"vieras"
Se on suljettu ryhmä eikä niitä juttuja ole tarkoitettu levitettäväksi keskustelupalstoille!!
varsinainen salaseurapa hyvinkin?!?! meinaatko että se on ihan yksityinen ja luotettava? seriously? 5000 jäsentä?
Minun ei kai pitäisi kommentoida tähän mitenkään, koska en ole mukana ko. ryhmässä
ja tämä vastaus kuvastaa, jo tietynlaista rajoittuneisuuttani..
Mutta mitä muuta voi odottaa ryhmältä, jonka nimenä on äitylit...:xmas:
Ihan noin niinkun uteliaisuudesta, miksi olet liittynyt ko. ryhmään..?Tietäen, että siellä on palstalaisia ja tietäen, että mikään ei oikeasti pysy siellä, en kirjoita siellä mitään. Tyhmiä juttuja, aina samat vääntämässä. Niin kuin täällä
Vastaan omasta puolestani: se on loistavaa viihdettä. Vähän niinkuin palsta mutta ilman nimimerkkejä ja omalla nimellä (mikä tekee siitä vieläkin hulvattomampaa)Ihan noin niinkun uteliaisuudesta, miksi olet liittynyt ko. ryhmään..?
kyllä. ihan parasta viihdettä. vähän on tullut täälä käytyäkään sen jälkeen kun liityin sinneVastaan omasta puolestani: se on loistavaa viihdettä. Vähän niinkuin palsta mutta ilman nimimerkkejä ja omalla nimellä (mikä tekee siitä vieläkin hulvattomampaa)
Ok, eli tavallaan niinkun tosi-teeveetä, mutta verkossakyllä. ihan parasta viihdettä. vähän on tullut täälä käytyäkään sen jälkeen kun liityin sinne
feissarinkin voi tehdä vaikka miuku maukulaisen -nimellä =)Minä haluan feissarini pysyvän kuitenkin puhtoisena niin en semmoiseen ryhmään tahdo. Tosin en ole täällä nähnyt kenenkään avauksia kun en ole paljoa käynyt täälläkään.
Näin. Mun hlökohtainen rajani meni jo sydänpyllyissä rikki, en venytä rajaa yhtään pidemmälle (eikä sypykään ole enää kovin viihdyttävä ).Minä haluan feissarini pysyvän kuitenkin puhtoisena niin en semmoiseen ryhmään tahdo. Tosin en ole täällä nähnyt kenenkään avauksia kun en ole paljoa käynyt täälläkään.