ei jumalauta. ihan just sitte kilahtaa noihin naapureihin!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?????

Vieras
noi tenavat ei osaa MITÄÄN MUUTA ku rääkyä. huutoo parkua kaiken aikaa. mulla on yövuorot, nuku nyt tässä, kaiken aikaa rappusis menee rääkyvä norsulauma, ei siinä mitään kun edes kävelis, muttaku ne pitää pomppia tasajalkaa ylös alas, sitte kaadutaan puolesta välistä ja taaaaaaaaaaaaaas huudetaan!!!

MENEE HERMOT!!!!!! eikö sitä jumalauta saa nukkua?! ei, se alko 8.00 ja loppuu 22.00

KIITOS!

[QUOTE="vieras";28272320]Suosittelen korvatulppia.[/QUOTE]

ei pysty pitään, särkee korvia ne :(

siis onhan joku hiljaisuus PÄIVISINKIN olemassa, ei sillonkaan saa melskata miten lystää???

Öisin nukutaan eikä keskellä päivää. Yötyöläisille ei kerrostalo/rivitaloasuminen oikein sovi, jos ei suostu käyttämään korvatulppia. Näin se vaan valitettavasti menee.

Ei ne korvatulpat riitä. Vaikka hiljasuus alkaa vasta 22 monissa taloissa. pitää lapsia neuvoa miten rapussa kuletaan ei siellä saaa huutaa. Eikä ainoo ratkasu voii olla muuttaminen johonki helvetin kauas.

No mun täytyy kanssa sanoa, että jos on herkkäuninen yötyöläinen niin kerros/rivitalo ei taida olla paras asumus... Jos teillä olisi vaikka joku remontti siellä niin meteliä sekin tarkoittaisi 8->. Ei mitään hiljaisuutta tarvitse päivällä pitää.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28272329:
Öisin nukutaan eikä keskellä päivää. Yötyöläisille ei kerrostalo/rivitaloasuminen oikein sovi, jos ei suostu käyttämään korvatulppia. Näin se vaan valitettavasti menee.

Ei mun miehellä ole vaikeuksia nukkua yötyöläisenä päivällä ilman korvatulppia, tosin mies ei nuku päivällä, vaan nuo "yöunet" on aamulla työvuorosta tultua ja on ihan hereillä jo 11-12.00 aikaan.Eikä häntä häiritse kotona olevan taaperon touhut ja äänetkään.

jaa että silloin jos tekee vuorotyötä on muutettava metsänkeskelle että noi häiriintyneet mukulat saa jatkaa muiden terrorisointia?! eikö niille voi opettaa, miten ollaan, eikä huudeta ja rääytä kun jotkut eläimet?

ja tää on rivitalo. taidampa kajauttaa aamulla 7 sellaset trubaduurit ilmoille että varmaan herää pennut, HUUTAAN. alan sitte terrorisoimaan niitä.

jaa että silloin jos tekee vuorotyötä on muutettava metsänkeskelle että noi häiriintyneet mukulat saa jatkaa muiden terrorisointia?! eikö niille voi opettaa, miten ollaan, eikä huudeta ja rääytä kun jotkut eläimet?

ja tää on rivitalo. taidampa kajauttaa aamulla 7 sellaset trubaduurit ilmoille että varmaan herää pennut, HUUTAAN. alan sitte terrorisoimaan niitä.

enpä ole ennen nähnyt rivitaloa, jossa ois rappuset :D

Vuorotyötä tekevä voi myös ostaa ne korvatulpat.
Minkälaisessa rivitalossa lasten äänet kuuluu RAPPUSISTA niin että ne häiritsee sua? :O

Ei mun miehellä ole vaikeuksia nukkua yötyöläisenä päivällä ilman korvatulppia, tosin mies ei nuku päivällä, vaan nuo "yöunet" on aamulla työvuorosta tultua ja on ihan hereillä jo 11-12.00 aikaan.Eikä häntä häiritse kotona olevan taaperon touhut ja äänetkään.

Yötyöläisiä on monensorttisia. Harva tekee vakituista yötyötä ja siksi kokee päivänukkumisen hankalaksi. Vain jatkuvaa yötyötä tekevät taitavat hallita tuon päivänukkumisen salat.

mä en oikein ymmärrä, kun joku valittaa, että naapuri käy suihkussa yöllä, tai pesukone pesee yöllä.
olen asunut monessakin kerrostalossa, jossa on tuota tehty, ei se mun yöunia haitannu. ainoastaan siihen joskus heräs, kun joku pamautti ovensa kiinni niin, että puoli taloa tärisi, tai se kun yläkerran kultainen noutaja alkoi joka aamu kello 6 raapimaan lämpöpatteria, ja se pianon pimputus oli kans häiritsevää, mutta mä totuin ainakin niihin ääniin niin, ettei ne enää haitanneet

• Tykkää
Reactions: Zucchini
Kerrostaloja on niin monenlaisia. Itse oon asunut kunnan kerrostalossa monta vuotta ja on ollut tosi rauhallista. Yhtään lapsiperhettä ei kyllä asu tässä rapussa.

Tulen töistä ja pistän maate. Herään klo 15. Ei mitään tietoa, vaikka olis mikä meteli. Tulppia en ole koskaan tarvinnut, vaikka koko perhekin olis kotona.Huoltomiehetkin on joskus käyneet, enkä ole tiennyt mitään:) Joko käytät tulppia, siirryt päivätöihin tai muutat omakotitaloon. Kyllä päivisin saa kuulua ääniä.

Ööh... kaksikerroksisissa...

No en usko että kaksikerroksisen rivitalon portaista sais niin hirveän metelin aikaan että ap:n tarvis olla noin hermona. JOko ap on yliherkkä tai muuten hermoheikko. Niin monta valitusta kuullu siitä miten naapurin lapset pitää niin ja niin hirveää älämölöä ja kun olen itse päässy paikalle todistamaan tätä karmeaa meteliä niin kyse on ollu ihan normaaleista äänistä, ei mistään elämään suuremmasta mökästä.

Yhteistyössä