The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä oon enemmän viinan ja lonkeron perään, kalja tosi tosi kylmänä hyvää. Kirkas parasta.
Menee, juot yhdellä hörpyllä, jos ei muuten. ;)

juu, muistankin että tykkäät enemmän viinasta ja lonkusta etkä niinkään kaljasta :)
en mäkään kaljasta välitä tai sitten sen pitää olla ERITTÄIN kylmä

lonkkua mäkin yleensä juon, tuollaisenkin tänään Tuopin ääressä: Juomatestissä: Garage Hard Lemonade

ja siideriäkin joskus vaihtelun vuoksi :D

eihän nyt tölkillistä saa yhdellä kulauksella alas :O :D
Garage on hyvää! :)
Saa, kun on tarpeeksi jurrissa. Sillon kun oikein juomaan lähden, vetelen ensin paukkuja ja sitten alkaa päihtyä, niin alkaa mennä ne lonkerotkin parilla hörpyllä. Mä osaan olla ihan hirveessä kännissä, jos oikein baarikierrokselle tulee lähdettyä. Uloskin on tullut lennettyä / en ole päässyt sisään, kun on tullut oltua liian jurrissa.
Mä en tissuttele, mutta sitten kun oikein juomaan mennään, se on kaikki tai ei mitään! :D

Garage on hyvää! :)
Saa, kun on tarpeeksi jurrissa. Sillon kun oikein juomaan lähden, vetelen ensin paukkuja ja sitten alkaa päihtyä, niin alkaa mennä ne lonkerotkin parilla hörpyllä. Mä osaan olla ihan hirveessä kännissä, jos oikein baarikierrokselle tulee lähdettyä. Uloskin on tullut lennettyä / en ole päässyt sisään, kun on tullut oltua liian jurrissa.
Mä en tissuttele, mutta sitten kun oikein juomaan mennään, se on kaikki tai ei mitään! :D
on juu hyvää :p

:O :D

lopputekstistä voisi sanoa että perinteinen suomalainen mies :D

sä otat harvoin mutta kunnolla :D

mä otan vain sivistyneesti lonkkua/siideriä ja
käyttäydyn sivistyneesti :whistle: :xmas:

niin ja öitä :kiss:

Viimeksi muokattu:
Mie tykkään käydä pimeällä kävelemässä, kirkas tähtitaivas kun vielä loistaa niin se on jotenkin rauhallinen :)
on varmasti rauhoittavaa ja mukavaa :)
ja mikäs siinä hiljaisuudessa olla ja kuunnella samalla luonnon ääniä :)
kesällä on kanssa kiva joskus aamuyöstä kuunnella lintujen laulua
ja jo nyt ne visertelevät aikaisin aamulla, joskus jään oikein kuunteleen :)

heippatirallaa :)

ja nyt mun tsihi loppui :(

nukkuun en taida ihan vielä mennä kun mies siellä kuorsaa :kieh:
No kuule hani, mie tarjoon seuraavan kierroksen. Mitäs sais olla? Löytys salmiakkikossua, olut ja viunaa?

Miun raavas mies ei sitten kestä noita maustettuja kossuja. Vanilija kossua joskus kokeiltiin. Mies oli seuraavana aamuna kauheessa kankkusessa ja 40 asteen kuumeessa. Nyt muutama viikko sitten nappas salmiakkikossun alkosta. Otti 3 snapsia, niin pätkähti kauhiaan känniin (otti kyllä siinä välissä muutaman oluen ja paukun) aamulla kauhea päänsärky ja krapula. Joka johti yrjön kyläilyyn, panadoliin ja 3 tunnin lisänukkumiseen ennenkuin kesti tolpillaan taas.

• Tykkää
Reactions: famipala
Sama itellä, tuo oli usein teinidiscon viimeinen hidas :D
voi sitä teiniaikaa :heart:
tosin mä en tainnut olla enää tuolloin ihan teini

silloin soi esim tämä kun teini olin Alannah Myles - Lover Of Mine 1990 - YouTube

ja tämä It Must Have Been Love Roxette ( Theme from Pretty Woman) - YouTube

ja oih tuota elokuvaa :heart:

ja nämä Spending My Time Lyrics - YouTube

Roxette - Listen To Your Heart - YouTube

Viimeksi muokattu:
No kuule hani, mie tarjoon seuraavan kierroksen. Mitäs sais olla? Löytys salmiakkikossua, olut ja viunaa?

Miun raavas mies ei sitten kestä noita maustettuja kossuja. Vanilija kossua joskus kokeiltiin. Mies oli seuraavana aamuna kauheessa kankkusessa ja 40 asteen kuumeessa. Nyt muutama viikko sitten nappas salmiakkikossun alkosta. Otti 3 snapsia, niin pätkähti kauhiaan känniin (otti kyllä siinä välissä muutaman oluen ja paukun) aamulla kauhea päänsärky ja krapula. Joka johti yrjön kyläilyyn, panadoliin ja 3 tunnin lisänukkumiseen ennenkuin kesti tolpillaan taas.
:D

olutta ja viinaa en oikein juo
yksi kylmä olut voisi joten kuten mennä tai salmari :)

• Tykkää
Reactions: moona81
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä