Nyt tais mennä herne nenuun..
Ja joo luin kyllä ja nuo oli ajatuksia mitä mulle heräsi.
Ei menny kierrellen kehotin vaan lukemaan koko ketjun niin ei tarvii moneen kertaan vastailla samoihin asioihinAlkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä;28175447:Nyt tais mennä herne nenuun..
On niitä muitakin vaihtoehtoja kuin viikko - ja viikko.
Esim. joka toinen viikko ke-pe/pe-su. eli tapaamiset joka viikko..
toisaalta tuo armeija tulee väliin niin ei se viikko-viikko tuu onnistumaan mitenkään ex-miehesi nykyisessä elämäntilanteessa.
Ai, onko? Tota en tiennykkään. Toisaalta ihan hyvä kun ottaa tuon exän tilanteen huomioon.Taitaa olla niin, että noin pienille ei suositella viikko-viikko systeemiä.
Olihan mulla järkevääkin sanottavaaOn muuten taaaaaas kerran hyvä esimerkki siitä, että kannattaa vasta vähän vanhempana ja viisaampana vastata ketjuun jos ei oo mitään järkevää sanottavaa
Molemmat on kuitenkin samaa mieltä siitä että lapset menee yhteen päiväkotiin. Eli tuo ei oo ongelma sitten kun tulee ajankohtaseks koska tarkotus ois asua samalla alueella että lapset pääsee sitten isompina kulkeen helposti äidiltä isälle ja toiste päinSe riippuu tilanteesta.
tunnen yhteishuoltajat, joilla on etäisyyttä 60km ja silti viikko-viikko sydeemi, lapsella päiväkodit kummassakin kunnassa.. ja tätä on vuodenpäivät menny.. =)