Mitäs kroonista sairautta me sairastetaan?

:wave: Kroonistunut munuaisaltaan tulehtus. Mukavasti menee kaikki flunssat ihan jo alkaen nuhasta, munuaisiin tai sit niinkin ihanasti, jos vähällä pääsee, niin pelkkää pissatulehdusta..

Niin ja miehellä psori.

Muksulla ei mitään.

"joo"
Alkuperäinen kirjoittaja taivaanrantaheinä;28178053:
Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, interstitielli kystiitti ja aurallinen migreeni. Niin ja s-skolioosi, en tiedä onko se krooninen sairaus, mutta ainakin se aiheuttaa varmaan melkein krooniseksi luokiteltavaa selkäkipua
Mulla on myös kilpirauhasen vajaatoiminta ja skolioosi... Onko sun selkäkipu yöllistä vai onko sitä päivääläkin. Mulla se vaivaa lähestulkoon vain öisin, mutta on helvetillistä..

[QUOTE="joo";28178063]Mulla on myös kilpirauhasen vajaatoiminta ja skolioosi... Onko sun selkäkipu yöllistä vai onko sitä päivääläkin. Mulla se vaivaa lähestulkoon vain öisin, mutta on helvetillistä..[/QUOTE]

Mulla vaivaa yleensä iltaisin kun selkää on rasittanut.(mulla on ihan alaselässä ne mutkat) Toki aiemmin päivällä jo jos menee kantamaan jotain painavaa tai seisoo tosi pitkiä aikoja. Makuulla ollessa sitten katoaa (parissa tunnissa). Niin ja jos menee painelemaan selkää niin koskee aika paljon ja menee sellaisia ihania sähköiskuja jalkoihin, mutta niin en toki tee koskaan

aika mukava lista
alaselän rappeuma, astma, eläinallergia, masennus. Kynsisieni. Likinäköisyydestä aiheutuva lasiaisen irtoaminen. Niin ja kakkostyypin diabeteksen puhkeamista odottelen, aamuarvo koholla. Unettomuus.

Miehet on terveitä, enkä minäkään suuremmin valita, kun nämä vaivat on kuitenkin aika siedettäviä.

astmanen
astma tuntuu olevan aika yleinen. Miten usein teillä oireilee astma ja millaisin oirein?

Mulla nyt 4 vuotta ollut ja tuntuu etten saa aisoihin tätä. lääkärissäkin laukkaan välillä mutta ei oikein apua.

Yhteistyössä