Suolaista nyyttäreille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mitä nopeaa suolaista leipoisitte nyyttäreille? Lapsi on menossa nyyttärijuhliin iltapäivällä ja monen yhteensattuman johdosta ehdin vasta nyt miettiä tarjottavia. Lapsille oli jettu ketkä tuovat jotain makeaa ja ketkä suolaista Muita rajoituksia ei ole, kuin että tarjottavan on tosiaan oltava jotain suolaista ja lihatonta sekä liivatteetonta (vieraiden joukossa kasvissyöjiä ja muslimeja). Nyt saa vinkata parhaat vinkit! Mitä te tarjoatte esim. yllätysvieraille?

Tylsästi vaan pitsaa, koska se on nopea ja onnistuu aina. Tossa tapauksessa varmaan kasvispitsaa. Juustosarvet voisi olla toinen vaihtoehto, tekisin sellasia minikokoisia.

Täytyy ilmeisesti vielä tarkentaa että juhlijoiden joukossa on myös aikuisia ja lapset ovat iältään 6 kk- 6 vuotta.

Pizza tuli itsellekin mieleen mutta kun se on niin tylsä ja kulunut idea :)

[QUOTE="A p";28259301]Oisko sulla jotain hyvää kasvispiirakkareseptiä? Tutkin juuri vihanneslaatikon sisältöä ja piirakka kuulostaisi muutenkin hyvältä.
kinuskikissa ei petä. tuosta oon soveltanu aina sen mukaan mitä on löytyny täytteeksi. ja pohjaan olen lisänny pikkasen juustoraastetta antamaan lisämakua
Kasvispiirakka | Kinuskikissa - Suomen suosituin leivontayhteisö[/QUOTE]
Tuolla oli monessa ohjeessa käytetty agarjauhetta, ei ole hyvä :(

Guar aiheuttaa uniapneaa mut voihan sitä aiheuttaa muutkin, on selvinnyt. Mut se business naamarikauppiailla on niin suuri, et ei lille mitään mahda. Mun mielestä Valio omistaa sen patentin ja sit tukkivat joka sapuskaan ruskolevää, vaikka se juuri turvottaa nielun, koska siitä tulee tulehdusta.