The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Moni sanoo et musiikki helpottaa mutta esim aikoinaan ero ku tuli ni en mä voinu kuunnella musiikkia moneen kuukauteen,elin vaan hiljaisuudessa.Toi biisi on niin monet itkut aikoinaan saanut mulle aikaan,että en halua niitä sen hetkisiä tunoja enää tuntea ja toi biisi tuo ne elävästi mieleen.

Myöhemmin sit pysty kuuntelee pikkuhiljaa mut mulla on sellanen tapa et jos tapahtuu jotain(pahaa,surullista) ni mun pitää saada olla hiljaisuudessa,ei pysty kuuntelee musiikkia,ennkun sit rupee helpottamaan.Olen tässä(kin) asiassa ihan päinvastanen kun muut.
aivan, kaikki suhtautuu ja suree eri tavalla :)

Onks teist joku käynyt jalkahoitajalla? ei siis minkään kometologin pakeilla vaan ihan oikeen jalkahoitajan luona.Tekis mieli mennä kunnolla hoidattaa eikä vaan kotitekoisesti ite. Paljonkohan sellaset täyshoidot maksaa?

Onks teist joku käynyt jalkahoitajalla? ei siis minkään kometologin pakeilla vaan ihan oikeen jalkahoitajan luona.Tekis mieli mennä kunnolla hoidattaa eikä vaan kotitekoisesti ite. Paljonkohan sellaset täyshoidot maksaa?
mä kävin viime keväänä ja olen miettinyt et pitäis taas mennä :)
hintaa en muista
tekeehän niitä kosmetologitkin :)

kasvohoitokin vois olla ihana :)

mä kävin viime keväänä ja olen miettinyt et pitäis taas mennä :)
hintaa en muista
tekeehän niitä kosmetologitkin :)

kasvohoitokin vois olla ihana :)
Mut eiks kosmetologi ja jalkahoitaja tee ne eri tavalla tai siis et jalkahoitaja keskittyy enempi kaikkiin ongelmakohtiin kun taas kosmetologi vaan pintapuolisesti. En mä tiedä...siksihä mä kysynkin kun ennen kesää haluisin käydä ihan ammattilaisella.

Ja mua ei nukuta yhtään. Ja naapurissakin ruvettiin mekkaloimaan:kieh: Oiskohan ne lähössä baanalle et vaan lähtömöykkäystä.
Ei muakaa hirveesti, mut pakko vaan mennä, jos sais edes vähän nukuttua jossain välissä..

Nyt mä hipsin tonne peiton alle.. Hyvät yöt kaikille :kiss: ja toivottavasti Tinkun naapurit ei pidä möykkää kauheen kauaa.. :)

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28235703:
Ei muakaa hirveesti, mut pakko vaan mennä, jos sais edes vähän nukuttua jossain välissä..

Nyt mä hipsin tonne peiton alle.. Hyvät yöt kaikille :kiss: ja toivottavasti Tinkun naapurit ei pidä möykkää kauheen kauaa.. :)
Kaipa ne ennen puoltayötä lopettaa,vartin päästä alkaa hiljaisuus mikä ei takaa yhtään mitään.

Hyvää yötä sinnekin sitten:)

Mut eiks kosmetologi ja jalkahoitaja tee ne eri tavalla tai siis et jalkahoitaja keskittyy enempi kaikkiin ongelmakohtiin kun taas kosmetologi vaan pintapuolisesti. En mä tiedä...siksihä mä kysynkin kun ennen kesää haluisin käydä ihan ammattilaisella.
joo, onhan niissä tuo ero :)
hitsi kun en muista hintaa, olisko ollut joku 50e hujakoilla
kannattaa vaikka soittaa ja kysyä, sillähän se selviää :)

joo, onhan niissä tuo ero :)
hitsi kun en muista hintaa, olisko ollut joku 50e hujakoilla
kannattaa vaikka soittaa ja kysyä, sillähän se selviää :)
Täällä nyt ei vissiin kovin montaa vaihtaria ole,kosmetologeja on kai enempi mut jotenkin tahtois ihan sille jalkahoitajalle ainakin ekan kerran ja jatkos vois käydä sit kosmetologillakin sillon tällöin. Oishan se kiva saada jalat kesäkuntoon eli jos tossa kesän kynnyksellä sit kävis.

• Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä