Naapurin kissa paskoo meidän pihalle. mitä tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marja.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

marja.

Vieras
pyynnöt, järkipuhhet, huuto ei auta, eivät välitä. Alkoivat vähätellä ja haukkua vaan. Asutaan tiivisti asutulla okt-alueella. Ollaan kaikki naapurit jo kyllästytty tuohon vaeltelvaan kattiin. Ja meidän varaston oven edustan ottanut vessakseen!

mitä tässä voi tehdä?

Niin tuttua, naapurissamme on kaksi kissaa, jotka pitävät autokatostamme ja seinän vierustoja vessoina.
Eivät välitä, vaikka olen uhannut loukuttaa kissat ja viedä eläinsuojelijalle. Jos koiramme edes kerran päästäisi kiekurat heidän pihalleen, tiedän mitä siitä seuraisi. Olen käyttänyt kissakarkotetta ym. mikään ei auta. Kissaihmiset taitavat vaan olla niin itsekkäitä, tai oikeastihan he eivät välitä kissoistaan yhtään, otettiin lemmikeiksi lapsille, jotka eivät enää välitä niistä kun söpö pentuaika on ohi.

PSETAC15Net.jpg

loukuta ne ja vie elänkotiin,ja toteat ettet tiedä kenen kissoja.Heippa! jos omistaja on tunnollinen osaa kyllä etsiä kissansa takaisin!

i hate cat´s! Paskovat lasten hiukkalaatikont....

loukuta ne ja vie elänkotiin,ja toteat ettet tiedä kenen kissoja.Heippa! jos omistaja on tunnollinen osaa kyllä etsiä kissansa takaisin!

i hate cat´s! Paskovat lasten hiukkalaatikont....

Peesaan!

Meidän kulmilla toimi hyvin. Sen jälkeen omistaja ryhtyi pitämään kissaansa pelkästään sisäkissana.

Ihminen on kissalle vaarallinen, joten teet hyvän työn pelastaessasi kissat. Parempi eläinsuojelussa kuin jonkun vinksahtaneen naapurin kidutettavana.

Omia kissojani en päästäisi ikinä vapaaksi, enkä hyväksy muidenkaan kissoja vapaana.

• Tykkää
Reactions: moekoe ja pookypooh
Pasko niiden pihalle? :saint: Ihan pokerina tossa vois väittää et ihan yhtä hyvää se tekee kukkapenkeille mitä kissanpaskakin.

(mä ihan oikeasti rakastan eläimiä, mut en niiden valtaosaa omistajista)

• Tykkää
Reactions: moekoe
älkää nyt yleistäkö kaikkia kisuomistajia paskoiks!olen itse kehoittanut naapureita kertomaan heti jos meidän kissat aiheuttaa vaivaa. toistaseks on mummot olleet ihastuneita kun toinen kisuistamme kantelee saalistamiaan hiiriä. olisin valmis siivoomaan kissojeni(vaikka muidenkin kissojen) jätökset naapurin pihalta jos niistä valitettaisiin

Jos kissaa syöttää niin ei pitäisi enää ulostella sille reviirille mutta se nyt ei ole taas mukavaa, appelsiini kans yksi joka karkoittaa kissan tietyistä pisteistä mutta paras olisi varmasti rankkuri.

Ei niistä etikoista ja apelsiinin kuorista pihalla hyötyä ole, jos ei halua asua kaatopaikalla!
Loukkua vaan, etkä kerro naapureille jos niiden kanssa ei voi kerran puhua. Siinäpähän miettivät minne se misse katosi (kun kaikki siitä niin tykkäs...).

No lennätät sen pois. Ota koira mukaan lennättämään. Kyllä ne kissat oppii pelkäämään. Mä käskin naapurin lennättämään meiän katteja koiran kanssa pois, ja sanoin myös että tulee sitten sanomaan jos ei auta. Ei oo tullu.

Kissa kiinni johonkin kuljetuslaatikkoon houkuttelemalla ja toimitus löytöeläinkotiin. Vaikka tiedätkin kenen kissa se on, kissaa ei saa pitää vapaana. Ehkä oppisivat siitä kun maksavat löytöeläintalosta hakemisesta.

älkää nyt yleistäkö kaikkia kisuomistajia paskoiks!olen itse kehoittanut naapureita kertomaan heti jos meidän kissat aiheuttaa vaivaa. toistaseks on mummot olleet ihastuneita kun toinen kisuistamme kantelee saalistamiaan hiiriä. olisin valmis siivoomaan kissojeni(vaikka muidenkin kissojen) jätökset naapurin pihalta jos niistä valitettaisiin

Kissaa ei saa kaupungissa pitää vapaana vaikka sun naapurisi sanoisivat mitä. Kissan reviiri on aika laaja, joten et voi tietää kenen pihalla se käy hiekkalaatikkoon pissimässä. Joku naapuri monen sadan metrin päästä voi tälläkin hetkellä tuskailla vapaana liikkuvaa kissaa.

Meidän pihassa käy iso valkoinen pitkäkarvainen kissa. Mieheni ja lapseni ovat allergisia, ja kissanpissat hiekkalaatikossa eivät ole sellainen asia mistä kukaan pitäisi.

• Tykkää
Reactions: moekoe ja pookypooh
pyynnöt, järkipuhhet, huuto ei auta, eivät välitä. Alkoivat vähätellä ja haukkua vaan. Asutaan tiivisti asutulla okt-alueella. Ollaan kaikki naapurit jo kyllästytty tuohon vaeltelvaan kattiin. Ja meidän varaston oven edustan ottanut vessakseen!

mitä tässä voi tehdä?

Loukkuun vaan ja sitten löytöeläintoimistoon:D Niin me saatiin yksi katti kuseksimasta ja paskomasta meijän pihalle. Ei oo sen jälkeen näkyny kattia:D

Tyylikkäintä on ottaa mirri kiinni ja hirttää se ja jättää puuhun roikkumaan. Näkeepähän muutkin typerät katinomistajat miten kulkukissoille käy.

Olen tatuoitu jätkä!

Onpa valtaisia ulosteita jättävä kissa, aika pieni eläinhän kuitenkin pitäisi olla. Oletteko muuten tietoinen miten luonnossa elävät eläimet ulostavat sinne vapaasti? Tiedän yhden mummon, joka tappoi siilejä sen taki kun ne kakkivat hänen kukkapenkkiinsä.
Ja Päättömältä yliampuva viesti. Ei noin suurta vihaa saisi mikään asia nostaa ketään tai mitään kohtaan?

[QUOTE="vieras";28165008]Anna kunnon lumipesu sille katille niin eiköhän opi ja jos on koira usuta se katin perään. Vesisuihkukin tekis poikaa[/QUOTE]

Näitä kommentteja en oikeastaan ymmärrä vaikken kissoista pidäkään. Kissahan ei tavallaan ole tuossa se joka tekee väärin, vaan kissan omistaja joka päästää kissan vapaaksi alueella jossa se ei ole luvallista. Kissan kiduttaminen, tappaminen tai myrkyttäminen ei minusta ole vaihtoehto. Omistaja on se jota tuosta pitää rangaista jos jotakin, eli se kissan löytöeläintaloon vieminen olisi varmasti parempi vaihtoehto. Kissa voi saada paremman kodin jokun sellaisen luota joka ymmärtää ettei kissoja tule pitää vapaana.

Maaseudulla maalaistalossa jossa tilaa ja reviiriä on paljon asia on ihan eri kuin ahtailla kaupunkipihoilla.

[QUOTE="vieras";28165039]Näitä kommentteja en oikeastaan ymmärrä vaikken kissoista pidäkään. Kissahan ei tavallaan ole tuossa se joka tekee väärin, vaan kissan omistaja joka päästää kissan vapaaksi alueella jossa se ei ole luvallista. Kissan kiduttaminen, tappaminen tai myrkyttäminen ei minusta ole vaihtoehto. Omistaja on se jota tuosta pitää rangaista jos jotakin, eli se kissan löytöeläintaloon vieminen olisi varmasti parempi vaihtoehto. Kissa voi saada paremman kodin jokun sellaisen luota joka ymmärtää ettei kissoja tule pitää vapaana.

Maaseudulla maalaistalossa jossa tilaa ja reviiriä on paljon asia on ihan eri kuin ahtailla kaupunkipihoilla.[/QUOTE]

No ei kissa lumipesuun tai vesisuihkuun kuole:D

Yhteistyössä