Nyt on hiukan hölmistynyt olo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmaa"

Vieras
Tytär on ollut illan naapurissa, ihan sovitusti hieman myöhempään. Tosin ollaan jo muistuteltu kotiintulosta. Olen olkkarissa siten, että näen pihatiemme. Noin 10 minuuttia sitten näin ihan selvästi, miten tyttö ylitti tien ja tuli pihaamme. Kiinnitin vielä huomiota, koska hänellä on eri ulkovaatteet kuin yleensä (tavalliset pesussa :D). Ei kuitenkaan tullut sisään ja menin portaille huhuilemaan tyttöä. Ei mitään missään. Soitin uudelleen ja tytär onkin naapurissa edelleen pukemassa :O.

Hiukan on hölmö olo...

No se varmaan kävi kotipihassa, mutta muisti että unohti jotain ja palasi takaisin, ja sanoi vaan sulle että on pukemassa että voi vielä hetken jutella jonkun kanssa tai jotain.

Etiäinen. Siksi mun mummi sitä kutsui. Sanoi, että nuorenalikkana ku maalla asui tiedettii aina koska vieraita tulossa taloon, vaikka siitä ei etukäteen voitukaan ilmoittaa.

Itse kun asuin vanhempieni kanssa maalla, olin usein kuulevinani auton äänen (lähellä ei ollut yleistä tietä josta niitä olisi kuullut), noin 15min ennen kuin sen oikeasti kuulin. Myöhemmin ku tuli koira taloon se alkoi 30min ennen porukoiden tuloa kyylätä ikkunasta ja odottaa, vaikka vanhempieni kotiintuloajat vaihteli 3:lla tunnillakin. Nykyäänkin saatan kuulla avaimen käyvän ennenkuin mieheni oikeasti saapuu, vaikka en tiedä koska on tulossa. :)