The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Huomenta! Ei pitäis karkkeja ja muita herkkuja ajatellakaan, sekin lisää jo kilon jos toisenkin..
Oon vissiin liian malttamaton, tässä muutaman päivän taas yrittänyt seurailla/kevennellä syömisiäni eikä oo tapahtunu mitään, samassa junnaa vaan :( kaiken ku pitäis tapahtuu nyt eikä 15.päivä:)

Huomenta. Olipa reilua, ku joutu oikee kellon laittaa soimaan tänä aamulla, että kerkesin käymään suihkussa, nyt saatiin aamupalat syötyä ja reilu puolen tunnin päästä saa sitte lähteä sinne lääkäriin tuon poitsun kanssa. Vähän jänskättää, että mitä sieltä löytyy, mutta hyvä toisaalta, että tulee nyt sitte kunnolla katottua :)

Ainiin... 100 000 nimeä täynnä eilisen päivän aikana :heart:

• Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28222089:
Ainiin... 100 000 nimeä täynnä eilisen päivän aikana :heart:
Supertykkään :heart:

Toivottavasti jäbän korvat on ok, ja jos ei niin toivottavasti se lekuri osaa edes auttaa :)

kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28222140:
Mä veikkaan, että jätkän korvat on superhyperkamalan tulehtuneet ja "liimaset". Ainut mitä toivon, niin on se, että laittavat meille putkitusajan ja mahdollisimman pian.

Loukkasko pp pahasti ku putos sängystä?
Ei kai se kauheen pahasti kun ei vielä oo tullu edes kuhmua tai mustelmaa :) Melko nopeasti se toipu järkytyksestäkin ja juoksee jo karkuun kun ei halua vaihtaa vaippaa :D

Huomeneja! Jos näin kivoja unia niin en ainakaan muista. Unet katos nopeasti mielestä kun pp kiipes sänkyyn ja hyppäs kuperkeikalla pää edellä alas. :|
oi voi : /

Ei kai se kauheen pahasti kun ei vielä oo tullu edes kuhmua tai mustelmaa :) Melko nopeasti se toipu järkytyksestäkin ja juoksee jo karkuun kun ei halua vaihtaa vaippaa :D
hyvä sitten :D
siis ei se että juoksee karkuun vaan ettei sattunut :D

Mahtaako tuolla olla enemmän ku pitäis :D

Mahan kasvu on ihan käsittämätön, ei mulla kahdessa aiemmassa kasvanu näin, viikoss ihan älytön spurtti :O

Huomenta :saint: Meen tänään kuuntelemaan äidin saarnaa miten olen vastuuton ja kamala äiti :ashamed:

• Tykkää
Reactions: famipala
Äiti sai lievähkön hepulin ku kerroin että lisää on tulossa... Hänen mielestään en osaa pitää huolta edes näistä lapsista vaikka ei ikinä ennen oo ollu mitään valittamista... : /

kahvikirahvi
Äiti sai lievähkön hepulin ku kerroin että lisää on tulossa... Hänen mielestään en osaa pitää huolta edes näistä lapsista vaikka ei ikinä ennen oo ollu mitään valittamista... : /
Ihan höpöjä äitis puhuu, älä välitä muru :kiss:

Mut jos susta tuntuu itsestäs siltä ettet pärjää uuden tulokkaan kanssa, niin mulle voi lahjottaa vauvoja kun en ite semmosia saa :D

Huomenta päivää:wave:

Käynpä nyt kurkkaamassa onko täällä tähän aikaan ketään,pitäisi tässä nyt keksiä jotain tekemistä tällepäivää.Yks meno tossa on mutta sinne ei ole aikaa kunhan ennen klo 16 käy. Ja pyykkikone se täälläkin taas pyörii.

kahvikirahvi
Meikä on siivonnu ja pakkaillu, ja nyt tuli kaverin kersa meille hoitoon pariksi tunniksi. Ja toisen kaverin pitäis tulla kans tunnin parin päästä kahville.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä