Ikimuistoisimmat erot: kuinka teidät on jätetty ja kuinka itse olette jättäneet?

Tekstiviestiero on koettu puolin ja toisin :D Viimeisin tekstariero oli jopa aikuisiällä, mies siis jätti mut kohteliaasti ilmoittamalla ettei ole aikaa :LOL:

Exän vaatteet nakkasin pari kertaa ikkunasta pihalle, mutta vasta ku laitoin kahvin sekaan sytytysnestettä älys oikeesti lähteä :kieh:

Paras tapa on tainnut olla vain olla vastaamatta yhteydenottoihin...

"minä vain"
Olen tänne asiasta jo kirjoittanutkin, mutta minun mieheni ja lapseni isä jätti minut ilmoittamalla eräs ilta, että muuttaa naapurin yh-äidin luokse (jonka kanssa olin ystävystynyt) :D Pakkasi kamat siltä seisomalta ja muutti, asiasta ei sen enempää puhuttu.

Voisin sanoa, että tämä oli melko ikimuistoista.......

Tekstiviestiero on koettu puolin ja toisin :D Viimeisin tekstariero oli jopa aikuisiällä, mies siis jätti mut kohteliaasti ilmoittamalla ettei ole aikaa :LOL:

Exän vaatteet nakkasin pari kertaa ikkunasta pihalle, mutta vasta ku laitoin kahvin sekaan sytytysnestettä älys oikeesti lähteä :kieh:

Paras tapa on tainnut olla vain olla vastaamatta yhteydenottoihin...
:O:LOL:
Mää jätin exäni, muuttamalla pois sillä aikaa kun hän oli töissä, eiköhän tää tajunnu, kun tuli puolityhjään kämppään?!:D Mua ei ole jätetty joten ei ole kokemuksia tästä?

Viimeksi muokattu:
Jätin mustasukkaisen, väkivaltaan taipuvaisen hullun kuskaamalla ensin kamani vähin erin toiselle paikkakunnalle riittävän etäisyyden päähän ja täyttämällä samanaikaisesti kaappeja kirppisvaatteilla (jottei häipymistäni huomata). Ostin jopa Arabian kahvikupposten tilalle halpakupit jotka näytti samalta (eihän miehet eroa huomaa, paitsi ehkä homomiehet). Sitten vain ilmoitin puhelimitse, että en enää palaa... Hetken sitä raivaria ja uhkailua kesti, mutta pääsinpä ilman sen kummempia vammoja eroon narsistista, :popcorn:

Jätin mustasukkaisen, väkivaltaan taipuvaisen hullun kuskaamalla ensin kamani vähin erin toiselle paikkakunnalle riittävän etäisyyden päähän ja täyttämällä samanaikaisesti kaappeja kirppisvaatteilla (jottei häipymistäni huomata). Ostin jopa Arabian kahvikupposten tilalle halpakupit jotka näytti samalta (eihän miehet eroa huomaa, paitsi ehkä homomiehet). Sitten vain ilmoitin puhelimitse, että en enää palaa... Hetken sitä raivaria ja uhkailua kesti, mutta pääsinpä ilman sen kummempia vammoja eroon narsistista, :popcorn:
Ovela suunnitelma sulla empä itse hokannut tuota, mun ex oli myös väkivaltainen, ja alkoholisoitunut, ei todellakaan mitään saumaa jutella ero asioista, tai toki oli mutta turpaanhan siinä olis tullu.: / Siksi koin paremmaksi lähteä herran työpäivän aikana livohkaan, ja suosittelen sitä muillekin jotka kärsivät tällä hetkellä sellaisesta suhteesta, missä on väkivaltaa!!
Moniko nainen kuolee vuosittain miehen käden kautta, juurikin näissä ero tilanteissa tai mustasukkaisuus draamoissa?:|

Viimeksi muokattu:
ok
Mä yritin toistuvasti tavata nuoruudenpoikaystävääni, että saisin jätettyä hänet. Ei koskaan ehtinyt (ehkä eron pelossa, tai sitten ei vaan kiinnostanut). No sitten ilmoitin puhelimessa että nyt riitti mulle, olet jätetty. Kamala valitus, että et voi sietten päin naamaa sanoa, puhelimessa vaan? Just, hitto mikä urpo.

Happy now
Sairain tapa miten mut on jätetty oli lyhyen suhteen lopputulos kun mies kertoi FB:n kautta että hänen exänsä on tulossa hänen luokseen "juttelemaan" asioista. Ettei voi mitään kun naisen lapset ovat niin tärkeitä (eivät siis olleet omia). Sitten odottelin hetken ja sain lukea ukon sivuilta tekstit: - Olo on kuin poikuutensa ois menettäny... ja hetken kuluttua: Parisuhteessa "blaa-blaa" kanssa.
Meinas jalat mennä alta, ku ei näin törkeää oo ennen tapahtunut, mutta loppujen lopuksi HYVÄ niin koska nyt mulla on ihana mies keneen voin luottaa ja ketä oikeasti rakastan ja haluan. Tuota miestä en olisi varmaan itsekkään pidemmän päälle katsellut. Taisin olla laastari hänelle hetkelliseti ja hän mulle ehkä kokeilu sille miltä seurustelu pitkästä aikaa tuntuisi.

"miumau"
Kyllä se tekstariero näin aikuisiällä on ollut varmaan se ikimuistoisin. 1,5 vuoden seurustelusuhde päättyi yhteen ainoaan tekstiviestiin, jossa mies kertoi, ettei halua jatkaa enää. Lapsellista ja raukkamaista toimintaa muka aikuiselta ihmiseltä, kyllä sen verran voisi toista kunnioittaa, että kertoo erohaluistaan kasvotusten. Myös ne suhteentekeleet, joiden päätyttyä on tajunnut olleensa miehelle pelkkä laastari, ovat olleet aika raastavia. Näin on käynyt mulle kahdesti ja molemmilla kerroilla miehet ovat palanneet heti exiensä kanssa yhteen.

"plääh"
Mun mielestä kurjin tapa oli se et mies ei vaan enää vastannut yhteydenottoihin. En kyllä kauheesti yrittänytkään saada sit kii, minkä sille voi jos ei enää kiinnosta.

ok
[QUOTE="plääh";28134362]Mun mielestä kurjin tapa oli se et mies ei vaan enää vastannut yhteydenottoihin. En kyllä kauheesti yrittänytkään saada sit kii, minkä sille voi jos ei enää kiinnosta.[/QUOTE]
No joo, se tekstarikin olisi parempi.

aamuvirkee
käynyt monta kertaa noin, ettei yhtäkkiä enää vastata puhelimeen/viesteihin. messengerissä todettu, et "ehkä meiän ei pitäis enää nähä, tapasin yhen kivan tytön"

nii ja sitten yks sankari, jolle soitin jouluaattona ja kyselin perään, että kiva kun et oo soitellu hetkeen ja kun hän siinä pahotteli ja lässynlää. puhelu loppui ja sain tekstarin: "ei tää nyt oikein toimi"

no aika lyhyitä juttuja nää kaikki ja tapailun asteella ennemin kuin seurustelun, mutta raukkaumaista touhua silti.

"soppa"
mun vanhemmat haki mut ja mun tavarat pakettiautolla anoppilasta. takaisin en ole mennut. hyvä niin. viimeinen yhteinen yö oli vaikea ja itkuinen. anoppia oli vaikea jättää, itketti.

Mua ei ole jätetty kertaakaan mutta omista ehkä "tyylikkäin" oli sukujoulun jälkeen kahdenkeskeinen lahjojen vaihto, olin pakannut kihlasormukseni korurasiaan ja annoin sen eksälle saatesanoin: "Kamasi on pakattu rappukäytävään. Voit poistua!" Jäi kiinni pettämisestä ja tapojeni vastaisesti en räjähtänyt käsiin, vaan juonin mahdollisimman tyylipuhtaan eron. Oli se aika ällikällä lyöty...

"vieras"
Mut on joskus teininä jätetty tekstarilla, silloin en pitänyt sitä kovinkaan kummallisena. Ehkei ollut kovin suuria tunteitakaan. Itse olen jättänyt tylsästi kasvotusten keskustellen..

12-vuotiaana laitoin kaverin kertomaan yhdelle pojalle etten enää halua olla sen kanssa ja 15-vuotiaana tein saman. Olisin varmaan itse voinut ne kertoa.
Puhelimessa jätin yhden mutta reiluuden nimissä ehdotin että menisi yhteen yhden mun kaverin kanssa.
Yhtä sankaria ei näkynyt(juhlimisen takia)niin pyysin sen serkkua kertomaan terveiset ettei tarvitse olla enää yhteydessä.
Yhdelle sanoin heti aamulla että seuraava linja-auto lähtee 20min päästä että lähde sillä.
Avoliitossa jätin miehen niin että miehen ollessa töissä olin muuttanut pois ja mies palasi asuntoon jossa oli jäljellä matto ja kirjahylly ja lappu missä luki "Kiitos" kaikesta.
Ja sitten on ihan perusjättämisiä.

Mua ei ole koskaan jätetty, ihme kyllä kun noita omia tekoja lukee.

• Tykkää
Reactions: Sanna80
"vieras"
12-vuotiaana laitoin kaverin kertomaan yhdelle pojalle etten enää halua olla sen kanssa ja 15-vuotiaana tein saman. Olisin varmaan itse voinut ne kertoa.
Puhelimessa jätin yhden mutta reiluuden nimissä ehdotin että menisi yhteen yhden mun kaverin kanssa.
Yhtä sankaria ei näkynyt(juhlimisen takia)niin pyysin sen serkkua kertomaan terveiset ettei tarvitse olla enää yhteydessä.
Yhdelle sanoin heti aamulla että seuraava linja-auto lähtee 20min päästä että lähde sillä.
Avoliitossa jätin miehen niin että miehen ollessa töissä olin muuttanut pois ja mies palasi asuntoon jossa oli jäljellä matto ja kirjahylly ja lappu missä luki "Kiitos" kaikesta.
Ja sitten on ihan perusjättämisiä.

Mua ei ole koskaan jätetty, ihme kyllä kun noita omia tekoja lukee.
No sullon kyllä aika raukkamaisia tapoja jättää. Ihme että kehtaat edes täällä tunnustaa..

Joskus nuorena ja enemmän sikamaisena jätin tekstarilla. Yhden vaihdoin lennosta toiseen. Mentiin yhdessä baariin, mut löysinkin siellä toisen jonka kanssa lähdin pois.

Tapailin yhtä tyyppiä ja oli puhe nähdä sen päivän iltana. Yhtäkkiä siitä ei enää kuulunutkaan mitään. Olikin palannut yhteen eksänsä kanssa, vaikka juttu oli muka ohi ja kuopattu.

Yhteistyössä