Data ja Astrolabe

• Viestiketjun aloittaja Ihana suhteenne
  • Ensimmäinen viesti
Ihana suhteenne
Kumpi teillä vie roskat?
Kuinka usein harrastatte seksiä?
Luettele kolme parasta piirrettä kumppanissasi?
Luettele vastaavasti kolme ärsyttävintä piirrettä?
Onko teillä avioehto vai ei?
Milloin olet viimeksi sanonut kumppanillesi rakastavasi häntä?
Onko teillä tunne, että olette yhdessä elämänne loppuun saakka?

Jos saa kysyä
Kumpi ehdotti seurustelua ja millä tavalla?
Miksi hän kutsuu sinua?

Jos pitäisi valita näistä joululahja hänelle, se olisi;
[ ] hajuvesi
[ ] satiinibokserit
[ ] tietokonepeli
[] jotain itsetehtyä

Ovatko musiikkimakunne samanlaiset?
Onko seksi tärkeässä roolissa?

Aloittaja vielä
Saako mielestäsi parisuhteessa elävät miehet katsoa netistä tai tv:stä eroottisia kuvia tai videoita?
Olisiko kumppanillasi mielestäsi syytä laihduttaa?

Roskat vie yleensä yksi lapsista, jonka tehtävän kyseinen toiminto on.
Seksiä harrastamme vaihtelevasti, kuitenkin huomattavasti keskivertoa useammin.
Astrolabe on älykäs, huomioiva ja hän sopii kanssani hyvin yhteen, myös henkisesti.
Huonoja puolia on vaikeampi keksiä, ei mitään suuria.
Avioehtoa ei ole. Viimeksi sanoimme rakastavamme toisiamme tänä iltana ei niin pitkä aika sitten.
Minulla on tunne että tämä on kestävää ja haluan tehdä niin että tulemme nauttimaan yhteisestä elämästämme molemmat.

Kyllä jokaisesta löytyy väh. yksi huono puoli ja jos ei ole löytänyt, ei toista tunne...

Olisi kiva kuulla tosiaan myös jokin negatiivinen piirre, ihan sama mikä piirre on, mut johan on jos vaan haluat kertoa ne parhaat puolet, etkä mitään huonoa.. Kaikissa meissä on jokin ärsyttävä piirre, myönsi sen tai ei. Kukaan ei ole täydellinen.

"vieras"
Miten Astron autismi (vai mikäsenytoli) vaikuttaa parisuhteeseen? Tai perhe-elämään? Käsittääkseni aika erakkoluonne, kirjoituksista päätellen, eikö sua Data häiritse sosiaalisen elämän puute/vajavuus?

[QUOTE="vieras";28158847]Miten Astron autismi (vai mikäsenytoli) vaikuttaa parisuhteeseen? Tai perhe-elämään? Käsittääkseni aika erakkoluonne, kirjoituksista päätellen, eikö sua Data häiritse sosiaalisen elämän puute/vajavuus?[/QUOTE]

Astrolabe on meistä se sosiaalisempi. Minä voin omalta puolestani käydä muualla niin usein kuin haluan.

On se kyllä jännä, miten ei haluta kertoa mitään negatiivista..
Tulee mielee nää teinisuhteet, jossa oma kumppani on "täydellinen".
Noh en tiedä oletteko teini-iässä vai ette, mutta kyllä se jotain suhteesta kertoo, jos ei tosiaan keksi mitään negatiivista sanottavaa...

Vai onko kultas sanonu, ettei saa foorumille sannoo mitää negatiivista?
Kehua saa, mutta ei haukkua. :D

"vieras"
Noh en tiedä oletteko teini-iässä vai ette, mutta kyllä se jotain suhteesta kertoo, jos ei tosiaan keksi mitään negatiivista sanottavaa...

Miksi joku haluaisi kertoa niitä huonoja puolia toisesta? kuka siinä voittaa? aiheuttaa vaan pahan mielen turhaan.

[QUOTE="vieras";28159245]Miksi joku haluaisi kertoa niitä huonoja puolia toisesta? kuka siinä voittaa? aiheuttaa vaan pahan mielen turhaan.[/QUOTE]

No ei niitä maailman kamalimpia salaisuuksia tarvitse sanoa tietenkään, vaan perus vaikka; "No hän valittaa usein, voisi olla välillä huomaavaisempi" jne. En minä ainakaan loukkaannu, jos mieheni sanoo mun huonoja puolia muille sillä tiedän kyllä missä olen huono tai olisi kehittymisen varaa. En ota siitä nokkiini, eikä ota miehenikään.

Kyllä muistan, kun ystävänikin kehui kumppaniaan "hän on täydellinen <3" ja kyllä sanoin suoraan, että sitten et kumppaniasi tunne ja on nyt jälkikäteen sanonut, että (kumppaninsa) osaa olla välillä liian lapsellinen. Jokaisessa meissä on niitä huonoja puolia ja olisi joskus kiva lukea niitä, eikä aina näitä "en keksi mitään pahaa sanottavaa <3" kirjoituksia... Saa vain sellaisen kuvan, että siinä suhteessa ei nämä kaksi tunne toisiaan vielä riittävän hyvin.

"vieras"
No ei niitä maailman kamalimpia salaisuuksia tarvitse sanoa tietenkään, vaan perus vaikka; "No hän valittaa usein, voisi olla välillä huomaavaisempi" jne. En minä ainakaan loukkaannu, jos mieheni sanoo mun huonoja puolia muille sillä tiedän kyllä missä olen huono tai olisi kehittymisen varaa. En ota siitä nokkiini, eikä ota miehenikään.

Kyllä muistan, kun ystävänikin kehui kumppaniaan "hän on täydellinen <3" ja kyllä sanoin suoraan, että sitten et kumppaniasi tunne ja on nyt jälkikäteen sanonut, että (kumppaninsa) osaa olla välillä liian lapsellinen. Jokaisessa meissä on niitä huonoja puolia ja olisi joskus kiva lukea niitä, eikä aina näitä "en keksi mitään pahaa sanottavaa <3" kirjoituksia... Saa vain sellaisen kuvan, että siinä suhteessa ei nämä kaksi tunne toisiaan vielä riittävän hyvin.
Aika ikävä ajatus jos pitäisi keksimällä keksiä aina edes jotakin huonoa hyvän lisäksi. Ei se kerro mun mielestä yhtään mitään siitä toisen ihmisen tuntemisesta vaan siitä ettei halua puhua pahaa rakkaasta ihmisestä. Tuollainen pahojen puolien kysely vaikuttaa aika ikävältä ja katkeralta.

Äitini on opettanut minut siten, että puolisoa ei moitita julkisesti vaan jos on jotain sanottavaa, niin asia hoidetaan kahden kesken. Eikä tapanani ole muutenkaan 'purkaa' sydäntäni moittien muita palstalla taikka illanistujaisissa.

vanhavaimo
Äitini on opettanut minut siten, että puolisoa ei moitita julkisesti vaan jos on jotain sanottavaa, niin asia hoidetaan kahden kesken. Eikä tapanani ole muutenkaan 'purkaa' sydäntäni moittien muita palstalla taikka illanistujaisissa.
Äitisi on viisas nainen.
Itse olen huomannut, että kun puhuu puolisostaan kauniisti, niin usein häntä rupeaa ajattelemaankin lämmöllä. Siitä tulee positiivinen kierre<3

No se on totta, että jotkut sitten voivat alkaa kiusaamaan. Sitten kyllä ymmärrän, jos ei halua kertoa. Ihmiset osaavat olla ilkeitä... Onneksi on meitä, jotka eivät ikinä kiusaa toisia vaan ymmärtävät, että meitä on moneen junaan ja se on normaalia, että meissä kaikissa on niitä huonojakin puolia ja niitäkin täytyisi rakastaa (ainakin sietää). :)

Yhteistyössä