Etsin uutta puhellinta

Mikä kännykkä teillä on, hyvät ja huonot puolet ?
Entäs Nokian Asha 300, onko kellään käytössä, mitä tykkäätte ?

Mie harkitsen tuota Ashaa itselleni.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";28230719]Paljonko kustantaa? Mullakin on kannykka hakusessa.[/QUOTE]

Toi asha 300 on saunalahdella kertamaksuna 97.20 e.

[QUOTE="sad";28230741]Se on puhelin eli puhelinta etsit :headwall:[/QUOTE]

Aha, kiitos huomautuksesta :D
Toivottavasti ei oo sulla päänsärkyä. :hug:

Viimeksi muokattu:
Mun pojalla on tuo Asha 300, siinähän on "kosketusnäyttö" ja perinteiset näppäimet. Ihan hyvä peruspuhelin, mutta tuo kosketusnäyttö on kyllä ihan vitsi. Tosi kömpelö käyttää, mutta toisaalta jos ei luuria käytä muuhun ku soittamiseen ja tekstailuun niin varmaan ihan passeli siihen tarkoitukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Irmeli Käkkimäinen;28230769:
Mun pojalla on tuo Asha 300, siinähän on "kosketusnäyttö" ja perinteiset näppäimet. Ihan hyvä peruspuhelin, mutta tuo kosketusnäyttö on kyllä ihan vitsi. Tosi kömpelö käyttää, mutta toisaalta jos ei luuria käytä muuhun ku soittamiseen ja tekstailuun niin varmaan ihan passeli siihen tarkoitukseen.
Harmi, tykkään tuossa Ashassa siitä, että siinä on molemmat ja käytän kyllä kännykkää muuhunkin kuin vain soittamiseen ja tekstailuun.

[QUOTE="harmaana";28230789]Mulla on asha 303 ja on mun mielestä loistava, kun on qwerty-näppäimistö+kosketusnäyttö[/QUOTE]

Harmi kun tuota ei mallia ei löydy saunalahelta.
Onko toi uus vai vanhempi malli ?

[QUOTE="harmaana";28230859]Höh, tuota ei näköjään vissiin myydä enää :( Viime vuonna ostin uutena.[/QUOTE]

Juu, harmi juttu.

Mulla on nyt kohta vuoden ollut Lumia 900, täydellinen puhelin. Ainakin tämmöselle "peruskäyttäjälle". Ainoa vähänkään negatiivinen juttu on huono akun kesto mutta se ongelma on vissiin kaikissa älypuhelimissa nykyään. Kunnon hifistelijä saisi varmaan tästä puhelimesta vielä enemmän irti mutta mäkin olen täysin tyytyväinen. Alkuhankaluuksien jälkeen selkeä, helppo käyttää, sovelluksia löytyy ihan joka lähtöön ja puhelimesta saa muokattua ihan niin oman näköisensä kun haluaa =) Nettiä käytän myös paljon puhelimella, läppäriä ei paljon tartte avata nykyään..

Mutta tuli vissiin selväksi että pidän luuristani :D (Ja ei, en oo Nokialla töissä :xmas:)

Saraldo
Mulla hajos juuri alle vuoden vanha Asha. Oli jo jonkin aikaa tehnyt sitä, että mun puhe kuului kaikuna ja vastaanottajan puhe jotenkin metallisena. Tässä yhtenä päivänä se alkoi sitten särisemään siihen malliin, etten enää saanut kunnolla toisen puheesta selvää ja oma ääni särisi siinä samalla. Puhelin on multa kerran pudonnut viime kesänä, mutta tämä vika tuli vasta vuodenvaihteessa. Ostin sitten tilalle Nokia Asha 311:sen.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;28235101:
Mulla on nyt kohta vuoden ollut Lumia 900, täydellinen puhelin. Ainakin tämmöselle "peruskäyttäjälle". Ainoa vähänkään negatiivinen juttu on huono akun kesto mutta se ongelma on vissiin kaikissa älypuhelimissa nykyään. Kunnon hifistelijä saisi varmaan tästä puhelimesta vielä enemmän irti mutta mäkin olen täysin tyytyväinen. Alkuhankaluuksien jälkeen selkeä, helppo käyttää, sovelluksia löytyy ihan joka lähtöön ja puhelimesta saa muokattua ihan niin oman näköisensä kun haluaa =) Nettiä käytän myös paljon puhelimella, läppäriä ei paljon tartte avata nykyään..

Mutta tuli vissiin selväksi että pidän luuristani :D (Ja ei, en oo Nokialla töissä :xmas:)
Kiitos, juuh, tykkäät lumiasta :D
Mies tilas itelleen lumia 820, ni mie testaan sitä, ennen kuin tilaan itselle mitään kännykkää. :D

Onko nettiä ja muutenkin tuota lumiaa helppo käyttää ?
Mie vähän vierasta pelkkää kosketusnäyttöö.

Viimeksi muokattu:
Mulla hajos juuri alle vuoden vanha Asha. Oli jo jonkin aikaa tehnyt sitä, että mun puhe kuului kaikuna ja vastaanottajan puhe jotenkin metallisena. Tässä yhtenä päivänä se alkoi sitten särisemään siihen malliin, etten enää saanut kunnolla toisen puheesta selvää ja oma ääni särisi siinä samalla. Puhelin on multa kerran pudonnut viime kesänä, mutta tämä vika tuli vasta vuodenvaihteessa. Ostin sitten tilalle Nokia Asha 311:sen.
Ok, näyttää siltä etten ainakaan asha 300 osta.

Saraldo
Mun tytöllä on myös tuo 311 ja se on taatusti pudonnut useammin kuin kerran, eikä ainakaan vielä ole mitään vikoja ilmennyt. Kestää myös näemmä hyvin kosteita toppahanskoja ja pakkasta :D

Yhteistyössä