no voihan kurjuuden kurjuus : / :hug:Helöy!
Hiljokseen täs hengailen
Mahakivuissa migin sijasta. Lienekö sairaalakeikkaa pukkaa, jää nähtäväksi. Riippuen siitä mihin tuo asti toi kuume kipuaa.
*taas uusi T-paitateksti*Iltaa !
Tänään väännetty yhtä tapahtumaa kasaan ja toisessa tapahtumassa vieraana.
Kaverin pilkka osui omaan nilkkaan, kun tuossa tapahtumasuunnittelussa suunniteltiin arvontaa ja sanoi mulle, että laitetaan mun auto pantiksi, mutta vain se ongelma, että se on niin kulahtanut, notta sitä kukaan halua, että karkkikassilla saadaan enemmän huomiota.
Kappas kummaa, ei lähtenyt kaverin Fiaatti käyntiin ja jouduin heittämään sen omallani kotiin. Kulunut, mutta toimiva, niin kuin kaverille vittuilin.
oliko nuo ne kemut johon laitoit "parempaa päälle"Iltaa !
Tänään väännetty yhtä tapahtumaa kasaan ja toisessa tapahtumassa vieraana.
Kaverin pilkka osui omaan nilkkaan, kun tuossa tapahtumasuunnittelussa suunniteltiin arvontaa ja sanoi mulle, että laitetaan mun auto pantiksi, mutta vain se ongelma, että se on niin kulahtanut, notta sitä kukaan halua, että karkkikassilla saadaan enemmän huomiota.
Kappas kummaa, ei lähtenyt kaverin Fiaatti käyntiin ja jouduin heittämään sen omallani kotiin. Kulunut, mutta toimiva, niin kuin kaverille vittuilin.
ihana olis*taas uusi T-paitateksti*
Ei sentään*taas uusi T-paitateksti*
Ei, ne meni jo eilen.oliko nuo ne kemut johon laitoit "parempaa päälle"
täällä on muuten pikkukoo fanclub
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2218883-ketju/sivu1557.html#post28234948
selaa myös tuota sivua vähän ylös
meitä on moneen junaan : /Sivullinen nuhteli lasta Espoossa raivostunut äiti hyökkäsi kimppuun - Pahoinpitelyt - Kaupunki - Helsingin Sanomat
Sanonko, mitä ajattelen? No en kyl kehtaa.
ahaaEi, ne meni jo eilen.
Luen tuon sivun pian!
mitä vikaaEi sentään
Mää oon suunnitellu semmosta Palstamamma -paitamallistoa. Niihin tulee kaikkia palstalta löytyneitä helmiä. Yksi vaikeus on tosin se että paidan pitää täyttää tiukat kriteerit:ihana olis
No voih, tässähän ihan punastuu.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28234885:
Kuulostaa hyvältä Mä en oo syöny sit puolenpäivän jäläkeen...ruispalaa ja päällä jauhelihapihvi kera juuston ja sinapin
vielä kun olis ollut kurkkusalaattia
on aika hyväNo voih, tässähän ihan punastuu.
En valitettavasti ole ja ne samat laskut on tuolla vieläkin. Täytynee pistää myyntiin "munaa & meisseliä yli 20 vuoden kokemuksella"-rivi-ilmoituksella Keltaiseen Pörssiin.Alkuyötä mhdm!
vanhat pelittää useimmiten paremmin kuin uudet. Joko sä oot saanut myytyä ittees muille ku mulle?
Niin ja menikös pukujuhlat hyvin?
Jaa no sitten, ajattelin nimenomaan, että se tarkoittaa jotain aivan muuta .mitä vikaa
ja tuohan tarkoittais tietty paitaa, ei mitään muuta
sellanen The Ketju paita olis kivaMää oon suunnitellu semmosta Palstamamma -paitamallistoa. Niihin tulee kaikkia palstalta löytyneitä helmiä. Yksi vaikeus on tosin se että paidan pitää täyttää tiukat kriteerit:
liian tiukka mutta silti muodottomaksi venähtänyt
rintsikan olkaimet näkyy aina
räikeän värinen mutta kulahtanut
ja mitähän niitä vielä oli
tietysti pulautuslänttejäMää oon suunnitellu semmosta Palstamamma -paitamallistoa. Niihin tulee kaikkia palstalta löytyneitä helmiä. Yksi vaikeus on tosin se että paidan pitää täyttää tiukat kriteerit:
liian tiukka mutta silti muodottomaksi venähtänyt
rintsikan olkaimet näkyy aina
räikeän värinen mutta kulahtanut
ja mitähän niitä vielä oli