Aries 78
Mulla on pastaa kylmäsavuporokastikkeella : /Iltapala: yosa vanilja,tumma karjalanpiirakka ja lasi maitoa
Mulla on pastaa kylmäsavuporokastikkeella : /Iltapala: yosa vanilja,tumma karjalanpiirakka ja lasi maitoa
mä en ehi kuunnella aamulypsyy kun n.40min aamusta työmatkalla harmittaa! mut mäkkärii aina iltapäivisin paitti nyt kun se ei ole iltapäivässä.pöh, suomipopin aamulypsyähän se pitää kuunnella
sen mittanen työmatka on mullakin ja se on just soppeli aika kuunnella niitä pösilöitämä en ehi kuunnella aamulypsyy kun n.40min aamusta työmatkalla harmittaa! mut mäkkärii aina iltapäivisin paitti nyt kun se ei ole iltapäivässä.
Aamulypsyä tulee ite kuunneltua lähes joka aamu, mulla exä tykkäs sitä vappu pimeän juttuja kuunnella ja ite taas en niistä jutuista tykännyt. Hieman samanlainen persoona kuin Jaajo, joko tykkää taikka ei..pöh, suomipopin aamulypsyähän se pitää kuunnella
ja hyvä niin, pitkästä aikaa :heart:en mää täst minnekkää pääse näköjää
Kuuntelisin töissäkin mutta kun kuuluvuus on ihan paska siellä,särisee vaan. Must niillä on hyvät jutut,ilman jaajoo en varmaan jaksais ees kuunnella.Nytkin kun se on lomalla ja ei paikalla niin ei se juttu kyl lennä samalla tavalla.sen mittanen työmatka on mullakin ja se on just soppeli aika kuunnella niitä pösilöitä
Teininä olin sahalla töissä niin tuli radio mafialta (nykyinen ylex) Pertti Salovaaran aamulähetykset, joskus piti lyödä saha seis kun sirkkelimies nauroi kippurassa siellä pöydän ääressä Peltorit korvissameillä ei kuuuulu suomipop ja mää tykkään ylex aamusta enemmä
Kumpikas tussataan täyteenmä oon pari kertaa tehnyt ja voin sanoo että tulee paljon parempi kuin kaupastaostettu
tohon pinta-alajuttuun sanoisin että määrätyn integraalin laskeminen laskemalla jää tekemättä epämääräsestä 3D kappaleesta mutta sen voi mitata:
piirretään nahka täyteen sentti kertaa sentti ruutuja ja lasketaan sitten monta tuli
voin tulla auttaa jos haluat :heart:
ensin toinen, sitten toinenKumpikas tussataan täyteen
mä oon kans ollu sahalla mutta silloin ei ollu vielä radiopeltoreita :ashamed:Teininä olin sahalla töissä niin tuli radio mafialta (nykyinen ylex) Pertti Salovaaran aamulähetykset, joskus piti lyödä saha seis kun sirkkelimies nauroi kippurassa siellä pöydän ääressä Peltorit korvissa
Leila ja annukka kun tuli niin pakollinen lepotauko silloin kahvistelun merkeissä, ei niitä juttuja olis voinut työnääressä kuunnella.
Juu on tuttuja, tehtiin paljon pelkkahirsiä kun oli saariselällä tuo rakennusbuumi suurimmillaan kunnes se kupla puhkesi ja jäi kaikki tavarat käsiin ja katoksiin.. Silloin meni paljon firmoja tuolla meidän perällä nurin ja ne nuoret jotka tajusi sieltä häipyä opiskelemaan säästyi niin monen kaverin kohtalolta.mä oon kans ollu sahalla mutta silloin ei ollu vielä radiopeltoreita :ashamed:
vintat ja sekstat on siis tuttuja termejä
No jos alotetaan sillä toisella.ensin toinen, sitten toinen
saat valita
meki tehtiin joskus pelkkaa mutta eniten sahattiin suht pientä kuusta vientimarkkinoilleJuu on tuttuja, tehtiin paljon pelkkahirsiä kun oli saariselällä tuo rakennusbuumi suurimmillaan kunnes se kupla puhkesi ja jäi kaikki tavarat käsiin ja katoksiin.. Silloin meni paljon firmoja tuolla meidän perällä nurin ja ne nuoret jotka tajusi sieltä häipyä opiskelemaan säästyi niin monen kaverin kohtalolta.
Mää keitän tom yam keittoa. Purkkitahnasta tosin.Mulla on pastaa kylmäsavuporokastikkeella : /
sovitaan niinNo jos alotetaan sillä toisella.
Mun täytyy varmaa kans pian lähtee, viikonlopun unettomuus ja pp.n aamuheräämiset alkaa käymää jo voimille.Kuka lähtee nukkuu?
Varovasti niitten tussienne kanssa, tuolla tatuointiketjussa on kasapäin varoittavia esimerkkejäKumpikas tussataan täyteen
Mäntyä meillä oli kaikki mitä sahattiin, paljon kaatoivat mettää tuolloin ylä-lapista. Olihan silloin niitä suojelukahakoitakin metsureiden ja ekovihreiden kanssa, hyvällä asiallahan olivat mutta pakko se oli elantoa saada ihmisille..meki tehtiin joskus pelkkaa mutta eniten sahattiin suht pientä kuusta vientimarkkinoille
44x150 oli aika tyypillinen laji
Mulla jyskyttää taas toinen ohimo ja muutenkin pitäs opetella menemään ajoissa nukkuu mutta ei se vaan onnistu.Mun täytyy varmaa kans pian lähtee, viikonlopun unettomuus ja pp.n aamuheräämiset alkaa käymää jo voimille.
Mulla on yksi lapsuuden kaveri varoittava esimerkki mitä tulee kun kännissä hoksaavat ruveta tekemään kotkaa kaverin selkään.. Se joka sen teki niin on taiteilija ja maalailee tauluja, mutta ei ollut ikinä ennen edes koskenut tatuointivehkeisiin.Varovasti niitten tussienne kanssa, tuolla tatuointiketjussa on kasapäin varoittavia esimerkkejä
eipä taida sillä perällä olla kuusta mitä sahataMäntyä meillä oli kaikki mitä sahattiin, paljon kaatoivat mettää tuolloin ylä-lapista. Olihan silloin niitä suojelukahakoitakin metsureiden ja ekovihreiden kanssa, hyvällä asiallahan olivat mutta pakko se oli elantoa saada ihmisille..
Oli sellainen pomo joka opetti sirkkelin terään tekemään uudet pinnat ja net teroittamaan, tosin en nyt lähtis sitä tekemään kun sen 20-vuotta ikaa tuostakin
no kelläpä eiMulla jyskyttää taas alakainalo ja muutenkin pitäs opetella menemään ajoissa nukkuu mutta ei se vaan onnistu.