auton tuulilasissa halkeamaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "plopp"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä vakuutusmaksut nousis vuositasolla tätä kautta niin paljon (puolikasko pitäisi muuttaa täyskaskoksi, jotta siihen vakutukseen saadaan sitten ottaa tuo erillinen lasivakuutus) että tuulilasin pitäisi hajota joka vuosi kahdesti, jotta me hyötyisimme tuosta vakuutuksesta.

Ei siis meidän kohdallamme kannata.

Etkö juuri kirjoittanut, että on hajonnut kahdesti ja taas tuli reikä?

[QUOTE="vieras";28157893]Etkö juuri kirjoittanut, että on hajonnut kahdesti ja taas tuli reikä?[/QUOTE]

Kyllä, mutta kerroinko mä tuulilasin hajonneen VUODEN SISÄLLÄ kahdesti? En.

Reikä tuli viikko sitten, viimeksi vaihdoin tuulilasin 2 vuotta sitten ja sitä edellisen kerran muutama vuosi taaksepäin. Eli meidän kohdallamme tulee halvemmaksi maksaa muutaman vuoden välein se tuulilasin vaihto omasta pussista, kuin ottaa sitä varten vakuutus, sillä vakuutusmaksut nousisi niin paljon, että tappiota tulisi ja paljon.

Mä en tunne ketään, joka olisi joutunut uusimaan tuulilasiaan edes kerran, siksi mä en voi käsittää, miten mä tunnun olevan tuolla liikkeessä jo kohta vakioasiakas.

Jos rekisteriotteessa tai missään paperissa ei lue, että tuulilasi pitää korjata, niin voihan tuolla vanhalla lasilla yrittää mennä vielä läpi. Voihan tuo kehoitus olla vaan katsastusmiehen "oma" suositus, jota ei ole ylös merkitty.
Meillä esim. katsastettiin auto just, ei mennyt läpi, kun oli jotain nivelhäikkää, mutta korjauskehotukseen laitettiin peruutusvalo ja katsatusmies sanoi, ettei tuon tarvitse olla korjattuna uusintakatsastukseen (toki se korjattiin kuitenkin). Lähinnä tulee mieleen, että poliisi voi sakottaa tien päällä, jos näkee reksisteriotteesta korjauskehotteen ja sitä ei ole noudatettu, vaikka nyt esim.ajovalot.

Kyllä, mutta kerroinko mä tuulilasin hajonneen VUODEN SISÄLLÄ kahdesti? En.

Reikä tuli viikko sitten, viimeksi vaihdoin tuulilasin 2 vuotta sitten ja sitä edellisen kerran muutama vuosi taaksepäin. Eli meidän kohdallamme tulee halvemmaksi maksaa muutaman vuoden välein se tuulilasin vaihto omasta pussista, kuin ottaa sitä varten vakuutus, sillä vakuutusmaksut nousisi niin paljon, että tappiota tulisi ja paljon.

Mä en tunne ketään, joka olisi joutunut uusimaan tuulilasiaan edes kerran, siksi mä en voi käsittää, miten mä tunnun olevan tuolla liikkeessä jo kohta vakioasiakas.

Se kivenisku kannattaa käydä paikkauttamassa heti ennenku lähtee leviämään, paikkaus maksaa muutaman kympin. Pelkästä kiveniskusta ei tuu hylkyä

Yhteistyössä