The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mulla on muuten huomenna pikkusen helppo päivä:

-keskimmäinen poika on vesirokossa (vaikka oli rokotettu) mutta hän ei varsinaisesti ole kipeä
-kuopus ilmoitti että hänkin pitää vapaapäivän koska veljelläkin on

=> niimpä mä olen pakoitettu viettämään huomenna löysäilypäivän poikain kanssa
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Sangria
mulla on muuten huomenna pikkusen helppo päivä:

-keskimmäinen poika on vesirokossa (vaikka oli rokotettu) mutta hän ei varsinaisesti ole kipeä
-kuopus ilmoitti että hänkin pitää vapaapäivän koska veljelläkin on

=> niimpä mä olen pakoitettu viettämään huomenna löysäilypäivän poikain kanssa
tuttua tuo että ku yks on kipeenä ni muutkin haluu jäädä kotiin:D


joo tuo rokote ei anna välttämättä täyttä suojaa, mutta oireiden pitäisi olla ainakin lievempiä kuin ilman rokotetta.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
tuttua tuo että ku yks on kipeenä ni muutkin haluu jäädä kotiin:D


joo tuo rokote ei anna välttämättä täyttä suojaa, mutta oireiden pitäisi olla ainakin lievempiä kuin ilman rokotetta.
pojalla on jonkin verran kutisevia näppylöitä mutta muuten on ihan kuin terve poika

mulle on vaan helpompi kun on kotona 2 eikä vaan yks joka on koko ajan lahkeessa kiinni
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: famipala
Aries 78
Muistaako kukaan 90-luvulta leffaa missä näyttelee kaksi isoa podaria, olivat mukamas vietnamin sodassa ja se toinen kaveri sai luodin kalloonsa ja sen vuoksi sitten aivotoiminta taantui muksun tasolle ja tämä sotakaveri otti hänet sitten hoiviinsa! Näillä kavereilla oli tuon tyylisiä leffoja muutama peräkkäin.
 
Muistaako kukaan 90-luvulta leffaa missä näyttelee kaksi isoa podaria, olivat mukamas vietnamin sodassa ja se toinen kaveri sai luodin kalloonsa ja sen vuoksi sitten aivotoiminta taantui muksun tasolle ja tämä sotakaveri otti hänet sitten hoiviinsa! Näillä kavereilla oli tuon tyylisiä leffoja muutama peräkkäin.
uskoisin muistavani mitä tarkoitat mutta en enää muista nimiä (dementia)

ettei vaan ollut jo 80-luvulla?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä