikaan että ap:n tarvis olla noin hermona. JOko ap on yliherkkä tai muuten hermoheikko. Niin monta valitusta kuullu siitä miten naapurin lapset pitää niin ja niin hirveää älämölöä ja kun olen itse päässy paikalle todistamaan tätä karmeaa meteliä niin kyse on ollu ihan normaaleista äänistä, ei mistään elämään suuremmasta mökästä.
Ei meilläkään, mutta nyt kyllä on hassu mielikuva silmissäni eli minä kiipeämässä liaanilla yläkertaan, kuopus tulossa alakertaan ja puolivälissä pähkäillään, miten ohitus tapahtuuno ei meillä yläkertaan liaanillakaan kuljeta :O
Kyllä saa, usko pois. Puiset rappuset betonielementtiseinässä kiinni. Kyllä kuuluu. Ei ilmeisesti itselläsi kokemusta asiasta.
Kyllä saa, usko pois. Puiset rappuset betonielementtiseinässä kiinni. Kyllä kuuluu. Ei ilmeisesti itselläsi kokemusta asiasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28272390:Ei meilläkään, mutta nyt kyllä on hassu mielikuva silmissäni eli minä kiipeämässä liaanilla yläkertaan, kuopus tulossa alakertaan ja puolivälissä pähkäillään, miten ohitus tapahtuu![]()
no kyllä mun mies tekee ihan 5-6 yötä putkeen töitä ja sit on 2 vapaa yötä..
Ei ne korvatulpat riitä. Vaikka hiljasuus alkaa vasta 22 monissa taloissa. pitää lapsia neuvoa miten rapussa kuletaan ei siellä saaa huutaa. Eikä ainoo ratkasu voii olla muuttaminen johonki helvetin kauas.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28272390:Ei meilläkään, mutta nyt kyllä on hassu mielikuva silmissäni eli minä kiipeämässä liaanilla yläkertaan, kuopus tulossa alakertaan ja puolivälissä pähkäillään, miten ohitus tapahtuu![]()
Kannattaa ottaa yhteys isännöitsijään, jos epäilee, että rakenteet eivät täytä vaatimuksia. Tai toki voi tilata itsekin äänieristysmittaukset. Jos äänieristyksissä on vikaa, taloyhtiö on velvollinen hoitamaan asian kuntoon. Jos taas mitään vikaa ei ole ja meteli naapurista ei ylitä sallittua desibelimäärää, niin sitten ei auta kuin kuulosuojaimet, korvatulpat tai muutto muualle.just tälläset rappuset on ja se jumankauta tumisee aikas kivasti naapuriin.
On kotona n. 8.00, syö ja katsoo hetken tv:tä ja viimeistään 9.00 on nukkumassa, toisinaan nukkuu iltapäivästä tunnin ja illalla nukkuu n. 2 tuntia, ei tosin sikeää unta, kun ei toi kuopus vielä nuku öitä heräämättä..
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28272410:Kannattaa ottaa yhteys isännöitsijään, jos epäilee, että rakenteet eivät täytä vaatimuksia. Tai toki voi tilata itsekin äänieristysmittaukset. Jos äänieristyksissä on vikaa, taloyhtiö on velvollinen hoitamaan asian kuntoon. Jos taas mitään vikaa ei ole ja meteli naapurista ei ylitä sallittua desibelimäärää, niin sitten ei auta kuin kuulosuojaimet, korvatulpat tai muutto muualle.
Sitä suuremmalla syyllä yhteys isännöitsijään. Tähän rivariyhtiöön muutti jokin aika sitten konserttipianisti, joka nyt ihan oikeasti ei voi tehdä asunnostaan treenikämppää. Ei vaikka pimputtaakin vain klo 07-21. Jos tyyppi ei siirry treenaamaan muualle tai kustanna asuntoonsa tarvittavaa äänieristystä, niin taloyhtiö ryhtyy asunnon pakkolunastustoimiin. Naapureita ei voi päiväsaikaankaan rääkätä mielin määrin meluamalla, mutta asiat ei ratkea nettiin valittamalla vaan valittamalla sille taholle, jonka velvollisuus on alkaa selvittämään asiaa.niin, noi on varmaan tarkoitettu ihan tavalliseen kävelyyn noi rappuset, ei pomppimiseen?
ei mulla ole ollut ennen ongelmia päivisin nukkumisen kanssa, tuossa on ennenkin asunut lapsiperhe naapurissa. mutta nämä uudet asukkaat, voi elämä.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;28272474:Mä olen. Se oli kaksikerroksinen rivitalo. Vai mikä parvitalo se nyt sitten onkaan nimeltään. Mutta 2 rivitaloa päällekkäin![]()
parvitalo
joo tää on ihan tavallinen 2 kerroksinen rivitalo, ei luhtitalo. ja jokaisessa asunnossa menee 17 rappusta yläkertaan. toiset osaa ne kävellä - toiset ei.