Onko teitä koskaan alkanut haluttamaan gynekologisen tutkimuksen aikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voi ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Voi ei

Vieras
Itseäni ei aiemmin koskaan. Edes mielessäni ei ollut koskaan käynyt että siinä tilanteessa voisi olla mitään kiihottavaa. No, tietysti suurin osa gynekologeista joiden vastaanotolla olen käynyt, on ollut naisia. Ja ne muutamat miespuoliset ovat kaikki olleet sellaisia vanhempia setiä, joihin on ollut helppo suhtautua asiallisesti.

Mutta sitten kävikin niin, että äitipolilla kohdalle osuikin sellainen aivan syötävän komea miesgynekologi, varmaan suunnilleen omanikäiseni. Oli suorastaan hirveä järkytys huomata miten siinä halut heräsivät. Olen siis kärsinyt haluttomuudesta jo ainakin pari vuotta ja olin melkein jo unohtanut tuon tunteen. Hävettää ja nolottaa vieläkin aivan hirveästi, vaikka en uskokaan että kyseinen lääkäri tajusi millaisen reaktion sai potilaassa aikaan.

Onko kenellekään muulle käynyt vastaavaa?

No ei todellakaan.. tosi ällöttävältä tuntunut toimenpide ja ajatuskin siitä. Mua ällöttää monta päivää sen jälkeen. Pesen itseäni kokoajan ja en saa asiaa helposti pois mielestä. Tuntuu siltä kuin joku ois tehny mulle jotain pahaa.
Siksi välttelen tutkimuksia ihan viimeiseen asti.

On haluttanut monta kertaa mättää kovakouraista tutkijaa kuonoon, tai potkaista pikkaisen, tai juosta pakoon jos on ollut kovinkin pelottavan oloinen rähmäkäpälä. Ihan valtavasti. Etenkin raskaana, kun paikat oli pikkaisen kipeät eikä se tuntunut vaikuttavan varovaisuusasteeseen mitenkään.

Joo, itsekin olen yleensä kokenut tutkimustilanteen sellaisena jos nyt ei suorastaan epämiellyttävänä niin kuitenkin jonkinlaisena välttämättömänä pahana joka on siinä tilanteessa tehtävä. Vaikka onhan se periaatteessa varmaan ihan luonnollista, että tällaisella vuosikaudet saman miehen kanssa olleella ja elämäänsä hieman tylsistyneellä kotiäidillä halut heräävät, kun vastaanotolla törmääkin tuollaiseen komistukseen. Kun kaiken lisäksi oli vielä muutenkin tosi mukava, fiksu, huumorintajuinen jne.

[QUOTE="vieras";28188500]Se ultrasauva tuntui hyvältä ;) Kerrankin sai isoa ja paksua keppiä.[/QUOTE]

Tässä juuri olin ultrauksessa alakautta ja aika ohut kapistus se keppi kyllä on. Mutta ehkä olet sitten törmännyt erityisen ohutkaluisiin miehiin.

Yhden kerran tapahtui niin parikymmenta vuotta sitten.

Olin tuolloin parikymppinen ja epäilin itselläni sukupuolitautia (ei ollut kuitenkaan). Lääkärinä oli nuori ja komea mies. Kyllä nolotti, kun kostuin lääkärin lempeiden sormien tutkiessa alapäätäni.

No ei ole, kerran on ollut mieslääkäri tuolla alakerrassa sörkkimässä. Ei herättänyt muita tunteita kun että "saisipa housut pian jalkaan, johan tässä tulee kylmä."

Hyyh, no ei hitto todellakaan ole tullut ees mitään sen tapaista mieleen, puhumattakaan et oisin fyysisesti reagoinut. No siis olen reagoinut, jos sen nyt sieltä voi mittailla kun kattoo, niin TURN OFF big time!

Hyi yökötys, yrjöt meinaa tulla kun ajattelen jos joku kiihottuu.

Viimeksi meinasin muutenkin oksentaa kun joku iljetyksen näköinen ulkomaalainen ukonturjake laittoi tutkimuslaitteen sisääni. Voi oksennus.... Ei koskaan tulisi mieleenkään kiihottua gynegologisesta tutkimuksesta. Se inhottaa pelkkänä ajatuksenakin.

Uusimmat

Yhteistyössä