The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Tsemppiä;28134815:
Nyt Tinku vaan leuka pystyyn ja kohti uusia seikkailuja! Miehiä on maailmassa kuin meressä kaloja ja jos yksi jamppa ei tajua sinun päällesi, niin moni muu varmasti tajuaa ja kohtelee sinua ansaitsemallasi tavalla!
Mua kohdeltiin kuin kukkaa kämmenellä,kyse ei ole siitä.Eikä siitä etteikö olisi ollut kiinnostusta molemmin puolin,kukaan ei ole tahallaan loukannut ketään. Elämä vaan ei aina mene niinkuin haluaisi.
 
Kiitos kaikille haleista ja muista ihanista viesteistä,tiedän että menee oma aikansa päästä taas raiteille,ei ollut mikään pikkujuttu tämä mutta ei se nyt miksikään muutu vaikka kuinka haluis,olis ihme jos niin kävis.

Olen tosi väsynyt niin fyysisesti kun henkisestikin joten lähen nyt nukkumaan,ehkä uni tulee vain siksi että olen tosi väsynyt. Öitä kaikille,mä painun peiton alle,en hyvillä mielin mutta ei siinä muukaan auta. Hyvät yöt kaikille:kiss:
 
Kiitos kaikille haleista ja muista ihanista viesteistä,tiedän että menee oma aikansa päästä taas raiteille,ei ollut mikään pikkujuttu tämä mutta ei se nyt miksikään muutu vaikka kuinka haluis,olis ihme jos niin kävis.

Olen tosi väsynyt niin fyysisesti kun henkisestikin joten lähen nyt nukkumaan,ehkä uni tulee vain siksi että olen tosi väsynyt. Öitä kaikille,mä painun peiton alle,en hyvillä mielin mutta ei siinä muukaan auta. Hyvät yöt kaikille:kiss:
Hyvää yötä :kiss: :hug:

Koitahan jaksaa ja muista, että täällä on "olkapäitä" jos haluat jutella ja purkaa enemmänkin ajatuksiasi :hug:
 
Kiitos kaikille haleista ja muista ihanista viesteistä,tiedän että menee oma aikansa päästä taas raiteille,ei ollut mikään pikkujuttu tämä mutta ei se nyt miksikään muutu vaikka kuinka haluis,olis ihme jos niin kävis.

Olen tosi väsynyt niin fyysisesti kun henkisestikin joten lähen nyt nukkumaan,ehkä uni tulee vain siksi että olen tosi väsynyt. Öitä kaikille,mä painun peiton alle,en hyvillä mielin mutta ei siinä muukaan auta. Hyvät yöt kaikille:kiss:
Hyviä öitä :hug:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä