The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta!
Alkoi sitten aamu taas itkulla:'( ei tätä jaksa. Toissa aamuna heräsin kainalosta ja nyt ei enää mitään. On sitä ennenkin erosta selvitty tosin nyt ei oltu edes yhdessä mutta samalta se tuntuu silti,ihan hirveän ahdistunut olo. Haluan vaan kuulla sen äänen.
 
:hug: Kyllä se lopulta helpottaa, vaikkei nyt siltä tuntuis..
Kyllä kai juu,en vaan tiedä haluanko tai siis tarkoitan että tää ei ollut mikään pikkuihastuminen vaan ekaa kertaa pitkästä aikaa tunsin et tää saattais nyt olla se jota mun on annettu koko elämä odottaa,että ne muut on ollut vaan harjoitusta ja tää olis sitten se.
 
Viimeksi muokattu:
Sain vihdoin purettua laukun,kaikki ne tuoksut jotka tarttuneet vaatteisiin...*nyyh*

Mietin et jos kirjottaisin sille...vai onko se turhaa? Eihän se taida mitään auttaa mutta jotenkin ei edes hyvästelty ,se vaan jäi siihen kun lähdin. Ei mulla ole tapana jäädä ns"roikkumaan" en oo ikinä niin tehnyt mutta olisko se sitten sitä jos otan yhteyttä? vai annako vaan olla,sydän sanoo toista ja järki toista.Haluisin uskoa sydäntä(mutta sitten jos sattuu lisää).
 
Päivää mhdm:wave:

nyt vaan jatkat samaa rataa iltaa kohden ilman tupakkaa.En ole koskaan poltttanut mutta auttaisiko se jos jättää pikkuhiljaa aina yhen tupakin päivässä pois,aamutupakki vaikka eka ja siitä sit pikkuhiljaa vähentäis muitakin päivän tupakkeja.Moni kertonut että kertalopettamien ei onnistu.
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Päivää mhdm:wave:

nyt vaan jatkat samaa rataa iltaa kohden ilman tupakkaa.En ole koskaan poltttanut mutta auttaisiko se jos jättää pikkuhiljaa aina yhen tupakin päivässä pois,aamutupakki vaikka eka ja siitä sit pikkuhiljaa vähentäis muitakin päivän tupakkeja.Moni kertonut että kertalopettamien ei onnistu.
Moi Tinku!
Kyl se varmaan auttais, olen vähentänyt nyt 20 tupakin päivätahdista 10... Mutta en kerralla aio heti lopettaa, hiljaa hyvä tulee ja kertalopettaminen aiheuttaa sitä, että parin viikon päästä on rööki huulessa ja aski menee kerralla...
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Moi Tinku!
Kyl se varmaan auttais, olen vähentänyt nyt 20 tupakin päivätahdista 10... Mutta en kerralla aio heti lopettaa, hiljaa hyvä tulee ja kertalopettaminen aiheuttaa sitä, että parin viikon päästä on rööki huulessa ja aski menee kerralla...
Toihan on jo hyvin sitten jos oot noinkin paljon jo vähentänyt:) jatkat samaan malliin vaan ,pikkuhiljaa kohti sitä viimeistä tupakkia.
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
annoit ymmärtää mutta ...
Ei ku just päinvastoin :D

No ei.. Ei mitään sellasta touhua oo ollu koskaan kyseisen ihmisen kanssa, eikä kyl oo käyny mielessäkää.. Joskus oltiin tosi paljon tekemisissä ja nähtiin viikottain ja oltiin yhteyksissä lähes päivittäin, nyt on sitte vähä jääny tuo yhteydenpito :/ Tarvinnee yrittää ottaa itteään niskasta ja koittaa pitää enemmän yhteyksiä..
 
Kävin sitten ulkoilemassa mutta se mitään auttanut,kauhee ahdistus vaan iski joten väkisin olin aikani ja sitten takas kotiin,saa olla omassa rauhassa. Kirjotin sille,en tosin ole lähettänyt mutta mietin et jos tekisin niin..onko se turhaa vai onko se roikkumista? niin en halua tehdä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä