Kätevä vauvatarvike?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zvirbulis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

zvirbulis

Jäsen
13.10.2012
243
0
16
030603_zps55e3f58d.jpg

Baby Toddler Safety Harness Walking Assistant Rein Belt Learning Walker Walk Aid | eBay

Mä en jotenkin osaa kuvitella käyttäväni tuota.

En oikein ymmärtänyt että mikä tuon idea edes on. Ei kai kukaan opeta lasta kävelemään pitämällä koko ajan käsistä/lapsesta kiinni? Miksei voi vain odottaa että lapsi oppii ihan itse kävelemään? Ihme roikotin.

[QUOTE="vieras";28224078]En oikein ymmärtänyt että mikä tuon idea edes on. Ei kai kukaan opeta lasta kävelemään pitämällä koko ajan käsistä/lapsesta kiinni? Miksei voi vain odottaa että lapsi oppii ihan itse kävelemään? Ihme roikotin.[/QUOTE]

Ehkä se suojaa turhilta kaatumisilta kun mamma pitää haapparoijaa narussa.

Heh, tuli mieleeni että tuohan onkin varmaan tarkoitettu siihen että sitten kun äityli väsyy niin voipi ripustaa kakaran naulakkoon roikkumaan...no ei sents, joku kuitenkin nyt luulee että olen tosissani !

Miten jotenkin tuo vauva ja äiti ei mätsää ollenkaan. Äiti viimisen päälle huoliteltu. Kynsilakka sävy sävyyn korkokenkien ja mekon kanssa. Ja sitten vieressä lyllertää taapero pelkät vaipat päällä. Eikä sen "mikä-lie" vauvahärpäke edes mätsää muun asustuksen kanssa

Tosi hieno! Onneksi tuli juuri oikeaan aikaan tietoisuuteeni, ehdin vielä tilata ennen kuin vauva on kävelemään oppimis iässä...Ehdinkin jo vähän panikoida, että mitenköhän se kävelemään opettelu tulee menemään, mutta nyt vierähti kivi harteilta :).

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28224045:
ton nimen lukeminen saa hengästymään..

Nimi kuulostaa aivan samanlaiselta kuin TV:ssä mainostettavien pärstärasvojen. Ei ehdi mainoksen aikana niin lausumaan, että ehtisi saada jostain kiinni.

Tää menee samaan kategoriaan. Ebaysta saa tilattua ostoskärryjen pehmusteet vauvalle, ettei tuu bakteereja ja on mukavampi istua siinä... ja laitteen joka lämmittää kosteuspyyhkeet....

No just tommosta mä olisin tarvinnut, kun esikoinen yritti opetella luistelemaan. Eikä ole edes paha hinta.

Onko jollain kokemusta kyseisestä firmasta tilaamisesta ja paljonkohan tulee toimituskuluja?

Yhteistyössä