J
just dingle about it
Vieras
[QUOTE="vieras";28153594]Etkö sää tosiaan ketään muuta saa?[/QUOTE]
Saan. Mutta ajatukset palaa vain tähän mieheen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kysyt tässä oikeastaan, että "haluanko olla se huora ja perheenrikkoja?"
Vielä vähemmän kannattee sekaantua mieheen, jos olet oikeasti ihastunutkin.
Harva taitaa perheensä toisen naisen takia hyljätä, vaan pitää naista "irtiottona arjesta".
Satutat itsesi.
Jos lähtisin suhteeseen naimisissa olevan miehen kanssa, ( siis oletettan että itse olisin vapaa ) ja vaikka mies olisikin se, joka on vastuussa liitostaan ja valinnoistaan, ja voisi saada sen petturin manttelin niskoilleen ja hän olisi se ratkaiseva avionrikkojan askeleen ottava, ajattelisin kyllä olevani silti osasyyllinen.
en minä ainakaan tahdo kannustaa. Mutta omassa vastauksessani silti tuolla aiemmin sanoin, että jos olisin valtavan ihastunut, hullaantunut, yms. saattaisin olla vietävissä, vaikka tietäisin sen vääräksi.Mäkin. On äärimmäisen kieroutunutta kannustaa jotain moiseen. Ihan verrattavissa siihen, että sanoisi pettävälle miehelle "go for it!". Miksi kukaan tahtoo kannustaa toimintaan, joka pahimmassa tapauksessa loukkaa monia ihmisiä?
en minä ainakaan tahdo kannustaa. Mutta omassa vastauksessani silti tuolla aiemmin sanoin, että jos olisin valtavan ihastunut, hullaantunut, yms. saattaisin olla vietävissä, vaikka tietäisin sen vääräksi.
Ap: joudutko olemaan miehen kanssa tekemisissä vai pystytkö välttelemään häntä?
tämähän on aihe josta voi moralisoida ihan niin paljon kuin jaksaa. Jo ekassa viestissä ap kertoi, ettei häntä kiinnosta miehen avioliitto joten voidaan unohtaa tuo jeesustelu ja keskittyä siihen mitä mahdollisuuksia ja seurauksia tällä voi ap.lle olla
en minä ainakaan tahdo kannustaa. Mutta omassa vastauksessani silti tuolla aiemmin sanoin, että jos olisin valtavan ihastunut, hullaantunut, yms. saattaisin olla vietävissä, vaikka tietäisin sen vääräksi.
Pystyn olemaan vastaamatta iltaisiin tekstiviesteihin ja sillä lailla olemaan pahentamatta tilannetta jos haluan.
En pysty välttelemään täysin mitenkään, vaikka kuinka haluaisin.
Ei kiinnosta ei. Ihmisellä voi silti olla empatian, moraalin ja järjen rippeitä pääkopassa, jotka heräävät kun puhuu järkeä. Miksi sinä tahdot, että ap:hen, mieheen, vaimoon ja mahd. lapsiin sattuu? On äärimmäisen epätodennäköistä, että tuosta seuraa mitään hyvää edes ap:lle itselleen.
Ei ole noin yksinkertaista. Jos mieskin on ihastunut ap:hen, ei hän välttämättä tule ikinä pettämään vaimoaan kenenkään muun kanssa.
Kuraa niskaan tulee syystäkin. Ihmisillä kun sattuu olemaan empatiakykyä ja oikeustajua sen verran, että eivät hyväksy pettämistä.
Jos lähtisin suhteeseen naimisissa olevan miehen kanssa, ( siis oletettan että itse olisin vapaa ) ja vaikka mies olisikin se, joka on vastuussa liitostaan ja valinnoistaan, ja voisi saada sen petturin manttelin niskoilleen ja hän olisi se ratkaiseva avionrikkojan askeleen ottava, ajattelisin kyllä olevani silti osasyyllinen.
minulle on aika sama sattuuko vaimoon, lapsiin, naapuriin, mummoon tai ehkä koiraan. Tämä on ap:n ja miehen välinen asia. Tottakai on mahdollista että sattuu. Mahdollisesti sattuu myös jos avaa sydämensä sinkkumiehelle. Mikään ei ole elämässä varmaa, aina saattaa sattua. Jos ap nyt lähtee kokeilemaan tätä juttua tietää heti onko koko äijä vain mielikuvituksen tuotetta.
En tarkoittanutkaan sinua. Jotenkin sekin on eri asia, että ajautuu johonkin tilanteeseen kuin, että osa täällä kannustaa, että kokeile ihmeessä.
Sinun kanssasi olen vääntänyt jo tarpeeksi.Ei sinulla riitä empatiakykyä, jotta ymmärtäisit. Se siitä.