Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
joko sä toivuit siitä määtlokista?
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;28210513:Toivuin, kiitos kysymästä =)
meinaakko että kärkkärinhimossaan juttelee isoista vehkeistä?pitäskö sun mennä nukkumaan kun sun juttuset on jo vähän sitä tasoa...Ihan vaan ystävällisesti mainittinVai johtuuko nuo jutu nälästä? ootko iltapalaa syönyt
![]()
pitäskö sun mennä nukkumaan kun sun juttuset on jo vähän sitä tasoa...Ihan vaan ystävällisesti mainittinVai johtuuko nuo jutu nälästä? ootko iltapalaa syönyt
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;28210857::ashamed:
Pittää kohta syyvä yöpala ja kattoo tämä Partakus loppuun.
Kutkuttava se loppu :ashamed:
Miten se niin aikaseen voi tulla, aamuyöstähän Suomen aikaa uusin jakso tulee.
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;28210922:Kutosella näkkyy uusinta nyt.
Jaa jotain vanhoja jaksoja, pyh