• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Ärsyynnys taas päällä liittyen mieheen, mut silti yleisesti ihan hyvä fiilis.
Tuntuu tosin että jotain oon unohtanu tehdä, tänä aamuna nimittäin sain soittaa yhen puhelun siirtääkseni ajan tuplabuukatulta päivältä :snotty: Mie en ymmärrä miten näin käy, jo toisen kerran vähälle aikaa.
Mitä meinaatte muuten tehdä hiihtolomalla, te kenellä/kenen lapsilla on ens viikolla se?
Meillä ei sen kummemmpia suunnitelmia, vissiin uimassa käydään joku päivä..saa taas hävetä itteensä.
 
: /?Mikäs?
työjuttuja.

Oon vuokratyöntekijänä tuolla firmassa ja keskiviikkona tuli viesti, että ens viikolla aamuvuoroon ja nyt sit tänää tuli viesti, että kun on sairastapauksia (joista mäkin oon tienny jo keskiviikkona) niin ei ens viikol tarvita ollenkaan. Ja mä oon sitä mieltä, ettei noin voi tehä, että ensin luvataan ja sitte perutaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28130942:
työjuttuja.

Oon vuokratyöntekijänä tuolla firmassa ja keskiviikkona tuli viesti, että ens viikolla aamuvuoroon ja nyt sit tänää tuli viesti, että kun on sairastapauksia (joista mäkin oon tienny jo keskiviikkona) niin ei ens viikol tarvita ollenkaan. Ja mä oon sitä mieltä, ettei noin voi tehä, että ensin luvataan ja sitte perutaan.
toi vuokratyöläisten kohtelu on kyllä ihan sikamaista, ihme että siihen ei saada mitään rotia
 
toi vuokratyöläisten kohtelu on kyllä ihan sikamaista, ihme että siihen ei saada mitään rotia
Niimpä. Tuolla meillä se on ainakin ihan perseestä ja monessa muussakin paikassa taitaa olla. Luottamusmies ei saa asian eteen tehtyä mitään, vaikka monesti hällekin on siitä sanottu. Tarvis toinen työpaikka keksiä jostain, mutta mistä, niin sitä en sitte tiiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28130977:
Niimpä. Tuolla meillä se on ainakin ihan perseestä ja monessa muussakin paikassa taitaa olla. Luottamusmies ei saa asian eteen tehtyä mitään, vaikka monesti hällekin on siitä sanottu. Tarvis toinen työpaikka keksiä jostain, mutta mistä, niin sitä en sitte tiiä.
oisko sen pomon persoonassakin sellaista, että ei kunnioita työväkeään
 
oisko sen pomon persoonassakin sellaista, että ei kunnioita työväkeään
No se painopuolen pomo ei ainakaan kunnioita, ei sitä kiinnosta paskan vertaa mitä työntekijälle kuuluu ja miten pärjää. Kunhan vaan koneesta tulee ulos tavaraa sitä vauhtia kun hän haluaa, niin muulla ei sitte olekaan väliä. Enhän mä meinannu saada yhtä tuntia vapaaksi, että pääsin pojan kanssa lääkäriin, kun voidaan joutua kone pistää kiinni, kun hän ei osaa hoitaa tuuraajia kellään, vaan nekin joutuu tekeen ite.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28131144:
No se painopuolen pomo ei ainakaan kunnioita, ei sitä kiinnosta paskan vertaa mitä työntekijälle kuuluu ja miten pärjää. Kunhan vaan koneesta tulee ulos tavaraa sitä vauhtia kun hän haluaa...
ei oo ressukka vielä oivaltanut, mikä merkitystä positiivisella vireellä on motivaatioon ja sitä kautta tuloksellisuuteen
 
ei oo ressukka vielä oivaltanut, mikä merkitystä positiivisella vireellä on motivaatioon ja sitä kautta tuloksellisuuteen
Välillä tuntuu, ettei se tajuu mitään. Tänäpäivänä ehkä huvittavinta on se, etteivät pomot edes käsitä koko painokoneesta mitään, silti he vaan hyvillä mielin koittavat päättää mitä ajetaan ja millä nopeudella, kun tietokone on laskenut, että kun ajaa tällä ja tällä nopeudella niin jäädään niin paljon plussalle. Todellisuus vaan on yleensä hiukan toinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28131299:
Välillä tuntuu, ettei se tajuu mitään. Tänäpäivänä ehkä huvittavinta on se, etteivät pomot edes käsitä koko painokoneesta mitään, silti he vaan hyvillä mielin koittavat päättää mitä ajetaan ja millä nopeudella, kun tietokone on laskenut, että kun ajaa tällä ja tällä nopeudella niin jäädään niin paljon plussalle. Todellisuus vaan on yleensä hiukan toinen.
on tuiki harvinaista että pomot osais tehdä alaistensa duunit eikä mun mielestä tarvikkaan

siksi on aika mölliä neuvoa liiaksi, yleensä on parempi antaa vain tavoitteita
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä