Täällähän mä :wave:tääsko mä ja tinku vaan jäätiin tänne
ihqu saattaa kanssa vielä olla
kyllähän se nyt pitäisi lauantai-ilta ketjussa viettää |O
Joku rupee vielä epäilee jotakin kun me ollaan tääl aina kahestaan:Otääsko mä ja tinku vaan jäätiin tänne
ihqu saattaa kanssa vielä olla
kyllähän se nyt pitäisi lauantai-ilta ketjussa viettää |O
Hehee,mulla on kaikki maholliset vempaimet päällä. Minähän en pimeessä istu:kieh: makaan kylläkin....Istutaan tääl pimeessä huoneessa, sen verran huijataan Earth houria että koneet on päällä vaikka valot on kiinni
Sappivaivat lieneeVoi ei,mikäs vaiva nyt kiusaa? :hug:
Mulla oli migge tänää eikä pilleritkää auttanu enneku vedin niitä kaksin käsin ja vielä burana 600:ta päälle.Nyt on vähän höntti olo,kai jossain pilleripöhnässä vähän leijun.
Niin mullakin
mul on tylsäää
Ei kuulosta kovin mukavalta. Kurja kun jatkuvasti jotain vaivaa jollakin perheenjäsenellä :hug:Sappivaivat lienee
Joku peli -ilta ois kiva,perinneinen korttipeli ei kyllä onnistu kun en osaa mätkii korttia mutta muuten.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28239318:Hakkaisko wiillä parit Mario Brossit, ku täälläkin näyttää olevan kauheen hiljasta?
niinpäJoku rupee vielä epäilee jotakin kun me ollaan tääl aina kahestaan:O
mä teen illemmalla taas ruisleivän kera juuston, jauhelihapihvin ja sinapinTuntuu vähän siltä et lähen keittiöön etsimään iltapalaa..onneks on sentään akvaario siel niin saa vähän ees valoa
Ja sit nukkumaan, että öitä vaan kaikille!
Olis kyl kiva pitää joku peli-ilta. Me toisinaan pelaillaan iltasin tolla wiillä jotain keilausta tmv. Mut olis kyllä mukava pelata jotain vanhoja lautapelejä. Onneks kohta voi pelata lastenkin kanssa muutakin kuin kimbleäJoku peli -ilta ois kiva,perinneinen korttipeli ei kyllä onnistu kun en osaa mätkii korttia mutta muuten.
kauheen tylsää kyllä on,pirhan kun ei sinne leffaankaan voinu mennä kun oli se James Bondi.
en mäkään : /Joku peli -ilta ois kiva,perinneinen korttipeli ei kyllä onnistu kun en osaa mätkii korttia mutta muuten.
Mää kuuntelen Kwania että pohi siitä kuinka tylsää mulla on
wii vois kans olla kivaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28239393:Olis kyl kiva pitää joku peli-ilta. Me toisinaan pelaillaan iltasin tolla wiillä jotain keilausta tmv. Mut olis kyllä mukava pelata jotain vanhoja lautapelejä. Onneks kohta voi pelata lastenkin kanssa muutakin kuin kimbleä
Mökillä aina pelataan korttia iltasin, kun lapset nukkuu ja me aikuiset vielä valvotaan. Se on jääny perinteeksi. Niin kauan kun muistan niin ollaan mökillä iltasin pelattu korttia