The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Huomenta!

Joku oli illalla/yöllä kysyny et meinasinko kalaa paistaa kun akvaarion sanoin olevan keittiössä :D Ei nyt sentään, höpsöt, siitä sai sen verran valoa (Earth hourin aikaan) ettei tarvinnu käsikopelolla edetä..en ois viittiny sen takia pitää jääkaapin oveakaan auki et oisin valoa saanu.

• Tykkää
Reactions: famipala
"FreezeCat"
Huomenia kaikille aamuvirkuille :wave: :)!

On kyllä synti herätä pyhäaamuna kukonlaulun aikaan mutta ehtiipähän paljon puuhastella päivän aikana :p (minun löyhääkin läyhempi oljenkorteni mihin hukkuvan lailla aina nojaudun kun yritän aamukahvin kera saada silmäluomiani pysymään toisistaan erillään)..

Se ois sitten trullit liikenteessä. Meilläkin jo kolme hyörii ja häärii ja tappeleekin - mokomat! - tulevasta seutukunnan ylilennosta...ja sitten tää isompi päätrulli saa kiskoa harmaita hiuksiaan päästänsä... Nyt pitää rähistä noista vitsoista, että kuka saa minkäkin ja kuinka monta...meinaa tuo iso jässikkä omia kurillaan kaikki ja nauraa kihittelee, kun nuorimmat saavat säpinäkohtauksia... Sisarusrakkaus :heart:...

Saas nähdä käykö meillä kukkaan virpomassa...kun niin syrjässä asutaan... Varustauduttu kyllä on ruhtinaallisiin palkkoihin :p (eli parempi ois tulla, jottei tässä joudu itekin syöpöttelemään nuita herkkuja pois :ashamed:...)

• Tykkää
Reactions: famipala
[QUOTE="FreezeCat";28240478]Huomenia kaikille aamuvirkuille :wave: :)!
On kyllä synti herätä pyhäaamuna kukonlaulun [/QUOTE]

Mä en herännyt ihan kukonlaulun aikaan :)

nukkuun menin joskus 02 :ashamed: ja heräsin 7.50 :)

töissä muuten yksi työkaveri sanoi mulle että älä sitten käytä sitä yhtä sanaa kun yyhooksi jäät
olin että häh, mitä sanaa, kuulemma lapsivapaa :saint:

ei nyt ihan tosissaan ollut mutta puhui vaan jostain tutun tutusta joka suurin piirtein aina tuulettaa kun lapset lähtevät viikonlopuksi pois ja kuinka pääsee nauttiin sinkkuelämästä : /

IhanaValo
Hitsi kun katoin tuon yhen Tyyliä vai ei-jakson missä laittoivat Mayim Bialikin tyylin uusiks..tuntuu että miekin tarviisin tuollaisen käsittelyn..yhtä homppsuiseksi tunnen itteni kuin mitä tuossa oli alussa se nainen :(

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä