Näkökantaa miehiltä asiaan nyt! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Eli minä ja ystäväni. Kumpikin sinkkuja. Minä olen nainen ja ystäväni mies. Pidimme tuossa viikko sitten kivaa keskenään eli päädyttiin sänkyyn. Kumpikin nautti ja oli hauskaa. Ollaan sen jälkeen juteltu että ehdottomasti otetaan uusiksi. Nyt sitten vain kun asutaan eri puolin suomea ja kumpikin tekee vuorotyötä niin seuraavaksi ollaan saatu vasta 2 viikon päästä vapaa-päivät yksiin ja menen miehen luokse.
Kuitenkin ajattelen seksiä hänen kanssaa koko ajan. Haluaisin laittaa hänelle tekstiviestin, pikkutuhman sellaisen. Eli miehiltä kysymys onko ok-ajatus jos vähän leikittelen aiheella hänen kanssaan enempi? Millä mielin miehet olisitte jos olisi vastaava tilanne ja saisitte seksiviestin.

En ole mies, mutta en usko miehen pahastuvan ellei sitten ala vaikuttaa siltä, että haluat muutakin kuin seksiä ja mies ei ole siihen valmis.

Juuri tämän takia en esim. itse aloita koskaan facebookissa keskusteluja. Mies tosin aloittaa ne heti aina kun ollaan samaan aikaan paikalla. Kyllä hän tietää että ainakin tällä hetkellä mulle kelpaa rento ja hyvä seura. Ei muuta.
Ollaan tunnettu toisemme vuosia ja meidän on aina helppo jutella kaikesta, meillä on niin sama maku kaiken suhteen. Koskaan aiemmin emme ole seksiä harrastaneet keskenään ja kumpikin harmitteli sitä. :D Meillä on myös sama maku sen suhteen. Tykkään kyllä miehestä kovasti ja tiedän että hänkin pitää minusta. Juteltiin että annetaan kaiken mennä fiiliksen mukaan omaa tahtia.

Kokeile tällaista viestirypästä:

1. viesti
() -----3

2. viesti viiden minuutin päästä
() -----3

3. viesti edellisestä viiden minuutin päästä
() -----3

4. viesti edellisestä viiden minuutin päästä
() -----3

5. viesti edellisestä viiden minuutin päästä
() -----3

6. viesti edellisestä viiden minuutin päästä
()-----3

7. viesti edellisestä viiden minuutin päästä
(-----3

8. viesti edellisestä viiden minuutin päästä
(----3

9. viesti edellisestä viiden minuutin päästä
(---3

10. viesti edellisestä viiden minuutin päästä
(--3

11. viesti edellisestä viiden minuutin päästä
(-3

12. viesti edellisestä viiden minuutin päästä
(3

Ja sitten toiseen suuntaan ja takaisin, loputtomiin, aina viiden minuutin välein viestiä. Tykkää varmasti.

^ Eikö se ois parempi näin:

3===O ;)

En mäkään mies ole, mutta miehen tyylistä riippuen kyllä mä saattaisin jotain pikkutuhmaa silloin tällöin viestittääkin. Itse varmaan tiedät parhaiten, kun tunnet hänet.

Turbojurbon ehdotus oli hauska. :D
Tässä vaan mietin kun mies tosiaan on mulle tuttu useamman vuoden ajalta jo. Tiedän että hän ei ole mikään kokenut naistenmies. En mä siltä neitsyyttä vienyt mutta hän on sellainen "Olet kiva. Kaverina"-tyyppi. Eli tajuaako kukaan mitä tarkoitan? Mua pelottaa että se raukkareppana pelästyy vielä. :D

[QUOTE="aloittaja";28190377]Turbojurbon ehdotus oli hauska. :D
Tässä vaan mietin kun mies tosiaan on mulle tuttu useamman vuoden ajalta jo. Tiedän että hän ei ole mikään kokenut naistenmies. En mä siltä neitsyyttä vienyt mutta hän on sellainen "Olet kiva. Kaverina"-tyyppi. Eli tajuaako kukaan mitä tarkoitan? Mua pelottaa että se raukkareppana pelästyy vielä. :D[/QUOTE]

No sittenhän pelästyy, jollei sillä ole niin heikko sydän, että siihen kuolee. Minä en muuten tajunnut tuota viestirypästä jos oletetaan, että naisen pitäisi lähettää se miehelle.

Yhteistyössä