Väestöliiton lapsettomuushoidoissa käyneet. Paljonko teillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pitäisikö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pitäisikö?

Vieras
on hoidot maksaneet yhteensä. Ja kuinka pitkalle olette joutuneet hoidoissa menemään.

Meill on jo yksi lapsi luomuna, tehtiin lähes kaksi vuotta. Nyt kakkosta toivotaan mutta reilun vuoden yrityksen jälkeen ei tuloksia tule. Mietin tässä et pitäiskö varata aika tuonne. Vai saako esim terveyskeskuksesta lähetteen siemennesteanalyysiin? Itselläni periaatteesa säännöllinen kierto, ovulaatiota en ole etsinyt mutta esim valkovuodon perusteella sen huomannut. Epäilen et olin tammikuun alussa raskaana mutta meni kesken alkuviikoilla. Alkaa vain turhauttaan.

Ei väestöliitolla, mutta tuore kokemus viime vuoden loppupuolelta. Yksi kiekaus hoitoja, joissa ensin munasolujen stimulaatio, miehellä kivesbiopsia, icsillä hedelmöitys, alkionsiirto ja alkioiden pakastus yht.reilut 4 tonnia, lääkkeet siihen noin tonnin päälle.

Ei väestöliitolla, mutta tuore kokemus viime vuoden loppupuolelta. Yksi kiekaus hoitoja, joissa ensin munasolujen stimulaatio, miehellä kivesbiopsia, icsillä hedelmöitys, alkionsiirto ja alkioiden pakastus yht.reilut 4 tonnia, lääkkeet siihen noin tonnin päälle.

Saitteko noista KELAlta mitään takasin? Vai oliko tuo jo korvattu hinta? Kattelin noit sivuja ja laskin et jos kävis eka tutkimuksissa ja sit päättäis hoidosta, ni tutkimukset maksais 400€. Sit siihen ne mahdolliset hoidot ja lääkket päälle, et en sit tiiä onko varaa. Tai no ei rahast niin kiinni mut mietin et meneekö kuitenkin hukkaan kun kerta luomunakin olen raskautunut. Mua niin ärsyttää kun moni kaveri jotka kärsineet lapsettomuudesta ensimmäistä yrittäessään ovat raskautuneet ensimmäisen jälkeen melko helposti luomuna, jopa ne toivottomat tapaukset.

Uusimmat

Yhteistyössä