Ideoita mitä tekisin huomenna kun täytän 30vee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenapiirakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Omenapiirakka

Vieras
Piristäkää, kun mua masentaa niin kovasti. :( Sain potkut pari kk:tta sitten, nyt joudun olemaan työkkärin vakkariasiakas eikä tämä suinkaan ole ainoa masentava asia elämässäni. Minulla ei ole ystäviä, ei miestä eikä harrastuksia. Olen yksinäinen ja masentunut. Olen yrittänyt olla positiivinen jo kauan mutta toivo alkaa loppua. Olen todella säälittävä. Ei ole minun tapani mutta harkitsen vakavasti yksin ryyppäämistä, koska se näyttää ainoa keino purkaa paineita. :(

Oletko käynyt lääkärissä juttelemassa? Tai kriisikeskuksessa? Työn menetys on kyllä useimmille tosi iso juttu.

Harrastuksia löytyy kansalaisopistolta. Voisitko hankkia vaikka eläimen? Koiran kautta helppo tutustua ihmisiin. Voisitko juhlia perheesi kanssa?

Mukavaa syntymäpäivää :)

Oletko käynyt lääkärissä juttelemassa? Tai kriisikeskuksessa? Työn menetys on kyllä useimmille tosi iso juttu.

Harrastuksia löytyy kansalaisopistolta. Voisitko hankkia vaikka eläimen? Koiran kautta helppo tutustua ihmisiin. Voisitko juhlia perheesi kanssa?

Mukavaa syntymäpäivää :)

En ole jutellut kenenkään kanssa. Haluaisin lemmikin muttei ole varaa hankkia.
En ole väleissä perheeni kanssa.

Nyt on aika ottaa ryhtiliike!

Työn menetys on vain oven sulkeutumista ja toisen avautumista. Etsi työtä tai opiskele uusi ammatti tai mene kursseille hakemaan lisäpätevyyttä.

Kissoja saa ilmaiseksi.

Ole positiivinen niin saat ystäviä. Ilman niitä ei ihminen pärjää.

Palauta välit heti takaisin perheeseesi. Ilman perhettä ei kenenkään ole hyvä olla.

On itsestä kiinni, minkälainen elämäsi on.

Hyvää synttäriä kuitenkin! Mene kahvilaan kakkukahveelle.

Yhteistyössä