Et vedä, olen vuosimallia -54.Vedän pohjat: kesällä 57v
ja mä en usko.Et vedä, olen vuosimallia -54.
Mikäs siinä niin pahaa olisi?Yllätyin. En oo ajatellut että täällä yli nelikymppiset kovin hyvin viihtyis :O Ja ehkä suurinosa sitä ikäluokkaa tai vielä pahempaa, yli 50!
:stick:Yllätyin. En oo ajatellut että täällä yli nelikymppiset kovin hyvin viihtyis :O Ja ehkä suurinosa sitä ikäluokkaa tai vielä pahempaa, yli 50!
voi olla että sekotan toiseen joka laitto kuviansa. ei oikeen vuosimalli täsmää.Miks et usko?
Sekoitat, en oo laittanut tänne kuvaani, enkä laita.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28130579:voi olla että sekotan toiseen joka laitto kuviansa. ei oikeen vuosimalli täsmää.
Eiks rops ole se nuori nainen, jolta kuoli vauva?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28130579:voi olla että sekotan toiseen joka laitto kuviansa. ei oikeen vuosimalli täsmää.
Mä olen käynyt täällä viimeiset 12v.Yllätyin. En oo ajatellut että täällä yli nelikymppiset kovin hyvin viihtyis :O Ja ehkä suurinosa sitä ikäluokkaa tai vielä pahempaa, yli 50!
Taidat sekoittaa röppöön?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28130579:voi olla että sekotan toiseen joka laitto kuviansa. ei oikeen vuosimalli täsmää.
No niin olikin! Minäkin sekoitin röppöönTaidat sekoittaa röppöön?
Mutta kun me vanhatkin ollaan äitejä ja täällähän keskustellaan paljon muustakin kuin pikkulapsista.Yllätyin. En oo ajatellut että täällä yli nelikymppiset kovin hyvin viihtyis :O Ja ehkä suurinosa sitä ikäluokkaa tai vielä pahempaa, yli 50!