Kuulostaa hyvälle.Mä kans. Aattelin heittäytyä Mä olen ollut ihan tunnoton sen verran aikaa, että en haluaisi pistää vastaankaan, kun jotain kerran tunnen! Jos sitten sattuu, niin sattukoon - parempi sekin on, kuin että mikään ei tunnu milleen
Olen pahoillani .mä olin ihastunut vielä viikko sitten. sitten ei miehestä enää kuulunut mitään eli mut ilmeisesti jätettiin kertomatta.
Voi että! Mä oon niin onnellinen sun puolesta, toi on just perfect :heart:! Oih, sukella vain täysillä siihen hykerrttävän ihanaan tunteeseen ja anna palaa :kiss!!!Kiitos kattiseni. :hug::kiss:
Kaikki on just nyt niin täydellistä kun olla ja voi
Kiitos. Aika hassu tunne. En odottanut tällasta enää kokevani . Nauti myös sinä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;28134568:Ihanaa :heart: Onnea ja nauti :heart:
(Minäkin olen rakastunut, ihana tunne )
Kiitos Sama täällä. Tän on pakko olla unta :heart:Kiitos. Aika hassu tunne. En odottanut tällasta enää kokevani . Nauti myös sinä :heart:
Sama fiilis. Voiko tällasta muka tapahtua. Tässä maassa?Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;28134648:Kiitos Sama täällä. Tän on pakko olla unta :heart:
...iiik ...sä kiemurtelet rakkauden otteessa, loistavan mahtavaa !!Kiitos! :heart::heart:
Olin niin kyyninen ja tää tuntuu niin hyvältä. En kestä
No todellakin kiemurtelen ....iiik ...sä kiemurtelet rakkauden otteessa, loistavan mahtavaa !!
Nyt "vain" elämään ja hehkumaan, nainen! Näin ne asiat vaan tapahtuvat, just silloin kun sitä vähiten odottaa...tuleekin se kaivattu ja odotettu muutos :heart:...
Nooooo ...kerrokerrokerro...kummonenmimmonen...missä tapasitte?
Kiitos. :hug: Turpiin tulee jos on tullakseen. Sillehän ei mitään mahda. On mulla näitä kokemuksia... tiedän mitä voi käydä.Sehän kuulostaa aivan ihanalta. Nauti siitä tunteesta, älä epäröi, älä kyseenalaista.
Sen verran pessimisti olen itse, että aina pidän mielessä sen, että voi tässä turpiinkin tulla.. siis tarkoitan sillä, että voi henkisesti tulla turpaan. Ilmaisuni on vähän huono, anteeksi, en ainakaan tahdo ivata ketään väkivallan uhriksi joutuvaa.
Mutta siitä mielessä olevasta pienestä äänestä huolimatta, on minusta rohkeutta uskaltaa heittäytyä.
Jos jotain haluaa, on pakko uskaltaa. Ja rakastuminen, jos joku on uskaltamista.
Onnellisia päiviä :hug:
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28134724:Nauti :heart:
No voi elämä....ihan kuin elokuvissa :heart:..!!No todellakin kiemurtelen .
Ääk. Tavattiin tuolloin http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2237920-koht-pitas-lahtee-mita-ma-teen-turhis/
En odottanut tapaavani muuta kuin kaverini. Mutta kappas, kaverin luokse tuli myöhemmin kaverin poikaystävä ja poikaystävän veli. Siitä se sitten lähti...
No jooh. Siis kun en todellakaan odottanut tapaavani sillon yhtikäs ketään, muuta kun kaverini. Ja olin vielä tossa vuodenvaihteessa suunnitellut et pitäs alkaa viettämään vähän sosiaalisempaa elämää, et jos sit vaikka joskus tapaisikin jonkun, vaikka ei toki ole mitenkään tarpeen ja yksinkin pärjään .No voi elämä....ihan kuin elokuvissa :heart:..!!
Go for it. Se on vain niin totta, mitä sanotaan, että kerran me täällä vain ollaan. Kyllä kaikista mahdollisista tilaisuuksista ja mahdottomuuksista vain pitää yrittää ottaa "vaari"...
...tai siis se kaverin poikaystävän veli !
Ei mullekaan ja siksi seisonkin jarrupolkimen päällä Mutta voi olla, että annan vielä periksi.:heart:
Virnuilen kuin mikäkin ääliö kaiken aikaa .
Minä? Ei mulle pitänyt käydä näin.
siis sittenkinkö kevään lisäksi ehkä jotakin ilmassa?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28134838:Ei mullekaan ja siksi seisonkin jarrupolkimen päällä Mutta voi olla, että annan vielä periksi.