Olen rakastunut. Mitä tehdä?

No jooh. Siis kun en todellakaan odottanut tapaavani sillon yhtikäs ketään, muuta kun kaverini. Ja olin vielä tossa vuodenvaihteessa suunnitellut et pitäs alkaa viettämään vähän sosiaalisempaa elämää, et jos sit vaikka joskus tapaisikin jonkun, vaikka ei toki ole mitenkään tarpeen ja yksinkin pärjään :D.

Voi jessus, tuntuu niin ihanalta. En edes muista tällasta tunnetta. Ja tyypissä on vielä ainakin toistaseksi kaikki niin kohillaan ja vaikea kuvitella et oma intuitio menis niin totaalisesti metsään et oisin arvioinut tän tyypin jotenkin täysin väärin. Tunnen itseni niin teinihupakoksi, hitto... :D
...wauuuuu...tuohan vaikuttaa jo ihan tähtiin kirjoitetulta....ihan "klassiset" alkuviritykset tyyliin "mänytvaaniltaatässäistun,enkäsittenniinyhtäänmihinkäänmiehiinedespuolikkaallasilmälläkatsovaikkanenillehyppis" :D...onneksipa oli kuitenkin veivi kohdallaan ja koukku kävi!

Eikö elämä maistukin niin mansikalle :heart:?...juujuu, nyt vain vikiset, senkin ihana rakastunut hupakko :D :kiss:!

• Tykkää
Reactions: Minni:)
...wauuuuu...tuohan vaikuttaa jo ihan tähtiin kirjoitetulta....ihan "klassiset" alkuviritykset tyyliin "mänytvaaniltaatässäistun,enkäsittenniinyhtäänmihinkäänmiehiinedespuolikkaallasilmälläkatsovaikkanenillehyppis" :D...onneksipa oli kuitenkin veivi kohdallaan ja koukku kävi!

Eikö elämä maistukin niin mansikalle :heart:?...juujuu, nyt vain vikiset, senkin ihana rakastunut hupakko :D :kiss:!
No todellakin istuin vaan iltaa ja piti ihan kaverin elämää hehkutella (se meni kihloihin). Ja hitto hitto hitto... Sieltä sit tuli tollanen tyyppi, jonka tunsi heti tunteneensa aina, mutta joka kuitenkin aiheuttaa vieläkin perhosia vatsaan, vaikka ollaan nähty jo muutamaan otteeseen ton jälkeen ja ja... No yksityiskohtiin en tässä mene, mut voi jessus miten joku voi saada olon tuntumaan niin hyvältä... Mulla kaikki hölmöt klassiset oireet, en nuku, en syö... Voi jessus miten typerää... :D

hjaa, en muuten kyllä minäkään. Mutta jos et tiedä missä jarrupoljin on , saatathan seistäkin kaasupolkimen päällä:D
:D - jestas vaan sitä menoa ja meininkiä, kun Keittis hiukan laskee näitä alkukierroksia ja renkaat rupee saamaan pitoa maaperään....se on meinaa silloin menoa ja meininkiä, oksat pois joulukuusesta!!

Voi varjele, miten ihana kevät teille kahdelle - Minni :) ja Keittis - onkaan tässä kehkeytymässä :heart:!

Keittiönoita
hjaa, en muuten kyllä minäkään. Mutta jos et tiedä missä jarrupoljin on , saatathan seistäkin kaasupolkimen päällä:D
Nyt kun sanoit, niin pahasti pelkään, että just noin on käynyt :LOL:

Viimeiset 13 vuotta olen antanut työlle ja perheelleni. Seuraavat 13 vuotta ajattelin antaa itselleni ja rakkaudelle. Jos tämä juttu menee puihin, katselen avoimin mielin seuraavia. Ja lavatansseihin suuntaan heti, kun olen siinä kunnossa, että jaksan lähteä.

[video=youtube;UxgR_vlSqlc]http://www.youtube.com/watch?v=UxgR_vlSqlc[/video]

No todellakin istuin vaan iltaa ja piti ihan kaverin elämää hehkutella (se meni kihloihin). Ja hitto hitto hitto... Sieltä sit tuli tollanen tyyppi, jonka tunsi heti tunteneensa aina, mutta joka kuitenkin aiheuttaa vieläkin perhosia vatsaan, vaikka ollaan nähty jo muutamaan otteeseen ton jälkeen ja ja... No yksityiskohtiin en tässä mene, mut voi jessus miten joku voi saada olon tuntumaan niin hyvältä... Mulla kaikki hölmöt klassiset oireet, en nuku, en syö... Voi jessus miten typerää... :D
...se maaginen "klik" *nyökyttää*...juuh...menoa se nyt vaan on...jotta...koeta vaan kestää ja anna niitten sukkien vain olla makkaralla :D!

Keittiönoita
Puuttuu vain märät unet... vai puuttuuko? :D

...se maaginen "klik" *nyökyttää*...juuh...menoa se nyt vaan on...jotta...koeta vaan kestää ja anna niitten sukkien vain olla makkaralla :D!
Uik. Otin heti ihan ensitapaamisella sellasen linjan et olen oma idiootti itteni. Heitin ties mitä tyhmää läppää minkä arvelin karkottavani about kaikki, mut tää tyyppi tajus heti ja heitti samanlaista läppää, lisäks se sai mut tuntemaan itseni naiseksi ja edelleen saa ja voin silti olla oma itseni.

Aah... Juu Keittis, meni syteen tai saveen, me ollaan rakkauden arvoisia. En suostu vajoamaan epätoivon alhoon vaikka tämä nyt menisikin jostain syystä puihin.

Uik. Otin heti ihan ensitapaamisella sellasen linjan et olen oma idiootti itteni. Heitin ties mitä tyhmää läppää minkä arvelin karkottavani about kaikki, mut tää tyyppi tajus heti ja heitti samanlaista läppää, lisäks se sai mut tuntemaan itseni naiseksi ja edelleen saa ja voin silti olla oma itseni.

Aah... Juu Keittis, meni syteen tai saveen, me ollaan rakkauden arvoisia. En suostu vajoamaan epätoivon alhoon vaikka tämä nyt menisikin jostain syystä puihin.
Jep - I rest my case - jatkakaa :D....tää tuntuu niin upeelta jo ihan ulkopuolisen silmin ja mielikuvin, joten....:heart: :kiss:....

Keittiönoita
[QUOTE="vieras";28135130]Keittis mites sulla on kääntynyt mieli noin selvästi? Ennen et miestä kaivannut.[/QUOTE]
Mun koko elämäni muuttui, kun 15.12.2012 kävin kättelemässä kuolemaa. Olen hyvin hämmästynyt itsekin siitä, miten eri tavalla ja ennenkaikkea täysillä haluan elää nyt, kun tämän jatkoajan elämälleni sain. Uskon - ja toivon - että järkiinnyn tästä vielä joskus takaisin omaksi tylsäksi itsekseni, mutta nyt elän täysillä ja olen avoin kaikelle, mitä elämä vaan eteeni heittää :)

IhanaValo
:heart: Oi, ihanaa...tuli itellekin hymy huulille ja hyvä mieli heti aamusta kun tämmösiä lukee :D Nauttikaa, te ihastuneet/rakastuneet, kävipä niin tai näin..ainakaan ei sit kaduta myöhemmin mitä ois voinut olla.

• Tykkää
Reactions: Minni:)

Yhteistyössä