Apua, olenko kamala??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emam0t0
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

emam0t0

Uusi jäsen
17.10.2012
14
0
1
Minulla siis on muutama lemmikkikani, joille tarvitsisin heinää pikkupaaleissa.
No, eräs mies soitteli, että heillä olisi ja voisi tuoda paikan päälle ne. Arveli että kyytiin mahtuu 50-70 paalia, ei ollut varma. Sanoin että se passaa. Sanoi soittelevansa vielä kuinka paljon mahtuu kyytiin ja mitä mahtaisi kuljetuskulut olla.

No oli nyt tullut viesti SÄHKÖPOSTIIN, että kuorma on valmiiksi pakattu ja lähtövalmis, mukaan oli sullonut 127(!!!) paalia ja hintaa koko roskalle yli 300€ bensoineen vaivannäköineen.

Hieman häkellyin, kun ajattelin että kyse tosiaan olisi ollut 50 maksimissaan 70 heinäpaalista, kun eihän meille enempää edes mahdu ja kanejakin on alle kymmenen. Olin varautunut alle 200euron laskuun jokatapauksessa. Ymmärsin, että hän ARVIOI suunnilleen kuinka paljon siihen mahtuisi ja soittelisi minulle että käykö se, ja kuulostaako se ja se summa sopivalta vaivannäöstä ja bensoista. Nyt se sitten meni latjaamaan sen etukäteen kyselemättä minulta mitään.

Laitoin sitten sähköpostia takaisin, että ei minulla ole varaa maksaa yli 300€ 127 heinäpaalista kun olin varautunut korkeintaan 70 paaliin. Pitäisi maksella laskujakin kun äitiyslomalla olen ja oma talo velkoineen.

Minulla on kyllä nyt kamala olo, olinko minä se pahis tässä vai mies tyhmä kun teki kyselemättä noin??

Yritti kepillä jäätä josko joku kiltti joka ei uskalla perua ostaisi koko köntsän kerralla. Anna miehen suuttua, älä osta. Osta jostain toisesta paikasta tälläkertaa :)

????? Kuinka iso se semmoinen paali oikein??...ikinä voinut kuvitellaakaan että tuollaisia on olemassa.

Ei tuossa mitään pahista ole, ostat vain ne mitkä tarvitset ja pystyt. Se ukkeli kuljettaa takaisin ne mitä et tarvitse tai jättää pakkaamatta. Tai tarkemmin ajatellen, sanot että sinulla on vain sen ja sen verran rahaa etkä maksa enempää...

Onhan 127 ihan eri asia kuin 50-70. Kyllä tuossa tilanteessa voi mielestäni ihan hyvin vastata, että ei halua kuin korkeintaan sen 70 paalia, ei sinun nyt hyvää hyvyyttäsi tarvitse yli 50 ylimääräistä paalia ostaa. :)

Ne paalit on semmoisia noin 10kg(?) pienpaaleja.

Hän siis oli jo valmiiksi lastannut ne heinät kyytiin soittamatta ensin minulle.
Mahtaa vituttaa purkaa sitä lastia kokonaan, jos ei yhteisymmärrykseen päästä... :/
Katsoo nyt sitten, että suuttuuko minulle, jos suuttuu niin sitten tuskin olen ostamassa yhtään mitään kyseiseltä mieheltä :attn:

No ei hyvänen aika se mies voi suuttua, jos on tuplannut määrän. Sanot että oli puhe 50-70 paalista, ja sen enempää et missään nimessä voi ostaa. ja selität syyt.

Mietin sitä, että voiko se minulta vaatia jotain vaivanpalkkaa turhasta pakkaamisesta, jos hän ei myy vähempää ja sitten en ostakaan yhtäkään paalia, vaikka ollaankin ns. sovittu heinänostosta?? En tiedä, mutta kävi vain pienessä mielessäni...

No vittu onpas nyt taas vaikeaa yksinkertainen asia.Otat ne 50-70 paalia ja käsket äijän vaikka tunkea loput hanuriinsa, ei se nyt voi sun ongelma olla. Jos se ei kelpaa niin sitten pitäköön paalinsa.

Naiset taas ajattelevat tunteilla ja hätäilevät.

Niin tiedä sit häntä, eiköhän tuo ole ne sitonu jo kyytiin....
: "Moi, Saatiin tehtyä nyt sinun kuormasi. Kuormaan tuli 125 paalia, se saatiin hyvin tehtyä vielä."
(joo, oon vahingossa "lisännyt" pari paalia kuormaan)

Ja en sitten oikein ymmärtänyt tätä kohtaa: "Kuittaatko saaduksi tuon viestin?
Kuorma on siis valmis ja lähdetään tuomaan, kun olet vahvistanut viestin. "
Siinä oli sitten liitteenä yhteystiedot. öö?
Toivottavasti siitä liitteen napsautuksesta ei tullut semmoista juttua, että se kattoo että jaahas se on siis "vahvistellut viestin" ja lähtee tuomaan koko kuormaa tänne katsomatta minun muita viestejä :eek:

Onpas soppa :D En uskalla soittaa hänelle, kun en häneltä itseltäänkään saanut yhtään puhelua...

No katsellaan nyt ilmestyykö pihaan heinälasti vai saanko vastauksia maileihin!

Yhteistyössä