pitkästä aikaa perjantain "mitä päällä, lasissa & lautasella"-kysely

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlackDahlia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Päällä harmaa t-paita Big bang theoryn "Soft kitty"-laulun sanoilla, jalassa ruskeet pehmeet olohousut. Ja tietty alusvaatteet on :)
Tällä hetkellä ei lautasta ole, mukissa vettä.

Mä oon taas varsinainen näky :D Pronssinväriset järkyttävän isot haaremihousut, tähtikuvioinen mustavalkoinen toppi ja musta fleecehuppari. Ja viiniä Nasu lasissa, aina sen kun paranee :xmas:

Mustat öitiysmallin legginssit, samaa sarjaa trikoopaita, alusvaatteet tietty ja lilat villasukat. Äsken lasissa oli punaista limpparia, nyt ei mitään. Kohta iltapala.
Sit taidan syödä ruisleipää.

Pitkikset, Me&I oloasu, farkut, T-paita, villasukat ja alusvaatteet.
Mukissa kohta kahvia.
Yöksi töihin, niin ei voi ottaa väkevämpiä.

Itse asiassa huomasin, että tässä koko alkuvuoden aikana ei ole tullut alkopitoisia juomia juotua kovinkaan paljoa. Tammikuussa tainnut viimeksi juoda siiderin tjt. :O

Päällä violetit jumppa/haaremihousut, ruskeat polvisukat ja ruskea neule sekä pinkit feikkireinot.

Mukissa vihreää teetä maidolla.

Lautasta ei ole, pöydällä on leipä yllään pippurimeetvurstia ja turunmaata.

Lasissa greippilimpparia, "lautasella" purkkaa ja päällä mustat farkut, valkoinen laskostettu paita, hopeiset korut ranteessa + korvissa ja punaiset villasukat.
Jääkaapissa punkku kylmässä ja kohta vois pistää vähän punaa huuliin...

Kiva kysely :)
Päällä musta-valkoraidallinen t-paita (huom ei rintsikoita ;) ), siniset bokserit, sateenkaariraidalliset villasukat.
Lautasella grillattua lohta, creme bonjouria ja kana-cesarsalaattia.
Lasissa punaviiniä.
Ja töllössä Voice of Finland ;)

Yhteistyössä