Etsin uutta puhellinta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos, juuh, tykkäät lumiasta :D
Mies tilas itelleen lumia 820, ni mie testaan sitä, ennen kuin tilaan itselle mitään kännykkää. :D

Onko nettiä ja muutenkin tuota lumiaa helppo käyttää ?
Mie vähän vierasta pelkkää kosketusnäyttöö.

Mulla oli tätä ennen puhelin jossa oli näppiskin, en käyttänyt sitä kertaakaan :D Pelkällä kosketusnäytöllä pärjää ihan hyvin. Alkuun meni muutama päivä ihan vaan räplätessä tätä luuria mutta sitten kun sen oppii niin tää on helppo. Netti on nopea ja sitäkin on tosi näppärä käyttää, mä avaan läppärini nykyään enää sillon jos pitää tarkemmin katsella isompana vaikka jotain kuvia, muuten hoidan kaiken surffailun puhelimella =)

Mun tytöllä on myös tuo 311 ja se on taatusti pudonnut useammin kuin kerran, eikä ainakaan vielä ole mitään vikoja ilmennyt. Kestää myös näemmä hyvin kosteita toppahanskoja ja pakkasta :D

Onko muuten tossa asha 311 myös videopuhelut ?
Mie haluan selaisen kännykän millä voi soittaa videopuheluita.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;28235501:
Mulla oli tätä ennen puhelin jossa oli näppiskin, en käyttänyt sitä kertaakaan :D Pelkällä kosketusnäytöllä pärjää ihan hyvin. Alkuun meni muutama päivä ihan vaan räplätessä tätä luuria mutta sitten kun sen oppii niin tää on helppo. Netti on nopea ja sitäkin on tosi näppärä käyttää, mä avaan läppärini nykyään enää sillon jos pitää tarkemmin katsella isompana vaikka jotain kuvia, muuten hoidan kaiken surffailun puhelimella =)

Kuulostaa kyllä hyvältä :)
Katsotaan nyt miten miehen lumia toimii.

Viimeksi muokattu:
Miä, mitens muuten ton lumian osoitekirjat, tekstarit ja puhelut, mistä löytyy ?

Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;28262253:
Loistava ajoitus, mä olen yleensä tosi harvoin täällä :D Mutta siis mistä löytyy sieltä puhelimesta, niinkö? =)

Jep, hyvä ajoitus, juup, mistä sieltä puhelimestä löytyy noi osoitekirjat, tekstarit ?
Kiitos =)

Hmm... mä en tiedä :D Mä en ole vielä tutustunut siihen puoleen. Ja siis mun teknisistä taidoista kertoo paljon se, että mun 8-vee opettaa mua käyttämään sitä puhelinta :ashamed:

Ok, ei taija löytyä videopuheluita.
Niihä se taitaa olla että nuoret ja mukseut opettaa vanhempia näiden vehkeiten kanssa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;28262333:
Mulla on siinä puhelimessa sellanen osio kun ihmiset, se antaa siihen kaikki itse tallennetut numerot ja ihmiset jotka on Facebookissa. Viestit on ihan viestit nimisessä palkissa =)

Ok, paljon kiitoksia. =)
Ollaan tota miehen lumiaa rämppätty ja ehkä sitä alan lämmetä itekin tolla lumialle.
Tuntuu vaan aika erinlaiselta kuin muut nokiat. :)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä