Ottaisiko teitä aivoon,jos miehenne ramppaisi puolen tunnin välein tupakalla???

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Olenko päästäni vialla kun mua tuo ärsyttää?! Tuntuu, että räjähdän sille kohta ihan totaalisesti. Eikö oo muuta sisältöä elämässä ku KOKO AJAN tupakalla?
 
Nooooo
Ottaisi kyllä! Ja joskus vuosia sitten mies poltti. Silloin oli ärsyttävintä se että aina kun piti lähtee johonkin niin ennen autoon astumista piti polttaa ja sit kun astu ulos autosta.
 
vieras(ap)
Aloittaessamme yhteisen elämän tiesin toki että mies polttaa, eikä hänen tupakoimisensa ole muutoin häirinnyt, paitsi nyt viime aikoina, kun se on lisääntynyt räjähdysmäisesti. Tosiaan puolen tunnin välein polttaa, aiemmin harvoin poltti kotona. Hänestä tulee tällä hetkellä mieleen joku vätys ;/
 
"juuei"
Mulla menisi hermot ihan samantien. Mua raivostuttaa palella, kun röökaaja ei voi vetää ovea perässään kunnolla kiinni. En myöskään siedä, että tupakoitsija odotuttaa itseään aina kun mennään jonnekin ja pitää se vika sätkä velä vetää. Myös aamun eka ja illan vika rööki vituttaa.
 
Savuton nykyään
Vastaus on kyllä. Oma mies käy melkein yhtä tiheään tahtiin, haju on kaamea vaatteissa ja hengityksessä, yök!
Itse lopetin vuosia sitten kyseisen älyttömän, turhan ja oksettavan tavan ja ahhh mikä vapauden tunne kun ei ole sitä riippakiveä enää kannettavana! Tupakoivat ihmiset haisee todella pahalle. Haisevat sormet, suu, vaatteet.. Yökkäys tulee kun joku tupakoiva henkilö hönkäisee sen tunkkaisen vanhan tupakanlemun..
 
"vieras"
Mikä siinä tupakalle menossa häiritsee niin paljon?

En ymmärtänyt sitä silloin kun vielä tupakoin enkä kyllä vieläkään muutaman savuttoman vuoden jälkeen!

Mitä se teille kuuluu tai on pois teiltä jos toinen osapuoli käy röökillä? :D
 
vieras(ap)
Mies ei todellakaan ole näin tiheästi polttanut aiemmin. Nyt hän ei tee muuta kuin polttaa. Siis ei mitään sisältöä elämässä, välillä käy tupakalla ja muun ajan makaa sohvalla. Meillä ei ole keskusteluja, ei mitään. Tätä on niin vaikea selittää, mutta miehen käytös on muuttunut ja hän ilmeisesti purkaa nyt jotain tuohon tupakointiin mutta ei voi puhua minulle asiasta. Alkaa v-käyrä nousta sitä mukaa kun hän nousee sohvalta, kun tietää, että jaaha, nyt se nakkaa takin niskaan ja painuu taas tupakalle.....
 
"juuei"
[QUOTE="vieras";28226374]Mikä siinä tupakalle menossa häiritsee niin paljon?

En ymmärtänyt sitä silloin kun vielä tupakoin enkä kyllä vieläkään muutaman savuttoman vuoden jälkeen!

Mitä se teille kuuluu tai on pois teiltä jos toinen osapuoli käy röökillä? :D[/QUOTE]

No tässä ketjussa sitä häiritsevyyttä on koetettu selittää, lue ylempää. Ei kumppanin röökaaminen toiselle sinänsä "kuulu", mutta se väistämättä vaikuttaa koko perheeseen kun kerran saman katon alla eletään. Röökaaminenhan ei ole mikään huomaamaton ja harmiton tapa, minkä ehkä ymmärrät. Jotakuta sattaa ottaa aivoon ihan jo sekin, että rakas ihminen käyttää arvokasta elinaikaansa seisomalla paikallaan, tuijottamalla eteensä ja imien myrkkyä itseensä.
 
"vieras"
Mies ei todellakaan ole näin tiheästi polttanut aiemmin. Nyt hän ei tee muuta kuin polttaa. Siis ei mitään sisältöä elämässä, välillä käy tupakalla ja muun ajan makaa sohvalla. Meillä ei ole keskusteluja, ei mitään. Tätä on niin vaikea selittää, mutta miehen käytös on muuttunut ja hän ilmeisesti purkaa nyt jotain tuohon tupakointiin mutta ei voi puhua minulle asiasta. Alkaa v-käyrä nousta sitä mukaa kun hän nousee sohvalta, kun tietää, että jaaha, nyt se nakkaa takin niskaan ja painuu taas tupakalle.....
Lueppas nyt uudestaan kirjoittamasi teksti ihan ajatuksella, huomaat että se tupakointi ei ole se asia joka sinua aidosti häiritsee vaan kohdistat sen siihen.

Samoin kuin miehesi käyttää röökiä helpotuksena, käytät sinä sitä syntipukkina.
Koska se on helppoa.
 

Yhteistyössä