Kamalia olettekatoppa vaan, sehän alat päästä meistä jyvälle :heart:
ainahan se on mielessä
Kamalia olettekatoppa vaan, sehän alat päästä meistä jyvälle :heart:
ainahan se on mielessä
Pitääkö tähän nyt vastata illan temaan mukaisesti, Mmmm pitkät sääret..mulla ei kopise mitkään kengät, sen takia varmaan mun perään ei katsotakaan :ashamed: :'(
mut mä en halua kaatua vaan turvallisuussyistä pehmeät laput
ja 178cm pitkää tuuli jo aika lujaa heiluttaa
no kyllähän pienelläkin saaMutta entäs se toinen sitten? kai sekin pitää saada tyytyväiseks...
mähän vasta tulin :xmas:Seksikeskusteluko loppui tähän :O Olipas vaisu
Njaa, kerran mulla oli oikeesti kauhee niskajumi, mut toinen tais luulla mun hierontapyyntöä muuksi yrittelyksi. Eihän siitä hentoisesta hypistelystä mitään hyötyä ollut, lopulta oli pakko ottaa sirdalud ja menin siitä tajuttomaksiMikäs sen mukavempaa kuin hyvä hieronta ja seksi.
no eihän se nyt noin mene opcorn:No näin juurikin.Sun vastauksesta vain sai vähän toisen kuvan.
Ärsyttää vaan kun aina kun tästä puhutaan missä vaan niin tulee olo et se on nainen joka makaa ku lahna ja mies tekee hommat.
joo joskus mutta jos oikeesti haluu vaan hieronnan niin kyllä mua rupee ärsyttää jos toinen luulee et se hierontapyyntö on kutsu seksiin.Mikäs sen mukavempaa kuin hyvä hieronta ja seksi.
Mulla on ihan oikiasti selkä paskana. Että kyllä mä tosissani kaipaan selkähirontaa. Mutta tuo asia kääntyi muuhun asiaan.Njaa, kerran mulla oli oikeesti kauhee niskajumi, mut toinen tais luulla mun hierontapyyntöä muuksi yrittelyksi. Eihän siitä hentoisesta hypistelystä mitään hyötyä ollut, lopulta oli pakko ottaa sirdalud ja menin siitä tajuttomaksi
*häipyy vähin äänin lyhyiden sääriensä kera* muutenkin tällänen lyhyt tappi.Pitääkö tähän nyt vastata illan temaan mukaisesti, Mmmm pitkät sääret..
Se mun hartianhypistelijä tais olla pikkuhimppasen pettynyt asioiden saamaan käänteeseen. Tilanne tosin korjaantui sitten toisena päivänä :xmas:Mulla on ihan oikiasti selkä paskana. Että kyllä mä tosissani kaipaan selkähirontaa. Mutta tuo asia kääntyi muuhun asiaan.
no tietysti :heart: :kiss:Pitääkö tähän nyt vastata illan temaan mukaisesti, Mmmm pitkät sääret..
no niinhän me ollaanihania olette
Mythago ei oo ehtinä kopasta, ko on pitänyt juosta aina karkuun?En ossaa sanua kun mulla on vaan tuota jalkojen vaivaa yleensä : /
mut sulla on kopisevia kenkiä ja ehkä korkojakin (mulla ei) ja kyllähän hyvä rintavarustuskin päät kääntää :xmas:*häipyy vähin äänin lyhyiden sääriensä kera* muutenkin tällänen lyhyt tappi.
No joskus vähän vauhdissa ehtiny koklaamaan :xmas:Mythago ei oo ehtinä kopasta, ko on pitänyt juosta aina karkuun?
miks?...jollain minunkin se huomio pitää yrittää hakea =)
kimppasuihku..mut häippäsen nyt suihkuun
perässä saa kipittää jos haluaa
ostin muuten tänään käytetyn 60cm tiskarin, jopa 50e maksoi
kestää sen mitä kestää tuolla hinnalla
tai en vielä hakenut sitä mutta kuitenkin
nyt on 45cm leveä jonka mies sit saa viedä mennessään, mun ja miehen vanhemmat on sen joskus ostanut meille
eiku tulkaa tänne, mulla alkaa olla sauna lämminnämut häippäsen nyt suihkuun
:kieh:miks?
*hyppää sinne*eiku tulkaa tänne, mulla alkaa olla sauna lämminnä
Äläs nyt, miekään mikään pitkä ole*häipyy vähin äänin lyhyiden sääriensä kera* muutenkin tällänen lyhyt tappi.