Löysä alapää masentaa, leikkaus taitaa olla ainoa vaihtoehto nyt :(

• Viestiketjun aloittaja äölkjh
  • Ensimmäinen viesti
äölkjh
En voi ymmärtää, miten voin enää itse vaikuttaa alapään tiukkuuteen. Olen treenannut lihaksia nuoresta saakka, sitonut jopa käsipainon treenikuulien naruun kiinni ja kannatellut sitä alapään lihaksilla, enkä ole edes synnyttänyt alateitse, mutta silti kiihottuneena olen niin löysä, että mieheltä lopahtaa erektio. :( Aikaisemmin kun söin e-pillereitä, olin kuivempi ja haluttomampi niin seksi onnistui paremmin, koska miehen kalu pysyi kovana. Pillerit lopetettuani (sain laskimotukoksen) olen kiihottunut normaalisti, mutta muuten seksielämä kärsii. Mies kyllä tyydyttää mut muuten, mutta kaipaan yhdyntää.

Kai mulla sitten vain on luonnostaan omituinen pillu!

..ap..
[QUOTE="...";28037922]Onko ollu sama ongelma muiden miehien kanssa? Vai yrittääkö mies vierittää erektio-ongelmansa sinun niskoille?[/QUOTE]
Ei mulla ole ollut muita miehiä. Mies kuitenkin saa pidettyä erektion suuseksissä ja aikaisemmin yhdynnässäkin, kun olin kuivempi pillereiden takia. :/

"..."
En ole koskaan kuullut että pillerien lopetus löystyttäisi alapäätä. Eikö sen ole tarkoituskin kostua kun kiihotut? Itse pyyhkäisen välillä jos liika kosteus haittaa..

"Sanna"
Googleta miehen erektiohäiriö.

Tuon kirjoittamasi perusteella sanoisin, että nyt teidän perheessä haukutaan väärää puuta.
Miehen ongelmaan saa apua, kannattaa miehesi mennä lääkäriin ja hoitaa tämä ongelma.

"vieras"
Kyllä tuo aloittajan keroma on ihan tosiasia eikä se miehen erketiosta johdu. Se on liian märkä tai puuttuu kokonaan se kitka, voitko supistaa ollenkaan alapään lihaksilla. Jos laittaa sormet siään tunnetko että mikään puristaa jos puristat?

..ap..
[QUOTE="vieras";28038083]Kyllä tuo aloittajan keroma on ihan tosiasia eikä se miehen erketiosta johdu. Se on liian märkä tai puuttuu kokonaan se kitka, voitko supistaa ollenkaan alapään lihaksilla. Jos laittaa sormet siään tunnetko että mikään puristaa jos puristat?[/QUOTE]
Puristusvoimaa riittää, se ei ole ongelma vaan juuri tuo kitkan katoaminen. Ihan kuin emätin korvaantuisi messuhallilla kiihottumisen jälkeen. Tuolta siis miehestä tuntuu, en mä itse edes aluksi tajunnut. :(

Hmph
Et ole, ap, yksin ongelmasi kans. Itselläni on myös samaa ongelmaa. Pimppaloora ei ole löysä vaan liian märkä. Itse pyyhkäisen aina välillä pahimmat kosteudet pois ja homma jatkuu. Välillä mies nuolee ensin minulle orgasmin ja sen jälkeen vasta panemme. Silloin seksi on parasta, koska en kiihotu liikaa :) gyneltä kysyin kerran, että vaikuttaako ehkäisyrenkaan käyttö märkyyteen. Hän vain käski nauttia seksielämästä, jossa kiihotun niin paljon miehestäni ja käski miehenkin olla siitä tyytyväinen

sama täällä.
Märkyydestä taitaapi johtua. Itellä ainakin on samanmoista.. Joskus itseäkin ärsyttää kun ei kunnolla tunnu miltään, mut on vaan tosiaan niin märkä, ettei ole kitkaa. :) Kuten jo joku äsken mainitsikin, mäkin välillä pyyhin ylimääräiset kosteudet pois. :) Eräs on ainakin kehunut minun tuntuvan tiukalta..

tawis
Kahden synnytyksen jälkeen paikat on edelleen suhteellisen tiukassa kunnossa. Ihan tavallisesti olen treenannut Aqua Flex/ Smartballs kuulilla molempien synnytyksien jälkeen. Myös sellaista Kegel-harjoitusta tulee tehtyä ilman kuulia.
Kostun myös helposti ja olen todella märkä jo ennen seksiä, mutta ei ole tahtia haitannut.:)

..ap..
Heh, tämäkin vielä löytyi täältä. :)

Kävin siis gynellä muiden syiden takia ja kysyin, että onko mua jotai häikkää alapäässä. No ei kuulemma ole, vaikka nykyinen ex-mieheni onkin aivan toista mieltä. En siis jäänyt enää kuuntelemaan haukkumista vaan läksin kaverin matkaan. Nyt ei enää ole seksiongelmia. ;)

ongelma ratkaistu
Noniin, joidenkin naisten emätin on laajempi kuin toisilla (vaikka olisi hyvät lantionpohjalihasten kunto), tällöin kiihottuessa tapahtuu ns.ballooning ilmiö, eli emätin laajenee. Tähän auttaa se, että mies (tai sinä itse) tekee sinulle orgasmin ennen yhdyntää. Tällöin saadessasi orgasmin emätin supistuu takaisin samaan tilaan (tai jopa tiukemmaksi) kuin ennen kiihottumista. Tuo laajenemisilmiö siis on vain hetken ennen orgasmia, joten ongelma korjaantuu kun saat ainakin yhden orgasmin ennen yhdyntää.

toowet
Mulla myös sama ongelma. En ole ihan varma olenko liian löysä vaiko vain liian märkä, mutta veikkaan jälkimmäistä, koska niin minulle on pari tyyppiä sanonut ja näin myös gyne. Ärsyttävää, kun gynegelogit usein vähettelee asiaa sanomalla, että olisit vain onnellinen että et ole liian kuiva. Kuitenkin tämä on todellinen ongelma, ja haittaa todella sekä omaa, että partnerin tuntoa kun kitkaa ei ole ollenkaan. Kuivuuteen voi kuitenkin käyttää liukastetta, joten en ymmärrä miten se olisi yhtään pahempi ongelma. Molemmat ääripäät lienee huono juttu :(. Olen tutkiskellut asiaa todella paljon ja löytänyt ainakin tällaisia ratkaisuja... En ole tosin päässyt kokeilemaan, kun tällä hetkellä ei ole kenen kanssa kokeilisi :( .
- kuivaus, kuivaus...
- epillerit voivat joko lisätä tai vähentää kosteuden määrää
- erilaiset voiteet esim. china shrink cream (vievät nimenomaa kosteutta pois)
- magic stick, virgin stick tm. alum- puikot
- pinealtonin pillerit
- nenää kuivattavat antihistamiinit tai flunssalääkkeet kuivattavat kaikki limakalvot. Näitä ei taida saada Suomesta, joten kannattaa kysyä apteekista ulkomaan matkoilla.
- joku on maininnut myös maitohappobakteeripillerit (?)
- vaginal rejuvenation (vaginoplasty) tai muut laser/jäädytys/kirurgiset-toimenpiteet

Osa näistä on tietty melko radikaaleja ratkaisuja ja en lähtisi heti kokeilemaan. Voiteita tai puikkoja voi ehkä joskus käyttää, mutta ei ehkä joka viikkoa kannata. Kuulemma monet miehet erehtyvät luulemaan liiallista märkyyttä löysyydeksi, ja kuivuutta tiukkuudeksi (vaikka voi siis tietysti olla supertiukka ja märkä, tai kuiva ja löysä myös).

Ensi töikseni olen päättänyt treenata alapäänlihakset niin hyvään kuntoon, kuin vain suinkin mahdollista. Nyt siis jumppaan lelo luna beadsien kanssa kuin hullu.

Tämä märkyysasia on haitannut ja vuosia, ja uskon että mut on myös jätetty sen takia (no enpä kyllä haluaisikaan olla niin pinnallisen tyypin kanssa). Onhan niitä miehiä tietysti jotka tykkäävät extra märästä ja löysähköstä (?), mutta suurin osa kai haluaa sopivasti märän ja tiukahkon. Ikävää, jos pitää alkaa karsia miehiä koon ja herkkyyden perusteella...En siis todellakaan haluaisi. Omasta mielestäni seksi on 90% henkistä ja 10% fyysistä, ja "where there is will there is a way".

Yhteistyössä