The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kävin sitten ulkoilemassa mutta se mitään auttanut,kauhee ahdistus vaan iski joten väkisin olin aikani ja sitten takas kotiin,saa olla omassa rauhassa. Kirjotin sille,en tosin ole lähettänyt mutta mietin et jos tekisin niin..onko se turhaa vai onko se roikkumista? niin en halua tehdä.
mulle on jäänyt tilanteesta semmonen vaikutelma, että kirjoittaminen olisi sekä turhaa että roikkumista
 
Päivää kaik :wave:

Mää oon ollu tänään melkein tehokas, siivosin vähän ja pesin pyykkiä. Tai siis kone pesi. Mut kokeilin eka kertaa pesupähkinöitä.

Nyt välipalaa, ja sumpin pihautin.
mä vuoleskelin vähän kuivaalihhaa pahimpaan huikajaiseen ja palan painikkeeksi tsihautin oluen

nyt kuopuksen (joka laski tosi reippaasti mutkamäkeä) kans saunaan
 
Kävin sitten ulkoilemassa mutta se mitään auttanut,kauhee ahdistus vaan iski joten väkisin olin aikani ja sitten takas kotiin,saa olla omassa rauhassa. Kirjotin sille,en tosin ole lähettänyt mutta mietin et jos tekisin niin..onko se turhaa vai onko se roikkumista? niin en halua tehdä.
Entä jos kirjoittaa, mutta vain itselle luettavaksi? Se voi olla hyvä tapa jäsentää omia ajatuksia ja siten edistää irti päästämistä. :hug:
 
mulle on jäänyt tilanteesta semmonen vaikutelma, että kirjoittaminen olisi sekä turhaa että roikkumista
Mulla ei ole tapana roikkua enkä sitä halua,kirjotin silti mutten lähettänyt sitä.
Itelle ei ole jäänyt oikeen mitään vaikutelmaa,olen ihan kuin puusta pudonnut kun tässä kävikin näin kun siinä piti käydä justiinkin toistepäin kun tuli se reissukin tehtyä.
 
Entä jos kirjoittaa, mutta vain itselle luettavaksi? Se voi olla hyvä tapa jäsentää omia ajatuksia ja siten edistää irti päästämistä. :hug:
Jotenkin hullua ajatella että tässä käy läpi nyt samoja juttuja kun erotessa vaikka ei edes yhdessä oltu vaikka sitä ainakin itse olin toivonut et niin kävisi. No se mitä kirjotin niin se on nyt kirjotettu mutta ei lähetetty,ehkä se sitten helpottaa.
 
Jotenkin hullua ajatella että tässä käy läpi nyt samoja juttuja kun erotessa vaikka ei edes yhdessä oltu vaikka sitä ainakin itse olin toivonut et niin kävisi. No se mitä kirjotin niin se on nyt kirjotettu mutta ei lähetetty,ehkä se sitten helpottaa.
Kyllähän se surettaa, jos on ehtinyt jo henkisesti panostaa asiaan ja ikäänkuin mielessään ennakoida suhdetta. Siksipä sitä pitäiski antaa asioiden tapahtua vaan omalla painollaan ja ajallaan, mutta ei se ainakaan multa aina onnistu : /
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28142018:
Mulla on nälkä.

Tekis mieli jotain pitsaa tai kebabbia, kukahan viitteis tuua mulle? :puppy:
Miulla kans tekis jotain mieli mut ei voi..just tultiin synttäreiltä kotiin niin saihan siel ees kakkua.
Mie taijan seuraavaks ottaa vaan leipää tai eilistä makkarasoppaa..
 
Miulla kans tekis jotain mieli mut ei voi..just tultiin synttäreiltä kotiin niin saihan siel ees kakkua.
Mie taijan seuraavaks ottaa vaan leipää tai eilistä makkarasoppaa..
Mää söin jo makaronilaatikkoa, mut nyt tekis mieli roskaruokaa, mut en millää jaksais lähtee hakemaan, eikä tuo mieskään näytä kovin innokkaalta lähtijältä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28142087:
Mää söin jo makaronilaatikkoa, mut nyt tekis mieli roskaruokaa, mut en millää jaksais lähtee hakemaan, eikä tuo mieskään näytä kovin innokkaalta lähtijältä..
Oi hyvä ku muistutit, meen kavereitten kans syömään hampurilaista ihan ravinteliin ja ne tulee kohta. Eli vaatteiden vaihtoon. *mää mitään rehvastele*
 
Kyllä se taitaa vaan olla parempi sitten elää yksin niin ikävää kun se onkin,kun ei tunnu mikään pelittävän, toiset ei arvosta ja toiset ei ymmärrä.
meneppä tiiä

parisuhteet on hankalia mutta ei piä noin nuorena vielä kokonaan luovuttaa

meikäläisen iässä vois huoletta heittää kapustan nurkkaan jos löytäis ittensä kierrätyskeskuksesta
 
kahvikirahvi
Uaagh mikä olo ollu koko päivän. Tunti sitte palasin reissusta.

Hitto et maailma on pieni, törmäsin baarissa rovaniemiaikaiseen koulukaveriin. Nyt taidan mennä makaamaan, ja haaveilla ruuasta.
 
meneppä tiiä

parisuhteet on hankalia mutta ei piä noin nuorena vielä kokonaan luovuttaa

meikäläisen iässä vois huoletta heittää kapustan nurkkaan jos löytäis ittensä kierrätyskeskuksesta
Kyllä mä pikkuhiljaa rupeen luovuttaa,mä olisin niin hyvä kumppani(joo oma kehu haisee) mutta kun ei vaan tunnu kelpaavan.En todellakaan tyrkytä itteeni kenellekkään väkisin on mullakin ylpeyteni.Tässä nyt vaan oli kaikki mahdollisuudet ja en tiedä miten tässä näin nyt kävi.
 
mulla on aslaina jo loppusuoralla joten lyhennys on jo iso varsinkin kun korot on nyt alhaalla

lyhennys on lähes 900 ja korko reilun satasen, tonni yhteensä
Saako vielä udella, paljonko sulla on lainaa? Tai siis ollut…
Mulla oli ennen yli 400t lainaa ja lyhennys melkein 2500 e, mutta nykyään, kun maat ja mannut myyty ja talo ja maanpala jätetty, mulla on lainaa 130t pintaan ja lyhennys 700e /kk ja tuntuu, ettei rahat piisaa sitten millään… täytyis varmaan tehdä jotain uudelleenjärjestelyjä...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä