Mitä se vesiraja tarkoittaa hameissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PiaZ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PiaZ

Vieras
Mä kyllä tiedän, että sillä tarkoitetaan tosi lyhyttä hametta, mutta en ymmärrä mitä se tarkoittaa. Tai että miksi se on vesiraja. Ja kuinka lyhyt hameen pitää olla, että voi sanoa vesiraja-hameeksi?

Joo oon tyhmä, mutta aina ihmetyttänyt tämä.

Tarkoittaako tämä sitä, että jos kahlaa mereen, niin pimppa osuu veteen samaan aikaan tai ennen kuin helma. Vai tarkotetaanko vesirajalla pimppaa koska sieltä tulee pissaa eli "vettä".

Mikä on minihameen raja? Mun kaveri sanoo, että polveen saakka tai lyhemmät on minihameita. Mun mielestä minihama on maksimissa puoleen reiteen...

itse ainakin olen käsittänyt vesirajan sillä missä kohtaa vesi osuu kahlatessa nivusiin, en kyllä sitten tiedä mitä järkeä tuossa sanonnassa on :D ja minihameena pidän myös max. puoleen reiteen yltäviä hameita, polviin yltävä kotelohame ei esimerkiksi ole mikään minihame, eivätkä muut pikkumustat ja illallispuvut.

[QUOTE="pix";28155981]Tarkoittaako tämä sitä, että jos kahlaa mereen, niin pimppa osuu veteen samaan aikaan tai ennen kuin helma. Vai tarkotetaanko vesirajalla pimppaa koska sieltä tulee pissaa eli "vettä".

Mikä on minihameen raja? Mun kaveri sanoo, että polveen saakka tai lyhemmät on minihameita. Mun mielestä minihama on maksimissa puoleen reiteen...[/QUOTE]

Kaverisi on väärässä. Polviin ulottuva hame on puolihame, joka on täysin asiallinen vaate eikä mikään minihame. Mun mielestä minihame ulottuu enintään puoleenreiteen.

[QUOTE="pix";28155981]Tarkoittaako tämä sitä, että jos kahlaa mereen, niin pimppa osuu veteen samaan aikaan tai ennen kuin helma. Vai tarkotetaanko vesirajalla pimppaa koska sieltä tulee pissaa eli "vettä".

Mikä on minihameen raja? Mun kaveri sanoo, että polveen saakka tai lyhemmät on minihameita. Mun mielestä minihama on maksimissa puoleen reiteen...[/QUOTE]

Nimenomaan. Mutta heikoille jäille ei pidä mennä, eli veteen vasta kun jäät ovat lähteneet.

No, minihame on mini..polveen ulottuva on jo muuta.

"Laskekaa alushousujanne melkein vesirajaan saakka"-ohje on aina mennyt perille sädehoidettaville miehille. Jotkut laskisivat mielellään kalsareitaan alemmaksikin, varsinkin kun on naisia näkemässä, mutta silloin sanoin "On näkymiä, joita ei halua katsella, ellei ole ihan pakko."

Yhteistyössä